Akaryakıtta Altın Ödül Petrol Ofisi’nin

®
Çok Okunanlar

Fortune Global 500’ün En Hızlı Yükselen Otomobil Üreticisi Chery

Chery 2025 Yılında 152 Basamak Birden Yükseldi Fortune Global 500’de 233’üncü Sıraya Yerleşti!  Fortune Global 500’ün En Hızlı Yükselen...

Stellantis Kârlı Büyümeye Odaklandı Yılın İlk Yarısını 74,3 Milyar Euro’luk Net Gelir

Stellantis2025’in İlk Yarısına İlişkin Finansal Sonuçlarını Açıkladı! Yılın İlk Yarısını 74,3 Milyar Euro’luk Net Gelirle Kapatan Stellantis Kârlı Büyümeye...

OSS Derneği, 2025’in İkinci Çeyreğini Değerlendirdi

Otomotiv satış sonrası pazarında yaşanan 2024 yılındaki durağan seyir, 2025’in ikinci çeyreğinde de gözlemlendi. 2025 yılının ikinci çeyreğinde satış,...

Tata Motors Iveco Group satın alım anlaşması açıklamalar

Ticari araçlar ve mobilite sektöründe Avrupa lideri olan Iveco Group N.V. (EXM: IVG) ile küresel otomotiv devi Tata Motors...

İŞKUR ve Maxion Jantaş İş Birliğiyle Nitelikli İş Gücüne Yatırım

Maxion Jantaş Jant Sanayi ve Ticaret A.Ş., Manisa Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü iş birliği gerçekleştirilen “Temel Metal...

Karsan Chitila ve Focşani Şehirleri ile Toplam 42 Adetlik e-ATA

Dünyada toplu taşımanın dönüşümüne öncülük eden Karsan, ana hedef pazarlarından Romanya’da iki yeni sözleşmeye daha imza attı. Chitila ve...

Mercedes-Benz Sprinter 30 yaşında

Mercedes-Benz Hafif Ticari Araçlar, 30 yıl önce Sprinter ile büyük panelvan araçlar kategorisinin sembolü haline gelecek aracı tanıttı. Mercedes-Benz...

Sosyal medyanın liderlerini buluşturan Social Media Awards Turkey’de 2020 yılının en iyileri açıklandı; Petrol Ofisi üç ödül birden aldı. Social Media Awards Turkey 2020’de Petrol Ofisi, SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri bölümünde Akaryakıt sektöründe Altın Ödül’e layık görüldü. Petrol Ofisi ayrıca Petrol Ofisi Sosyal Lig ile de, Jüri Ödülleri’nde, hem Fikir Önderi ve Fenomen Kampanyası hem de Sayfa ve Topluluk Yönetimi kategorilerinde iki Gümüş Ödül’ün sahibi oldu.

Hem rakamsal veriler, hem de sektörün önemli isimlerinden oluşan jüri tarafından yapılan değerlendirmelerle en iyilerin belirlendiği ve sosyal medya liderlerinin ödüllendirildiği Social Media Awards Turkey 2020 sonuçları açıklandı. BoomSonar ve Marketing Türkiye işbirliğiyle düzenlenen Social Media Awards Turkey 2020’de, Türkiye akaryakıt ile madeni yağlar sektörlerinin lideri Petrol Ofisi aldığı bir altın, ikisi gümüş toplam 3 ödül ile öne çıktı.


SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri’nde Altın Ödül
Petrol Ofisi’nin ilk ödülü, tüm sektörlerden markaların yıl boyunca sosyal medya performanslarını tamamen tarafsız ve veriye dayalı olarak hazırlanan SocialBrands sosyal medya marka endeksi sonuçlarına göre değerlendirildiği SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri’nden geldi. Akaryakıt sektöründe rakamlarla sosyal medyanın lideri olan Petrol Ofisi, bu alanda Altın Ödül’e layık görüldü.

Social Media Awards Turkey 2020’de lider Petrol Ofisi diğer ödüllerini ise sosyal medya sektörünün önde gelen isimlerinden oluşan jüri tarafından 1 Mart 2019 – 31 Mart 2020 tarihleri arasında gerçekleştirilen sosyal medyadaki en başarılı kampanya ve projelerinin değerlendirildiği Jüri Ödülleri’nden aldı. Jüri Ödülleri’nde Petrol Ofisi Sosyal Lig, hem ‘Fikir Önderi ve Fenomen Kampanyası’ ve hem de ‘Sayfa ve Topluluk Yönetimi’ kategorilerinde iki Gümüş Ödül birden kazandı.


“Veri analatiği ile gelen Altın Ödül bizler için çok değerli”
Petrol Ofisi’nin iletişim stratejisini belirlerken, ‘müşteri odağı ve içgörü’ ile ‘veri’ konularına çok özen gösterdiğine vurgu yapan Petrol Ofisi CMO’su Beril Alakoç, şu açıklamalarda bulundu:

“Datadan beslenen içerik stratejisine çok inanıyoruz. İnsanlar ancak ve ancak ilgi duydukları, kendilerine yakın ve doğru buldukları içerikleri izliyor. Bu sebeple markanın odakta olduğu içerikler değil, insanların odakta olduğu ancak markaya çapalanmış, marka amacına hizmet eden, gerçek ve samimi içerikler üzerine çalışıyor, yatırımlarımızı da bu yönde yapıyoruz. Bu içerikleri prodüksiyon açısından da çok kaliteli yapmaya özen gösteriyor, marka yatırımımızı da gittikçe arttırıyoruz. Bu içeriklere en güzel örneklerden biri de; Petrol Ofisi’nin önemli günler için hazırladığı video serisidir.


“Önemli Günler: 161.8 milyon erişim, 48.2 milyon izlenme, 2 milyon etkileşim”
Petrol Ofisi sosyal medya içeriklerden önemli günler paylaşımlarımızın sadece 2020 yılı rakamlarına baktığımızda dahi bu başarı açıkça görülebiliyor. 2020 yılında Önemli Günler serisindeki 10 paylaşımız 74.1 milyon erişim, 23.4 milyon izlenme ve 684 bin etkileşime ulaştı. 2018 yılından bu yana gerçekleştirdiğimiz tüm Önemli Günler paylaşımları ise toplamda yaklaşık 185 milyon erişim, 55 milyon izlenme ve 2.5 milyon etkileşime sahip.

Veri konusunda ise; her ay yayınladığımız içeriklerin sosyal araştırma datalarını analiz edip, ilgi çekenlerin sayısını arttırırken, daha az ilgi çekenleri değiştirip güncelliyoruz. SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri’nden aldığımız bu Altın Ödül de bizler için çok değerli. Markamız ve iletişim stratejimiz açısından bize doğru yolda olduğumuzu gösteriyor. Bu da bizi daha iyi işler yapmak için motive ediyor.


Petrol Ofisi Sosyal Lig ödüle doymuyor
Türkiye’de fantezi futbol oyunlarının 1 numarası ve pazarlama alanında da örnek vaka konumundaki Petrol Ofisi Sosyal Lig de, markamız ile müşterilerimiz arasında interaktif bir iletişim platformu işlevi ile sürdürülebilir etkileşim alanında önemli, yeni ve farklı bir baz oluşturdu. Bu platform ve ürettiğimiz kaliteli içeriklere verdiğimiz önem, benzersiz bir deneyim sunuyor ve yarattığı bu fark ile birçok platformda defalarca takdir görerek ödüller kazanıyor. Petrol Ofisi Sosyal Lig’in Social Media Awards Turkey 2020’de, sosyal medya sektörünün önde gelen isimlerinden oluşan jürinin değerlendirmeleri ile oluşan Jüri Ödülleri’nde de iki farklı kategoride birden Gümüş Ödül’lere layık bulunması da bizler için ayrı bir gurur kaynağı oldu.”

Diğer Haberler

Stellantis Kârlı Büyümeye Odaklandı Yılın İlk Yarısını 74,3 Milyar Euro’luk Net Gelir

Stellantis2025’in İlk Yarısına İlişkin Finansal Sonuçlarını Açıkladı! Yılın İlk Yarısını 74,3 Milyar Euro’luk Net Gelirle Kapatan Stellantis Kârlı Büyümeye Odaklandı! Stellantis Dış Kaynaklı Olumsuzluklara Rağmen...

Alfa Romeo 2025 Hopman Kupası’nda Tenis…

Alfa Romeo 2025 Hopman Kupası’nda Tenis Kortlarını İtalyan Ruhuyla Renklendirdi Tarzın ve tutkunun markasıAlfa Romeo,temmuz ayındadüzenlenen tarihi uluslararası karma tenis takımlarıturnuvası “2025 Hopman Kupası Otomotiv...

Winter Command ve Winter Command Cargo lastik serileri

Türkiye'ye özel ürün portföyünü genişletmeye devam eden Goodyear, Winter Command ve Winter Command Cargo olmak üzere iki yeni lastik serisi ile hem binek hem...

Tata Motors Iveco Group satın alım anlaşması açıklamalar

Ticari araçlar ve mobilite sektöründe Avrupa lideri olan Iveco Group N.V. (EXM: IVG) ile küresel otomotiv devi Tata Motors Limited (NSE: TATAMOTORS), sektörde güçlü...

Mercedes-Benz Sprinter 30 yaşında

Mercedes-Benz Hafif Ticari Araçlar, 30 yıl önce Sprinter ile büyük panelvan araçlar kategorisinin sembolü haline gelecek aracı tanıttı. Mercedes-Benz Sprinter o zamandan bugüne, farklı...

Polonya PHEV pazarındaki ilk otomobil oldu

Avrupa pazarı JAECOO 7 SHS'nin yükselişi açısından önemli bir bölge haline geldi ve birçok ulusal pazarda güçlü bir büyüme yaşanıyor. Veriler, SHS Süper Hibrit...

İŞKUR ve Maxion Jantaş İş Birliğiyle Nitelikli İş Gücüne Yatırım

Maxion Jantaş Jant Sanayi ve Ticaret A.Ş., Manisa Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü iş birliği gerçekleştirilen “Temel Metal Şekillendirme Elemanı Mesleğinde Nitelikli İşgücü...