90’lı yılların tartışmasız ikonu ve Ferrari‘yi komplekssiz bir şekilde karşılayarak sektörde devrim yaratan süper otomobil efsanevi Honda NSX, Pininfarina ve JAS Motorsport tarafından geliştirilen bağımsız bir proje olan Tensei olarak hayata dönüyor. Basit bir restorasyon olmayan bir saygı duruşu: İtalyan tasarımının ve Japon mühendisliğinin en iyilerinden yararlanan modern bir reenkarnasyondur. Ve bunu Honda’nın resmi olarak asla uygulamaya cesaret edemeyeceği bir şekilde yapıyor.
Tensei: yeniden doğuş için mükemmel isim
İlk tanıtım turunun ardından üreticiler resmi adı doğruladılar: Japonca’da “yeniden doğuş” anlamına gelen Tensei.
Süper otomobil, Kasım ayında Fuji Speedway’de özel bir etkinlikte özel olarak tanıtıldı; bu da müşterilerin sıraya girdiğini ve muhtemelen rezervasyonların devam ettiğini gösteriyor.
Ruhunu koruyan ancak yeni bir karbon fiber gövdeye sahip bir NSX
Pininfarina ve JAS dikkatli davrandılar: Tensei, orijinal NA1’in oranlarına ve özelliklerine saygı duyuyor ancak bunları 21. yüzyıl için yeniden tanımlıyor:
Geri çekilebilir farlar, modern bir üretici için düşünülemez bir şey
Siyah kanopi çatı, NSX’in ayırt edici özelliği
Yay şekilli arka spoyler
Tamamen karbon fiberden yapılmış paneller
Efsanevi NSX-R NA2’den ilham alan ön giriş
En dikkat çekeni: Orijinal modelin duruşunu düzeltir. Tensei, standart NSX’in en dikkat çekici kusurlarından birini unutturan görsel kütle dağılımıyla daha geniş, daha agresif bir figür benimsiyor: dar arka kısmı ve onu karakterize eden uzun çıkıntı.
Ve çok önemli bir ayrıntı: Honda amblemi yok, JAS Motorsport amblemi var.
Bozulmamış geleneğe sahip Honda motoru: atmosferik, manuel ve elektrifikasyonsuz
Hibritlerin ve elektriğin egemen olduğu bir dünyada Tensei kendini saflığa adamıştır:
– Modifiye edilmiş Honda V6 – 1990 modelinden daha fazla güç – Altı ileri manuel şanzıman
Resmi rakamlar açıklanmadı ancak Cayman GT4 gibi mevcut orta boy spor otomobil serisine yakın veya bundan daha yüksek bir güce sahip olacağı tahmin ediliyor.
NSX Tensei Küresel Sunum Tarihi
2026’nın ilk yarısı
Automobile Magazine-İspanya
Automobile Magazine-Spain


































































































