Petronas rilancia il brand Selenia, attento alla sostenibilità

®
Çok Okunanlar

Elektrikli araçlar ‘MS’i yayıyor mu?

Güncel verilere göre Türkiye’de toplam kayıtlı araç sayısı 31 milyon 976 bin 478’e ulaştı. 2025 yılı haziran ayı itibarıyla bu araçların 245 bin...

TOSEF Tüm Oto Servisleri Federasyonu Başkanı Zeki Altunsoy

Son dönemde sigorta hasar onarım süreçlerinde sıklıkla yaşanmaya başlayan bekleme süreleri ile ilgili olarak TOSEF Tüm Oto Servisleri Federasyonu,...

Hollanda elektrikli hafif ticari araç devrimine öncülük edebilir mi?

Hollanda bu yıl akülü elektrikli hafif ticari araç (LCV) alımında başı çekiyor. Peki bu gelişmenin arkasında ne var?  Akülü elektrikli hafif...

Fransız yeni otomobil pazarı Eylül ayında bir iyileşme daha kaydetti

BEV'ler, benzinin yeni düşük seviyeye ulaşmasıyla Fransız kayıtlarını artırdı. Fransa'daki akülü elektrikli araç (BEV) teşvikleri, ülkenin genel yeni otomobil...

Mercedes AMG PETRONAS Formula 1 Takımı SAP’nin kurumsal çözümlerinden yararlanacağını duyurdu

Mercedes-AMG PETRONAS F1 Takımı, bulut tabanlı kurumsal kaynak planlama için SAP Cloud ERP Private çözümleri sayesinde, organizasyon genelinde gerçek zamanlı finansal içgörüler,...

3008’in 200 bininci üyesini tarihi Sochaux Fabrikası’nın bantlarından indirdi

Otomotiv dünyasının en dinamik markalarından PEUGEOT, yeni nesil 3008’in 200 bininci üyesini tarihi Sochaux Fabrikası’nın bantlarından indirdi. PEUGEOT CEO'su...

InsureMyTesla platformuna Smart-i Awards’tan Ödül

Türkiye’nin dijital sigorta platformu sigortaladım.com, Türkiye sigorta sektörünün inovasyona dayalı ilk ve tek ödül programı Smart Insurance Awards (Smart-i...

Selenia, il brand italiano di
lubrificanti più diffuso in Italia, con “oltre il 30% del parco
auto italiano che lo vede come olio raccomandato”, si rinnova:
Petronas Lubricants International (Pli) ha presentato al Salone
Auto di Torino la nuova identità del suo brand di punta nel
settore dei lubrificanti, che celebra il legame storico del
prodotto, dalle origini con Olio Fiat e Fiat Lubrificanti fino
ai giorni nostri. Il tutto con un occhio attento alla
sostenibilità. “Noi abbiamo sempre creduto nella sostenibilità”
evidenzia Giuseppe Pedretti, Regional Managing Director Emea di
Petronas Lubricants International, aggiungendo che “gli oli che
proponiamo sono tutti fuel efficiency, ossia aumentano
l’efficienza del veicolo diminuendo le emissioni di carbonio”.

   
“Selenia – dice Ciro Lupo, Business Head Italy & Africa di
Petronas Lubricants International – si è rinnovato sempre come
simbolo di passione, di affidabilità e di performance”. “Non
solo un restyling, ma un vero e proprio rilancio di un marchio
storico – aggiunge Samantha Burello, Emea Regional Head of
Marketing, Commercial Excellence & Customer Service -, che
stiamo proiettando nel futuro. Selenia passerà da ventidue
prodotti a dieci con i quali copriremo il 90% del parco
circolante della galassia Fiat”.

   
Teatro della presentazione del nuovo Selenia, il Salone Auto
di Torino, perché, sottolinea Pedretti, “se c’è una parola che
definisce questo Salone è il ritrovamento dell’orgoglio. A
Torino è nato l’automotive italiano e orgogliosamente rivendica
il suo ruolo: questa storia l’ha fatta Torino, il Piemonte, e
noi come Selenia ne siamo stati protagonisti”.

   

Italia

Diğer Haberler

11.529 adet satışla Renault, yine en çok satan marka olmayı başardı

Eylül ayında toplam 11.529 satış adediyle en çok satan marka olan Renault, yılın ilk dokuz ayında gerçekleştirdiği 92.095 adetlik satışla otomotiv sektöründe yine yıl...

Dacia Eylül ayında elde ettiği 3.290 adetlik satış başarısıyla lider

Dacia Sandero Stepway, 2025 yılının ilk dokuz ayında ulaştığı 16.374 adetlik satış performansı ile B-SUV segmentindeki liderliğini bir kez daha kanıtladı. Eylül ayında elde...

Audi Türkiye, 15. IST.FESTIVAL’in Mobilite Destekçisi Oldu

Audi Türkiye, kültür ve sanat alanındaki uluslararası iş birliklerine bir yenisini ekliyor. Marka, bu yıl 15’incisi düzenlenen IST.FESTIVAL’e “Mobilite Destekçisi” olarak katkı sağlıyor. 10–12...

Yeni Cayenne Electric Teknoloji ve Konforu Zirveye Taşıyor

Yeni Cayenne Electric, Porsche’de bugüne kadar sunulan en büyük ekran yüzeyine sahip yeni dijital işletim konsepti, artırılmış konfor ve çok daha fazla kişiselleştirme imkânı...

ABD yeni otomobil pazarındaki büyüme devam ederken rekor EV satışları

Rekor elektrikli araç (EV) satışlarının etkisiyle, ABD'deki yeni otomobil teslimatlarının Eylül ayında ülkede marjinal bir artış göstererek yükseliş eğilimini sürdürmesi bekleniyor. Ancak genel tablo...

Otokar Otonom ve Elektrikli Otobüslerini Belçika’da Sergiledi

Türkiye otobüs pazarının aralıksız 16 yıldır lideri olan Otokar, toplu taşımanın geleceğini yansıtan geniş otobüs ailesi ile Busworld Europe'a katıldı. Avrupa pazarındaki istikrarlı büyümesini...

Chery TIGGO Modellerinde Ekim Ayına Özel Cazip Fiyatlar

Ekim ayında kullanıcılara cazip fiyatlar ve ödeme koşulları sunan Chery, yeni bir SUV sahibi olmak isteyenlere avantajlı fiyat ve kredi olanakları sağlıyor. Bu kapsamda...