ZF [pro]Service pazarda benzersiz bir çözüm

®
Çok Okunanlar

Eurorepar Car Service’in Avrupa’daki En Büyük 6’ncı Pazar

Çok Markalı Bakım Sektörünün Yaygın Şirketi, Eurorepar Car Service, 2025’te 75 Şehirde 300’den Fazla Servis Noktasına Ulaşacak! Eurorepar Car...

Renault markası globalde büyüdü, Avrupa’da ikinciliğe yükseldi

Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan...

Credin ve Koçaslanlar’dan otomotivde stratejik finansman hamlesi

Petrol Ofisi Grubu'nun yüzde 100 iştiraki olan finansman şirketi Credin ile Koçaslanlar Holding arasında imzalanan yeni anlaşma kapsamında sıfır...

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında...

Stellantis Pro One’ın Yeni Aracı Cargo Box, Van ve Hobi

Stellantis Pro One İtalya’daki Atessa Fabrikası’nda Cargo Box BEV Üretimine Başladı!  Stellantis Pro One’ın Yeni Aracı Cargo Box, Van...

Türkiye’deki İlk Kapsamlı Raporunu TOKKDER Yayımladı

Günlük Kiralama Sektörünün Türkiye’deki İlk Kapsamlı Raporunu TOKKDER Yayımladı! Tüm Oto Kiralama ve Mobilite Kuruluşları Derneği (TOKKDER), günlük araç kiralama...

Nissan sahiplerine Sompo’dan ayrıcalıklı kasko avantajı

Sigorta sektörünün güçlü markası Sompo ile otomotiv dünyasının köklü temsilcisi Nissan, kullanıcı deneyimini odağına alan bir iş birliğine imza...
ZF [pro] Service; kamyon, treyler ve otobüs filolarının ‘Çalışma Sürelerini’ en üst seviyeye çıkarıyor…
ZF Aftermarket, etkin ve yüksek kaliteli araç bakımı için dünya çapında en iyi ticari araç atölyeleri ile iş birliği yapıyor.
Atölyeler, eğitimlerin yanı sıra OE tabanlı teknik desteğe ve arıza tespit araçlarına erişim olanağına sahip oluyor.

En büyük ticari araç tedarikçisinin küresel dağıtım ağı ile kusursuz etkileşim sayesinde, filoların arıza süreleri en aza inerken çalışma süreleri en üst seviyeye çıkıyor.
Ticari araç işletmeleri için çoklu-marka konsepti olan ZF [pro]Service, sunduğu kapsamlı hizmet yelpazesi ile atölyelerin büyüyen ticari araç pazarındaki fırsatlardan yararlanmalarını sağlıyor. ZF Aftermarket uzmanları ile kişisel ve doğrudan iletişim ile kapsamlı dijital destek sayesinde ZF [pro]Service iş ortaklarının hiçbir sorusu cevapsız kalmıyor. Ayrıca, onarım süreçlerini önemli ölçüde hızlandırmalarını ve hizmet kalitelerini daha da artırmalarını sağlayan birçok avantajdan yararlanabiliyorlar.

Atölye konseptleri, özellikle bağımsız ticari araç işletmeleri için büyük bir öneme sahiptir. Bir atölyenin en yeni kamyon ve otobüs modelleriyle ilgili teknik verilere ve onarım bilgilerine erişmesi ya da büyük müşteriler edinerek onlara profesyonel servis desteği sağlaması gerekebiliyor.
ZF Aftermarket Ticari Araçlar İş Kolu Başkanı Aleksander Rabinovitch, ZF [pro]Service’in sağladığı avantajlarla ilgili şunları söyledi: “Teknik zorluklarla başa çıkmada ve rekabetçi kalabilmede güçlü bir ortak son derece önemlidir. ZF [pro]Service, ticari araç işletmelerinin dünyanın en büyük ticari araç tedarikçisinin eksiksiz ürün yelpazesine erişebilmesini sağlıyor. Atölyeleri en yeni teknolojiler, arıza tespit sistemleri, eğitimler ve kapsamlı hizmetlerle destekliyoruz. Bu da onların geleceğe en iyi şekilde hazırlanmalarını ve gerçek potansiyellerine ulaşmalarını sağlıyor.”
ZF [pro]Service net bir müşteri odağına sahip ticari araç atölyelerine odaklanıyor. Yeni iş ortaklarının titiz ölçütlerle yapılan ilk değerlendirmeden geçmesi gerekiyor. Düzenli denetimler de ZF [pro]Service’in kalite güvence standartlarının bir parçası. Dünya genelinde 89 ülkeden 3.100’ü aşkın atölye, ZF [pro]Service ağıda dahil olmuş durumda.
ZF [pro]Service pazarda benzersiz bir çözüm
ZF [pro]Service, kamyon, treyler ve otobüs filolarının çalışma süresini en üst seviyeye çıkarmak için tasarlanmış son teknoloji çözümler sunuyor. ZF Aftermarket, yetkin ticari araç atölyeleri ile birlikte çalışarak etkin ve yüksek kalitede bakım hizmeti sağlıyor. ZF [pro]Service, tüm ürün ve hizmet çözümleriyle iş ortaklarının araç güvenliğini, operasyonel verimliliği ve hizmet kalitesini artırmasını sağlayarak; onarım sürelerini kısaltıyor ve aracın çalışma süresini en üst seviyeye çıkarıyor.
ZF [pro]Service ortakları için sunulan kapsamlı desteğin içerisinde, 46 ZF [pro]Academy merkezinde OE destekli uzmanlık eğitimi, ZF uzmanlarının düzenli ziyaretleri ve 36 ülkede yetkin ve hızlı yerel destek sağlayan çağrı merkezleri yer alıyor. ZF ayrıca arıza tespiti ve onarım doğruluğunu artıran teşhis araçlarına erişim olanağı da sağlıyor. Gelecekte, atölye ortakları da ZF’nin telematik ve tahmine dayalı bakım ekosisteminde yer alan dijital çözümlerinden yararlanabilecek ve böylece erken arıza tespiti sağlayarak maliyetli arızaların önlenmesine yardımcı olacak. ZF Aftermarket hızlı ve etkin onarım sağlamak için atölyelere orijinal yedek parçalar sunuyor. Yetkili satıcılara yakınlık; otobüs, treyler ve kamyon onarımlarında günlük atölye gereksinimlerini büyük ölçüde karşılarken, sürekli büyümekte olan parça portföyü hızlı geri dönüş sürelerini garanti ediyor.
Yeni arıza tespit çözümü tamir süreçlerini hızlandırıyor
ZF Scan, ZF’nin ticari araç atölyelerine sunduğu bir diğer yenilik olarak öne çıkıyor. ZF’nin bundan önceki arıza tespit çözümleri olan ZF Testman ve Original System Diagnostics (daha önce WABCO markası altında) ticari araçlar, otobüsler, treylerler ve otoyol harici uygulamalar için kullanıcı dostu tek bir arıza tespit platformunda bir araya getirildi. ZF Scan, tek bir arayüz (DCI) üzerinden şanzıman, fren ve şasi kontrol sistemleri de dahil olmak üzere tüm ZF bileşenlerinin bakımının kolayca gerçekleştirilmesine olanak sağlıyor. ZF Scan ayrıca SUMS (Yazılım Güncelleme Yönetim Sistemi) desteği sayesinde UNECE 156 Regülasyonu ile uyumluluğu sağlarken UNECE 155 Regülasyonunun siber güvenlik gereksinimlerini karşılıyor.
ZF MultiScan ise farklı taşıt segmentleri için özel yazılımlar içeren çoklu-marka arıza tespit çözümü. MultiScan Trailer ve MultiScan Truck & Bus versiyonları, ticari araç operasyonları için ideal çözüm niteliği taşıyor. Hem ZF MultiScan hem de ZF Scan, yeni ZF [pro]Diagnostics ekosisteminin birer parçası olarak yerlerini alıyorlar.

Diğer Haberler

PETRONAS Madeni Yağlar Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı

PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara yönelik ana ürün serisi olan...

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği! Yerli Scudo Ailesi Yeni Combi Versiyonuyla Genişledi! FIAT’ın geniş ürün gamındaki ticari araçları temsil eden FIAT Professional,yeni seçeneklerle...

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik üretim ve satışına ilişkin bütün...

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik satışa ulaşan A290 modeli sağladı....

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında sınırlı bir düşüş yaşadı. Bu...

Renault markası globalde büyüdü, Avrupa’da ikinciliğe yükseldi

Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan perakende satışlara parlaklık kazandırarak, bu...

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20 Temmuz tarihlerinde gerçekleşen yarış hafta...