Balenciaga | Automobili Lamborghini collaboration launch

®
Çok Okunanlar

Stellantis, 4screen ile Gerçek Zamanlı Konum Bazlı Mobilite

Stellantis ve 4screen’den Araç İçi Konfor Seviyesini Artıracak İş Birliği...  Stellantis, 4screen ile Gerçek Zamanlı Konum Bazlı Mobilite Hizmetlerini Hayata...

Fortune Global 500’ün En Hızlı Yükselen Otomobil Üreticisi Chery

Chery 2025 Yılında 152 Basamak Birden Yükseldi Fortune Global 500’de 233’üncü Sıraya Yerleşti!  Fortune Global 500’ün En Hızlı Yükselen...

OSS Derneği, 2025’in İkinci Çeyreğini Değerlendirdi

Otomotiv satış sonrası pazarında yaşanan 2024 yılındaki durağan seyir, 2025’in ikinci çeyreğinde de gözlemlendi. 2025 yılının ikinci çeyreğinde satış,...

EGEA 944 bin 964 TL’den başlayan iddialı fiyatıyla

Türkiye’nin 6 yıldır aralıksız pazar lideri markası unvanını koruyan FIAT, temmuz ayı boyunca yeni bir otomobil sahibi olmak isteyenlere...

Polonya PHEV pazarındaki ilk otomobil oldu

Avrupa pazarı JAECOO 7 SHS'nin yükselişi açısından önemli bir bölge haline geldi ve birçok ulusal pazarda güçlü bir büyüme...

iCAR Dubai Marka Gecesi’nde Tamamen Yeni Bir Orta-Büyük SUV

Çin’in otomotiv alanındaki ihracat lideri Chery ve SmartMi Tech iş birliğiyle ortaya çıkan iCAR, yepyeni SUV modelinin örtüsünü kaldırmak...

Karsan Chitila ve Focşani Şehirleri ile Toplam 42 Adetlik e-ATA

Dünyada toplu taşımanın dönüşümüne öncülük eden Karsan, ana hedef pazarlarından Romanya’da iki yeni sözleşmeye daha imza attı. Chitila ve...
 Launching on May 21, 2025, the Balenciaga | Automobili Lamborghini collaboration—first unveiled as part of the Fall 25 collection—celebrates a shared commitment to cutting-edge innovation, blending automotive aesthetics with the House’s codes.
Founded by Spanish-born couturier Cristóbal Balenciaga in 1917 and established in Paris in 1937, Balenciaga revolutionized modern couture with innovations in form and technique. Since 2015, under the artistic direction of Demna, the house has continued to redefine luxury through boundary-pushing collections. Today, Balenciaga encompasses women’s and men’s ready-to-wear, accessories, and objets d’art, seamlessly blending its storied heritage with cutting-edge modernity.

The Balenciaga | Automobili Lamborghini series includes ready-to-wear, leather goods, jewelry, and accessories. Key styles include oversized bomber jackets and motorsports-inspired leather racing jackets, as well as T-shirts, hoodies, and trompe-l’œil layered shirts with artwork featuring the Lamborghini Temerario and will be available in select Balenciaga stores worldwide, as well as on balenciaga.com and balenciaga.cn.

The collaboration introduces new versions of the Rodeo, Hourglass, Explorer, and Carrie bags, adorned with the Automobili Lamborghini Shield emblem, alongside the Dashboard Clutch, and charms inspired by the Shield emblem and the Temerario’s key fob.
The Balenciaga | Automobili Lamborghini campaign—lensed by photographer Stef Mitchell—features the Lamborghini Revuelto with models wearing looks from the Fall 25 collection styled with pieces from the series.

To celebrate the collaboration launch, a series of special activations will take place worldwide in Balenciaga stores, featuring customized super sports cars, artworks and Apple Vision Pro app virtual experience. Lamborghini Revuelto[1] super sports cars with Balenciaga graffiti decals will be displayed in front of Balenciaga flagships worldwide, including Avenue Montaigne in Paris, Taikoo Hui in Shanghai, Greene Street in New York, the Design District in Miami, Aoyama in Tokyo, Dubai Mall, and The Hyundai in Seoul—with each region showcasing a unique colorway.
A new edition of the Balenciaga Art in Stores project will feature an exclusive Balenciaga | Automobili Lamborghini edition of German artist Yngve Holen’s “Platooning Facial Skeleton” series. The artworks recontextualize Automobili Lamborghini’s car components, mounting them individually to highlight and reveal their anatomy. The sculptures will be exhibited at select Balenciaga flagships, including Avenue Montaigne in Paris, Via Montenapoleone in Milan, and New Bond Street in London.
An in-store activation of Automobili Lamborghini driving simulators by Vesaro — incorporating genuine Lamborghini components and designed in collaboration with Lamborghini Centro Stile —will be installed at Balenciaga flagships including Rue Saint-Honoré in Paris, Sloane Street in London, and Taikoo Hui in Shanghai.

Diğer Haberler

Polonya PHEV pazarındaki ilk otomobil oldu

Avrupa pazarı JAECOO 7 SHS'nin yükselişi açısından önemli bir bölge haline geldi ve birçok ulusal pazarda güçlü bir büyüme yaşanıyor. Veriler, SHS Süper Hibrit...

İŞKUR ve Maxion Jantaş İş Birliğiyle Nitelikli İş Gücüne Yatırım

Maxion Jantaş Jant Sanayi ve Ticaret A.Ş., Manisa Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü iş birliği gerçekleştirilen “Temel Metal Şekillendirme Elemanı Mesleğinde Nitelikli İşgücü...

Karsan Chitila ve Focşani Şehirleri ile Toplam 42 Adetlik e-ATA

Dünyada toplu taşımanın dönüşümüne öncülük eden Karsan, ana hedef pazarlarından Romanya’da iki yeni sözleşmeye daha imza attı. Chitila ve Focșani şehirlerini kapsayan bu yeni...

Opel En Hızlı Elektrikli Modelini Tanıttı

Elektrikli Opel’lerin En Hızlısı Yeni Mokka GSE İlk Kez Sahneye Çıktı! Alman otomobil üreticisi Opel’in iddialı SUV modeli Mokka, özel GSE teknolojisine ve ralli tasarımına...

EGEA 944 bin 964 TL’den başlayan iddialı fiyatıyla

Türkiye’nin 6 yıldır aralıksız pazar lideri markası unvanını koruyan FIAT, temmuz ayı boyunca yeni bir otomobil sahibi olmak isteyenlere kaçırılmayacak fırsatlar sunuyor. Bu kapsamda;...

OSS Derneği, 2025’in İkinci Çeyreğini Değerlendirdi

Otomotiv satış sonrası pazarında yaşanan 2024 yılındaki durağan seyir, 2025’in ikinci çeyreğinde de gözlemlendi. 2025 yılının ikinci çeyreğinde satış, ihracat ve istihdamda büyüme sağlayamayan...

iCAR Dubai Marka Gecesi’nde Tamamen Yeni Bir Orta-Büyük SUV

Çin’in otomotiv alanındaki ihracat lideri Chery ve SmartMi Tech iş birliğiyle ortaya çıkan iCAR, yepyeni SUV modelinin örtüsünü kaldırmak için gün sayıyor. Markanın yeni...