İletişim yatırım alanında hizmet vermekte olan Lobby İletişim ve Etkinlik Danışmanlığı, Mercedes-Benz marka kamyon ve otobüs gruplarından sorumlu olarak faaliyet gösteren Mercedes-Benz Türk A.Ş.’nin iletişim yatırımını üstlendi.
İtibar yönetimi, medya ilişkileri, kriz iletişimi, içerik oluşturma yönetimi, sürdürülebilirlik iletişimi başta olmak üzere iletişimin tüm disiplinlerinde hizmet veren Lobby İletişim ve Etkinlik Danışmanlığı , otomotiv sektöründeki güçlü iş birliklerine bir yenisini daha ekledi. Bu yıl 32. yılını kutlayan Lobby İletişim ve Etkinlik Danışmanlığı , Türkiye’nin en büyük yabancı sermaye yatırımlarından biri olan ve 7.000’i aşkın çalışanıyla ağır ticari araç sektöründe faaliyetlerini sürdüren Mercedes-Benz Türk A.Ş’ye 360 derece iletişim hizmeti sunacak.
Ürünlerinde ve marka kişiliğinde mükemmelliyetçiliği ilkesi edinen Türkiye ağır ticari araç sanayisinin öncü markası Mercedes-Benz Türk A.Ş. yapının üst düzey hizmet sunuyor.
1993 yılından bu yana iletişim yatırım sektöründe faaliyet gösteren Lobby İletişim ve Etkinlik Danışmanlığı ; başta otomotiv, finans, perakende, eğitim, kültür-sanat, sigorta, gıda, turizm, yememek ve gayrimenkul olmak üzere farklı sektörlerde ülke ekonomiye yön veren toplam 53 marka ile çalışmaya devam ediyor.