Hyundai Çocukların Hayallerini Gerçeğe Dönüştürdü

®
Çok Okunanlar

Stellantis 74 Milyar Euro’dan Fazla Net Gelir Bekliyor

Stellantis Yılın İlk Yarısında 74 Milyar Euro’dan Fazla Net Gelir Bekliyor... Türkiye’deki Hacim Artışı Stellantis’in Orta Doğu ve Afrika Bölgesindeki...

Fiat Grande Panda 2025 Red Dot Tasarım Ödülü

FIAT'ın yeni küresel ürün gamının ilk modeli olan Grande Panda, 2025 Red Dot Ödülleri’nde özgün ve yenilikçi iç ve...

Credin ve Koçaslanlar’dan otomotivde stratejik finansman hamlesi

Petrol Ofisi Grubu'nun yüzde 100 iştiraki olan finansman şirketi Credin ile Koçaslanlar Holding arasında imzalanan yeni anlaşma kapsamında sıfır...

Eurorepar Car Service’in Avrupa’daki En Büyük 6’ncı Pazar

Çok Markalı Bakım Sektörünün Yaygın Şirketi, Eurorepar Car Service, 2025’te 75 Şehirde 300’den Fazla Servis Noktasına Ulaşacak! Eurorepar Car...

“Lezzetlerin enfesti” dedirten tatlar artık OPET’te

Akaryakıt istasyonlarını, müşterilerinin keyifle vakit geçirebileceği yaşam alanları haline dönüştürmeyi hedefleyen OPET, Ultramarket’lerine “Fasty” markasıyla sağlıklı içeceklerden soğuk sandviçlere...

Otokar’dan Yaza Özel “Servis Kampanyası”

Türkiye'nin otomotiv üreticisi Otokar, otobüs ve kamyon sahipleri için özel olarak "Otokar Servis Kampanyası"nı başlatıyor. 17 Temmuz-16 Ağustos tarihleri...

Stellantis Pro One’ın Yeni Aracı Cargo Box, Van ve Hobi

Stellantis Pro One İtalya’daki Atessa Fabrikası’nda Cargo Box BEV Üretimine Başladı!  Stellantis Pro One’ın Yeni Aracı Cargo Box, Van...
Hyundai Motor Türkiye, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kapsamında bu yıl ilk kez düzenlediği resim yarışmasıyla çocukların dünyadaki sorunları çözecek araç hayallerine hayat verdi. “Dünyayı İyileştiren Araçlar” temasıyla Kocaeli genelinde ilkokul ve ortaokullarda eğitim gören tüm öğrencilerin katılımına açtığı yarışmada fırsat eşitliğini gözeterek özel eğitim öğrencilerini ayrıca değerlendirmeye aldı ve ödüllendirdi. Hyundai Motor Türkiye, çocuklara sürdürülebilir, yenilikçi ve daha iyi bir dünyayı mümkün kılan ulaşım çözümleri hayal etme fırsatı sundu.
100’ün üzerinde başvurunun yapıldığı yarışmada, dereceye giren öğrencilere kendi çizimlerinin 3 boyutlu baskı maketleri ve çeşitli ödüller verildi. Ödül törenine katılan tüm öğrencilere katılım sertifikaları ve sürpriz hediyeler verildi.

Hyundai Motor Türkiye’nin İzmit’teki fabrikasında düzenlenen ödül törenine Kocaeli Vali Yardımcısı Aslan Avşarbey, İzmit Kaymakamı Yusuf Ziya Çelikkaya, il protokolü, Hyundai yöneticileri, öğretmenler, aileler ve öğrenciler katıldı. Törende sergilenen resimler ve 3 boyutlu maketler ise büyük ilgi gördü.
Hyundai Motor Türkiye CEO’su YongJin Alex Kim, törende yaptığı konuşmada şunları söyledi;
“Bu yarışmayla çocuklarımızın hayal dünyasına ortak olmak ve onların gözünden dünyayı iyileştiren araçları görmek bizim için büyük bir ilham kaynağıydı. Her bir resim, daha yaşanabilir bir dünya için umut verici fikirler barındırıyor. Yarışmaya katılan tüm çocuklarımızı yürekten kutluyorum”.

Hyundai Motor Türkiye, bu projeyi sadece bir yarışma olarak değil, aynı zamanda çocuklara hayal kurma, üretme ve fark yaratma alanı sunan sosyal sorumluluk çalışması olarak görüyor. Hyundai Motor Türkiye, resim yarışmasını 2026 yılından itibaren Türkiye genelinde daha geniş bir kapsamla düzenlemeyi ve daha fazla çocuğun bu yaratıcı sürece dahil olmasını sağlamayı hedefliyor.

Diğer Haberler

PETRONAS Madeni Yağlar Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı

PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara yönelik ana ürün serisi olan...

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği! Yerli Scudo Ailesi Yeni Combi Versiyonuyla Genişledi! FIAT’ın geniş ürün gamındaki ticari araçları temsil eden FIAT Professional,yeni seçeneklerle...

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik üretim ve satışına ilişkin bütün...

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik satışa ulaşan A290 modeli sağladı....

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında sınırlı bir düşüş yaşadı. Bu...

Renault markası globalde büyüdü, Avrupa’da ikinciliğe yükseldi

Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan perakende satışlara parlaklık kazandırarak, bu...

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20 Temmuz tarihlerinde gerçekleşen yarış hafta...