PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı
PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara...
Akaryakıt istasyonlarını, müşterilerinin keyifle vakit geçirebileceği yaşam alanları haline dönüştürmeyi hedefleyen OPET, Ultramarket’lerine “Fasty” markasıyla sağlıklı içeceklerden soğuk sandviçlere...
Otomobil tutkunlarının kendi özel üretim araçlarını sergileyerek 1:64 değişiklikle bir Hot Wheels die-cast modeline dönüştürme imkanı yakalayacağı global etkinlik,...
Giresun Offroad Yarışı, Bulancak'ta Yapıldı
2025 PETLAS Türkiye Offroad Şampiyonası'nın 3. ayağı, Giresun Offroad Spor Kulübü tarafından Giresun Valiliği, Bulancak...
Lewis Hamilton, yeni Ferrari takımıyla bir sprint yarışı kazanmanın heyecanından, ertesi gün takım arkadaşı Charles Leclerc ile birlikte Çin Grand Prix’sinden diskalifiye olmanın acısına kadar her şeyi yaşadı.
Ferrari’de o kadar büyük bir dram yaşandı ki, bu durum Pazar günü Oscar Piastri’nin Grand Prix zaferini gölgede bıraktı . Piastri, bu yıl McLaren takım arkadaşı Lando Norris’e en yakın şampiyonluk adayı gibi görünüyor.
Önümüzdeki haftaki Japonya Grand Prix’si öncesinde Şanghay’dan çıkarılacak beş ders:
Ferrari sorunları çözmek için çabalıyor
Her iki sürücünün de teknik ihlaller nedeniyle diskalifiye edilmesi, bir sonraki yarıştan önce sorunun temeline inmek için iki haftası olan Ferrari için son derece utanç verici. Leclerc, aracının ağırlığı yetersiz olduğu için beşinci sırayı kaybetti, Hamilton ise sürüş yüksekliği ihlali yaptı.
Tüm Formula 1 takımları araçlarını mümkün olduğunca limitlere yakın ayarlarlar, ancak farklı nedenlerle iki aracın yarış dışı kalması, Ferrari’nin araçlarında veya çalışma prosedürlerinde birden fazla sorun olduğunu gösterebilir.
“Hiçbir avantaj elde etme niyetimiz yoktu. Bugün olanlardan ders çıkaracağız ve aynı hataları tekrar yapmayacağımızdan emin olacağız” dedi takım.
Kurulum seçimlerinin iki sürücünün hızını nasıl etkilediği konusunda da sorular var. Hamilton, Cumartesi günü sprint yarışını kazanabilecek bir kuruluma sahipken, Pazar günü takım arkadaşının ön kanadı kırık olmasına rağmen Leclerc’ten daha yavaş oldu.
McLaren’in şampiyonluk mücadelesi kuralları
McLaren’in yenilmesi gereken takım olduğu açık. Arabaları lastiklerine daha nazik davranıyor ve Norris ile Piastri’nin daha uzun süre daha fazla zorlamasını sağlıyor. Diğer takımlar elemelerde veya daha kısa bir sprint yarışında ayak uydurabilir ancak henüz tam bir yarış mesafesinde değil.
Bu, McLaren’in iki turuncu araç arasında takımlar arası mücadelelere izin veren ve bazı sınırlamalar getiren “papaya kurallarını” nasıl uyguladığını daha da önemli hale getiriyor. Norris, kendisinin ve Piastri’nin Çin’de “yarışmakta özgür” olduklarını ancak takım arkadaşına yeterince yaklaşamadığını ve ikincilikle yetinmek zorunda kaldığını söyledi.
Mercedes, McLaren’in en yakın rakibi olabilir
George Russell, Mercedes’in yarış temposunda McLaren’e en yakın olma iddiasını ortaya koymasıyla üçüncü sıraya doğru dramatik olmayan bir koşu yaptı. Ancak o kadar da yakın değildi. Perşembe günü takımının “her yarışı kazanabilecek kapasitede” olduğunu söyledi . Çaylak takım arkadaşı Andrea Kimi Antonelli sadece sekizinciydi ancak Mercedes’in pist kenarı mühendislik direktörü Andrew Shovlin, molozların üzerinden geçerken tabanında oluşan hasar olmasaydı Max Verstappen ile dördüncülük için mücadele edebileceğini söyledi.
PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı
PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara yönelik ana ürün serisi olan...
Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği! Yerli Scudo Ailesi Yeni Combi Versiyonuyla Genişledi!
FIAT’ın geniş ürün gamındaki ticari araçları temsil eden FIAT Professional,yeni seçeneklerle...
Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...
Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik üretim ve satışına ilişkin bütün...
Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik satışa ulaşan A290 modeli sağladı....
Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında sınırlı bir düşüş yaşadı. Bu...
Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan perakende satışlara parlaklık kazandırarak, bu...
Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20 Temmuz tarihlerinde gerçekleşen yarış hafta...