Isuzu’ya CX AWARDS TURKEY 2024 Ödülü

®
Çok Okunanlar

Grabber X3 çamur kaya ve zeminlerde üstün performans

General Grabber X3'ün olağanüstü insanlara deneyimleme fırsatı sunacak. Tüm off-road araçlarında Grabber X3 kullanılacak ve cinsi kayalık, çamurlu ve...

Borusan Otomotiv Motorsport Spa Francorchamps’te Zirvede

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunu üçüncü ayağını tamamladı. Belçika'nın dünyaca ünlü Spa-Francorchamps Pisti'nde 27 –...

Razgatlioğlu’nun Donington’daki üç golü

Toprak Razgatlıoğlu (BMW), Donington Park'taki İngiltere Turu'nda üçlüyü tamamladı. Dünkü Race1 zaferinin ardından Türk sürücü, Superpole Yarışı ve Race2'de de zafer kazandı. Pazar günkü...

Gücün ve Konforun Yeni Adı BMW X3 20

Borusan Otomotiv'in Türkiye distribütörlüğünü üstlendiği BMW, Türkiye'ye özel motor ve donanım özellikleriyle geliştirilen Yeni BMW X3 20 modeliyle konfor,...

Stellantis, hidrojenli araç programını durdurdu

Stellantis, hidrojen yakıt hücresi teknolojisi geliştirme programını durdurma kararını açıkladı. Hidrojen yakıt ikmali altyapısının sınırlı mevcudiyeti, yüksek sermaye gereksinimleri...

Test Sürüşü: Bmw X3 xDrive 20d M Sport Pro

Sürüşü geliştirmek için tasarlanmış özgün tasarım ve teknoloji Bmw X3 xDrive 20d M Sport Pro bir şekilde yenilendi ve ürün...

Meloni, Avusturya ile otomotiv sektöründe çalışmaya kararlı

Otomotiv sektörünün geleceğine ilişkin belge imzalandı.  İtalya Başbakanı Giorgia Meloni, Avusturya Şansölyesi Christian Stocker ile Palazzo Chigi'de otomotiv sektörü "Endüstrinin...

Anadolu Isuzu; ticari araç sektöründeki müşteri deneyimini mükemmelleştirme yolunda attığı kararlı adımların bir sonucu olarak, Türkiye’nin ilk müşteri deneyimi ödülleri olan CX AWARDS TURKEY 2024’te “En İyi Dijital Müşteri Deneyimi” kategorisinde “Üretken Proje Ödülü” almaya hak kazandı.

Türkiye’nin ticari araç markası Anadolu Isuzu; Türkiye’nin en prestijli müşteri deneyimi ödülleri olan CX AWARDS TURKEY 2024 Otomotiv kategorisinde, ödüle layık görülerek, “En İyi Dijital Müşteri Deneyimi” sunan markalar arasında yer aldı.

Yenilikçi çözümleri, etkin teknoloji kullanımı ve müşteri odaklı yaklaşımıyla; ayrıcalıklı hizmetler sunan Anadolu Isuzu, müşteri deneyimini iyileştiren öncü projelerle sektöre değer katıyor. Anadolu Isuzu; “Isuzu Müşteri Deneyimini Yeniden Tasarlıyor” adlı projesiyle; müşteri geri bildirimlerini hızlı bir şekilde toplayarak, markanın müşterisiyle olan bağını güçlendirmeyi, sadakati artırmayı ve satış sonrası hizmetlerde kusursuz bir deneyim sunmayı hedefliyor. Anadolu Isuzu, bu hedeflere ulaşmak için müşteri temas noktalarını artırarak yeniden şekillendirdi.

Proje kapsamında oluşturulan müşteri yolculuğu haritası ile müşteri deneyimini sürekli iyileştirmeyi hedefleyen Anadolu Isuzu, sürekli iletişim ve geri bildirim sistemleriyle müşteri ihtiyaçlarına hızlı çözümler sunuyor. Ayrıca, kesintisiz destek yapısı geliştirerek satış sonrası hizmetlerde de fark yaratıyor.

Anadolu Isuzu; bu ödülle, ticari araç sektöründe yalnızca teknolojik yenilikleriyle değil, aynı zamanda müşteri odaklı yaklaşımı ve sürdürülebilir müşteri deneyimi anlayışıyla da öncü bir konumda yer aldığını bir kez daha gösterdi.

Diğer Haberler

Test Sürüşü: Mini Cooper S 2.0lt 204 beygir

Mini Cooper S, daha keskin ve sert ama göstermiyor... Mini Cooper, her zaman kendine özüne, geçmişine sadık kalarak değişir ve en yeni nesil, yenilenmiş bir...

Yeni Renault Austral Türkiye’de Satışa Sunuldu

Renault’nun C segmentindeki başarılı temsilcisi Yeni Renault Austral, yeni yüzü ve geliştirilen donanımıyla 2.190.000 TL’den başlayan fiyatlarla Türkiye’de satışa sunuldu. Yepyeni tasarım çizgilerine kavuşan...

Gücün ve Konforun Yeni Adı BMW X3 20

Borusan Otomotiv'in Türkiye distribütörlüğünü üstlendiği BMW, Türkiye'ye özel motor ve donanım özellikleriyle geliştirilen Yeni BMW X3 20 modeliyle konfor, günlük kullanım ve BMW'nin karakteristik...

Faruk Ertuğ: “Kapadokya, ralli için eşsiz bir sahneydi”

Başkent Otomobil Sporları Kulübü tarafından bu yıl ilk kez düzenlenen Kapadokya Rallisi, doğa ile tarihin eşsiz buluşma noktası olan peri bacalarının eteklerinde gerçekleştirildi. 40...

Renault Group, 2025 ilk yarı ön finansal rakamlarını açıkladı

Renault Group, 2025 yılının ilk yarısında pazardaki daralmaya rağmen gelirlerini artırmayı başardı. Grup, 27,6 milyar avroluk ciroya ve %6 işletme marjına ulaşırken, değer odaklı...

Test Sürüşü: Bmw X3 xDrive 20d M Sport Pro

Sürüşü geliştirmek için tasarlanmış özgün tasarım ve teknoloji Bmw X3 xDrive 20d M Sport Pro bir şekilde yenilendi ve ürün yelpazesi, pazarımızda takdir edilmeye devam...

Meloni, Avusturya ile otomotiv sektöründe çalışmaya kararlı

Otomotiv sektörünün geleceğine ilişkin belge imzalandı.  İtalya Başbakanı Giorgia Meloni, Avusturya Şansölyesi Christian Stocker ile Palazzo Chigi'de otomotiv sektörü "Endüstrinin Geleceği" sözleşmesini Avusturya ile imzaladığını...