Yılın Basın Lansmanı” ödülüne layık görülen ilk marka

®
Çok Okunanlar

Hyundai Motor Türkiye Markalı Kasko Hizmeti

Sigorta ve Yetkili Servis hizmetini tek çatı altında toplayan Hyundai Motor Türkiye, uzun yıllardır süregelen markalı kasko hizmetini genişletmeye...

Nissan Yetkili Satıcılarına davet ediyor

Nissan 01-05 Haziran tarihleri arasında yapılacak bayram öncesi organizasyonlar ile tüm Nissan tutkunlarını Nissan Yetkili Satıcılarına bekliyor.  Nissan Türkiye, yeni...

Stellantis’in Yeni Kalite Direktörü Sébastien Jacquet Oldu

Dünyanın en büyük mobilite şirketlerinden Stellantis N.V., yeni Kalite Direktörü olarak Sébastien Jacquet’i görevlendirdi. Kalite, otomotiv mühendisliği ve teknolojisi,...

Stellantis modelleri için yeni LIQUI MOLY motoryağı

Top Tec 6320 5W-30 öncelikle Citroën, DS, Fiat, Jeep, Opel, Peugeot ve Toyota markalarının PSA motorları bulunan benzinli ve...

Binlerce vatandaş yollarda olacak

MASFED (Motorlu Araç Satıcıları Federasyonu) Genel Başkanı Aydın Erkoç, Kurban Bayramı öncesi sürücülere öneri ve uyarılarda bulundu... BAYRAM YOLLARINDA HAYAT VAR:...

SUV JAECOO 7 Haziran Ayına Özel Finansman

Premium Off-Road SUV JAECOO 7’deHaziran Ayına ÖzelFinansman Avantajları! Premium off-road SUV markası JAECOO, haziran ayında Türk tüketicilere heyecan verici yeni...

Yeni Bentayga Speed: Şimdiye kadarki en güçlüsü

Yeni Bentayga Speed, şimdiye kadarki en güçlü, en dinamik ve en heyecan verici Bentley SUV'sidir. Övgüye değer W12 motorlu...

Renault, ODMD Ödül Gecesinden 5 Ödülle Ayrıldı

Renault, Otomotiv Distribütörleri ve Mobilite Derneği (ODMD) tarafından düzenlenen ODMD Gladyatör – Satış ve İletişim Ödülleri’nde 5 farklı ödüle birden layık görüldü. “Yılın Basın Lansmanı”, “Yılın Outdoor Uygulaması”,  “2024 Yılının En Çok Satılan Otomobil Markası” ile sahibinden.com ikinci el araç verilerine göre B segmentinde Clio ve C segmentlerinde Megane Sedan modelleriyle “En Çok İlgi Gören Marka” kategorilerinde ödül alan Renault, ödül gecesinde dikkatleri üzerine çekti.

Yılın En Çok Satan Otomobil Markası Renault Oldu

Bu yıl satışa sunduğu Renault Duster, Renault Rafale ve Yeni Renault Captur modelleriyle kullanıcılara yepyeni bir dünya sunan Renault; Megane ve Clio ile de önemli bir satış başarısına imza atarak, 2024 yılında toplam 117.919 satış adediyle Türkiye’nin en çok tercih edilen otomobil markası oldu. En yakın rakibiyle arasında 30 binden fazla fark bulunan Renault, elde ettiği bu satış adediyle pazardan %12,03’lük bir pay elde etti.

Üst Üste 3’üncü Kez “Yılın Basın Lansmanı” Ödülü

Şimdiye kadar hiç yapılmamış ve dikkat çekici lansmanlarla MAİS, ODMD tarafından üst üste 3’üncü kez “Yılın Basın Lansmanı” ödülüne layık görüldü. 2024 yılının Eylül ayında gerçekleştirdiği ve büyük beğeni toplayan Rafale lansmanıyla MAİS, otomotiv basınının değerli temsilcilerinin takdirleriyle, bu başarıyı üst üste 3’üncü kez elde eden ilk marka olmayı başardı.

Rafale ile “Rüzgâr Gibi” Bir Lansman

Renault Rafale Türkiye lansmanı, Ege’nin birbirinden güzel duraklarından oluşan harika bir rotada, üst düzey bir sürüş deneyiminin yaratıldığı lansman kurgusu ve #rüzgarınakapıl sloganıyla gerçekleştirildi. Özel olarak Rafale dünyasında kurgulanan Selçuk Efes Havaalanı’nda gerçekleştirilen uçak gösterisi, lansmana damga vuran en önemli an oldu.

Adını Renault’nun Fransız havacılık endüstrisindeki prestijli geçmişi ve 1934 yılında 445 km/s hıza ulaşan Caudron-Renault Rafale uçağından alan Renault Rafale’in bu özel geçmişine ithafen, Isparta’da özel olarak giydirilen ve üzerinde Renault ile Rafale’in logolarını taşıyan Extra 300 model akrobasi uçağı, lansman anında dikkat çekici bir gösteri gerçekleştirdi. Yeni Renault Rafale’ler ile apronda senkron bir şekilde gerçekleştirilen akrobasi gösterisinde, Hindistan’dan özel olarak getirilen ve Türkiye’de Rafale’in lansman rengi olan Alpine Mavisi dumanlar kullanıldı. Akrobasi gösterisinin bitiminde, havada bir anda görünen onlarca paraşütçü, her biri ayrı bir Rafale’e ait olan anahtarları gökyüzünden indirerek araçları kullanacak olan davetlilere teslim etti. Bu özel gösterinin her anını ise, Fransa’dan özel olarak getirilen prodüksiyon ve çekim ekipleri kayıt altına aldı.

Davetliler, gösterinin tamamlanmasının ardından Yeni Renault Rafale’ler ile birlikte Selçuk’tan Bodrum’a uzanan ve mavi ile yeşilin birleştiği nefes kesici bir rotada test sürüşü gerçekleştirdiler. Selçuk Efes Havaalanı’ndan başlayan test sürüşü Bafa Gölü etrafından devam ederek, Rafale kurgusuyla baştan sona tekrar dekore edilmiş olan Bodrum Xuma Village’daki Rafale deneyimiyle son buldu.

Kenan Doğulu da Yeni Renault Rafale’in #RüzgarınaKapıl’dı!

Kenan Doğulu da Yeni Renault Rafale’in #RüzgarınaKapıl’dı ve kendini gökyüzüne bıraktı. Lansmanın en dikkat çekici anı, şüphesiz ünlü sanatçı Kenan Doğulu’nun uçaktan paraşütle atladığı andı. 4.000 metre yükseklikten 50 saniyelik serbest düşüşle paraşüt atlayışı yapan Kenan Doğulu, profesyonel manevralarla Selçuk Efes Havaalanı’na alkışlar eşliğinde başarılı bir iniş gerçekleştirdi.

“Yılın Outdoor Uygulaması” Ödülü

Renault’nun 3 – 10 Aralık tarihleri arasında, tarihi Haydarpaşa Garı’nda gerçekleştirdiği ve yeni SUV dünyasını sergilediği 3D Mapping Gösterisi, ODMD tarafından “Yılın Outdoor Uygulaması” ödülüne layık görüldü. Türkiye’de 2024 yılında yapılan en özel outdoor çalışmalarından olan “Renault X Haydarpaşa Garı 3D Mapping Gösterisi”, 7 gün boyunca her akşam 18.15’te Haydarpaşa Garı’nın tarihi dokusunda hayat buldu. İstanbul Boğazı’nın en fazla görülen ve dikkat çeken noktalarından olan Haydarpaşa Garı’nda gerçekleştirilen uygulama, milyonlarca insan tarafından izlenerek büyük bir etkileşim yarattı. Bu gösterinin bir benzeri ise, “Renault X Haydarpaşa Garı 3D Mapping Gösterisi”nden yalnızca birkaç gün sonra, tarihi Notre Dame Kilisesi’nin restorasyon sonrası ilk açılışında Paris’te gerçekleştirildi.

Renault’dan Tarihi Haydarpaşa Garı’nda Muhteşem Bir 3D Mapping Gösterisi

Bir buçuk asırdan fazla bir süre boyunca İstanbul’un en simge ulaşım noktalarından biri olan tarihi Haydarpaşa Garı, ulaşımı; teknoloji, konfor ve sürüş keyfiyle birleştiren Renault’ya ev sahipliği yaptı. Restore edilmiş yepyeni görünümüyle ulaşım tarihinin mihenk taşı olan Haydarpaşa Garı, “Renaulution” planı doğrultusunda Renault’nun hayata geçirdiği yeni stratejisini, yeni dünyasını ve yeni SUV ailesini zamana meydan okuyan dokusunda yansıttı. Haydarpaşa Garı’nın tarihi bloklarının üzerinde gerçekleştirilen bu 3D mapping gösterisiyle Renault, “Renaulution” stratejisini tüm Türkiye’ye duyururken aynı zamanda ulaşım tarihinin geçmişini ve bugününü bir kesişim noktası olarak kullandı. Markanın en yeni SUV’leri Rafale, Duster, Austral ve Captur; 3D mapping gösterisiyle birlikte kullanıcılarıyla buluştu.

3 – 10 Aralık tarihleri arasında her akşam 18.15 itibarıyla Haydarpaşa Garı’nda gerçekleşen 3D mapping gösterisi, tarihi mekanın görülebildiği her noktadan izlendi. Bu çalışma ile milyonlarca kişiye ulaşmayı başaran Renault, hem otomotiv hem de iletişim sektörüne yeni bir soluk getirerek bir kez daha “yeniliklerin ve düşünülmeyenin markası” olduğunu kanıtladı.

Diğer Haberler

Stellantis modelleri için yeni LIQUI MOLY motoryağı

Top Tec 6320 5W-30 öncelikle Citroën, DS, Fiat, Jeep, Opel, Peugeot ve Toyota markalarının PSA motorları bulunan benzinli ve dizel araçlar için geliştirilmiştir. LIQUI MOLY'nin...

C3 Aircross’ta 200 bin TL indirim vadeli

Citroën, üstün konforlu ve gelişmiş teknolojiye sahip modellerini haziran ayında da birbirinden özel kredi koşulları ve fiyat teklifleriyle sunuyor. Bu kapsamda; sıfır emisyonlu mobilitenin keyfini...

Volvo Cars, dünyanın ilk çoklu adaptif emniyet kemeri

Volvo Cars, dünyanın ilk çoklu adaptif emniyet kemeriyle güvenlikte yeni bir dönem başlatıyor Volvo Cars, bugün emniyet kemerine yönelik önemli bir güvenlik iyileştirmesini duyurdu. Dünyada...

Automechanika Istanbul 2025’te

Uluslararası otomotiv satış sonrası endüstrisi, 12 - 15 Haziran’da Automechanika Istanbul 2025’te buluşuyor  İstanbul, 03.06.2025. Otomotiv satış sonrası sektörünün Türkiye’de ve çevre ülkelerdeki en büyük ticaret ve iş platformu Automechanika Istanbul, “satış sonrası pazarının güç merkezi” mottosuyla 12-15 Haziran 2025 tarihleri arasında 18’inci kez...

Nissan Haziran ayına özel servis kampanyası

Haziran indirimleriyle Nissan’ınızı tatile hazırlayın! Nissan sahipleri tatillerine güven ve konfor içinde çıkıyor. Nissan Türkiye Haziran ayına özel servis kampanyasıyla, Niskasko sahiplerine periyodik bakımda 10%...

Opel Yaz Mevsimini Yüzde 0 Faizli Finansman

Opel, haziran ayında da binek ve SUV modellerinde müşterilerine avantajlı kredi olanaklarının yanı sıra çoğu modelinde de nakit indirim seçeneği sunuyor. Başarılı hafif ticari...

PEUGEOT, SUV 2008, yeni SUV 3008, yeni SUV 5008

Otomotivde yenilikçi teknolojileri, göz alıcı tasarım ve benzersiz sürüş keyfiyle birleştiren PEUGEOT, cazip avantajlarla dolu haziran ayı kampanyasını başlattı. Segmentlerinde hep bir adım önde...