Cumartesi, Mayıs 31, 2025

Stellantis MEA İlk Müşteri Odaklılık Yarışması’yla Üstün Hizmet

®
Çok Okunanlar

Stellantis Metro Detroit Megahub’a 388 Milyon Dolarlık Yatırım

 Stellantis bugün, Michigan, Van Buren Township'te son teknoloji bir Metro Detroit Megahub geliştirmek için 388 milyon dolarlık bir yatırım...

Brisa, 1.150 Araçlık Filo İçin Uçtan Uca Mobilite

Brisa ve Çiftay'dan Güçlü İş Birliği: Brisa, 1.150 Araçlık Filo İçin Uçtan Uca Mobilite Çözümleri Sunacak  Lastik sektöründe mobilite yönetimine liderlik...

Klasik ve retro tarzdaki motosikletler sokakları süsledi

Her yıl dünyanın farklı yerlerinden binlerce klasik motosiklet tutkununu bir araya getiren The Distinguished Gentleman's Ride'ın İstanbul'da gerçekleşen Türkiye...

Tırmanmada Sıradaki Durak Eskişehir…

AVIS 2025 Türkiye Tırmanma Şampiyonası 3. ayağı Eskişehir Tırmanma Yarışı 31 Mayıs-01 Haziran tarihlerinde Eskişehir Otomobil Spor Kulübü (ESOK)...

Alpet Madeni Yağları Yeni Vizyonu İle Automechanika

Alpet Madeni Yağları Yeni Vizyonu İle Automechanika İstanbul’da... 12–15 Haziran tarihleri arasında TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi’nde gerçekleşecek olan Automechanika...

Volvo, yaklaşık 3 bin kişiyi işten çıkarmayı planlıyor

Volvo Cars’dan yapılan açıklamada, şirketin daha önce açıkladığı tasarruf programının genişletileceği belirtildi. Bu kapsamda devam eden yeniden yapılanmasının parçası olarak...

Audi Q6 e-tron Türkiye’de satışa sunuldu

Yeni Audi Q6 e- tron: Yeni bir Premium SUV deneyimi Audi Q6 e-tron 6.460.382 TL'den satışa sunuluyor. Audi'nin Premium Platform Elektrik (PPE)...
Stellantis’in 81 Ülkedeki 6 Bin Çalışanı Müşteri Deneyimini İyileştirmek İçin Türkiye’de Yarıştı! Stellantis MEA İlk Müşteri Odaklılık Yarışması’yla Üstün Hizmet Kalitesini Kanıtladı!

 Mobilitenin her alanına yaptığı yatırımlarla sektörün en büyük mobilite şirketleri arasında yer alan Stellantis, müşteri memnuniyetini ve bağlılığını artıracak çalışmalara imzasını atmaya devam ediyor. Müşteri memnuniyetini güçlendirmek için 2023 yılında eğitime yaklaşık 2 milyon Euro yatırım yapan Stellantis MEA, bölge genelinde çalışanlarına 70 bin saatlik eğitim verdi. Şirket, İstanbul’da ilkini gerçekleştirdiği Müşteri Odaklılık Yarışması ile, müşteri deneyimini iyileştirici faaliyetlerini sürdürdü. Aralarında Türkiye, Fas, Mısır, Güney Afrika, Tunus, Katar gibi ülkelerin de bulunduğu 81 ülkeden 6 bin profesyonelin mücadele ettiği yarışmada dört ayrı kategoride 24 kazanan öne çıktı.

Dünyanın en büyük mobilite şirketlerinden Stellantis, Dare Forward 2030 hedefleri kapsamında çalışmalarını sürdürürken müşteri memnuniyeti ve hizmet kalitesini artırıcı faaliyetlerine de devam ediyor. Bu kapsamda Stellantis Orta Doğu ve Afrika (MEA), İstanbul’da gerçekleştirdiği yenilikçi ve ilk Müşteri Odaklılık Yarışmasını başarıyla tamamladı. Şirketin Orta Doğu ve Afrika bölgesinden yetkili satıcı ve servis ağının üstün yeteneklerini ve önde gelenlerini bir araya getiren yarışmada profesyonellerin becerileri ve uzmanlıkları; Satış Danışmanı, Servis Danışmanı, Teknisyen ve Yedek Parça Danışmanı olmak üzere dört ayrı kategoride değerlendirildi.

6 bin profesyonel mücadele etti!

Stellantis MEA Müşteri Odaklılık Yarışması, MEA bölgesindeki farklı yetkili satıcı ve servis noktalarının dört farklı kategorisini temsilen, MEA bölgesindeki 81 pazardan 6 bin profesyonel arasından toplam 24 kazananla sonuçlandı. Etkinliğe Türkiye, Fas, Mısır, Güney Afrika, Tunus, Katar gibi ülkelerin de aralarında bulunduğu bölgenin dört bir yanından katılımcılar ilgi gösterdi. Yarışmanın kazananları, her alt kategorideki örnek performansları ve uzmanlıkları dikkate alınarak belirlendi. Satış ve Servis Danışmanı kategorisinde kazananlar, En İyi Karşılama ve Danışmanlık, En İyi Müzakere ve Kapanış ve En İyi Teorik Bilgi alanlarındaki mükemmellikleriyle ödüllendirildi. Benzer şekilde Teknisyen ve Yedek Parça Danışmanı kategorisinde de En İyi Birinci Uygulama Testi, En İyi İkinci Uygulama Testi ve En İyi Üçüncü Uygulama Testi dallarında ödüller verildi. Konu hakkında değerlendirme yapan Stellantis Orta Doğu ve Afrika Operasyon Direktörü Samir Cherfan, “Bu yarışma, Stellantis MEA olarak, müşteri memnuniyetinde en üst noktaya ulaşma hedefimizle geleceğe yönelik 2030 stratejimiz doğrultusunda mükemmellik ve müşteri memnuniyetine olan bağlılığımızı vurguluyor. Bu bağlılık aynı zamanda tüm operasyonlarımızda önceliğimiz olan müşteri odaklı yaklaşımımızı da yansıtıyor. Böylesine olağanüstü bir yetenek ve uzmanlık gösterisi görmekten memnuniyet duyduk. Yarışmada kazananlar müşteri odaklılık ve profesyonellik konusunda gerçek anlamda bir referans noktası oluşturdular” dedi.

2023’te eğitime 2 milyon Euro yatırım yaptı!

Müşteri memnuniyetini güçlendirmek için 2023 yılında eğitime yaklaşık 2 milyon Euro yatırım yapan Stellantis MEA, bölge genelinde çalışanlarına 70 bin saatlik eğitim verdi. Ayrıca aşağıdakiler gibi farklı somut önlemler hayata geçirildi:

  • MEA Spotlight programı, en iyi performansı gösteren Danışmanları takdir ediyor ve ödüllendiriyor.
  • NPS Veri Güvenilirliği programı, gerçek müşteri geri bildirimini garanti ediyor.
  • Müşteri Tablolarının devreye alınması Müşteri Hizmetleri çözüm süreçlerini hızlandırılıyor.

Müşteri Odaklılık Yarışmasının başarısı, Stellantis MEA’nın MEA bölgesinde yetenekleri teşvik etme ve müşteri deneyimini iyileştirme konusundaki kararlılığını vurguluyor.

Diğer Haberler

Hyundai Motor Türkiye, “İSO 500” listesinde ilk 10

Hyundai Motor Türkiye CEO'su Alex Kim, "Küresel ticaret dinamiklerinin ve ekonomik gelişmelerin hızla değiştiği bir süreçten geçerken İSO 500 listesinde elde ettiğimiz bu başarının,...

Stellantis’in yeni CEO’su Antonio Filosa oldu

Stellantis'in yeni Üst Yöneticisi (CEO) Antonio Filosa, 23 Haziran'da göreve başlayacak. Şirketten yapılan açıklamaya göre, Stellantis NV, Yönetim Kurulu Özel Komitesi'ni topladı ve şirketin yeni...

EQUIP AUTO PARIS 2025 fuarı…

Otomotiv Endüstrisinin Geleceğine Yön Veren Uluslararası Buluşma, 50. Yılını Kutluyor 14-18 Ekim 2025 | Paris Expo Porte de Versailles Konuşma Yapanlar: Claude Cham- Fransa Araç...

Bayramda Yola Çıkacakları Uyarıyor

Türkiye'nin lider lastik üreticisi Petlas, Kurban Bayramının yaklaşmasıyla birlikte yola çıkacak olanlarla uyarı ve önerilerini paylaştı... Bayram sadece sevdiklerimizle bir araya gelmenin değil, aynı zamanda...

Elektrikli araç ve C-SUV segmentinde zirvede

Togg, bu yıl en değerli ve güçlü markalar arasında Türkiye'nin mobilite alanında hizmet veren küresel teknoloji markası Togg, “Türkiye 125-Türkiye'nin En Değerli Markaları” listesinde bir...

Auto King Oto Servis Gelecek Rotasını Belirledi

Auto King Oto Servis Bayi Toplantısında Gelecek Rotasını Belirledi... Araç bakım ve onarım hizmetlerinde Türkiye’nin öncü markalarından Auto King Oto Servis, 'Yenilenen Auto King, Güçlü...

Alpet Madeni Yağları Yeni Vizyonu İle Automechanika

Alpet Madeni Yağları Yeni Vizyonu İle Automechanika İstanbul’da... 12–15 Haziran tarihleri arasında TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi’nde gerçekleşecek olan Automechanika İstanbul fuarı, bir kez daha...