Opel’den Dikkat Çeken İmaj Filmi

®
Çok Okunanlar

Seul’den 350 milyar dolarlık yatırım taahhüdü

ABD Başkanı Donald Trump yaptığı açıklamada, ABD'nin Güney Kore'den yapılan ithalata %15'lik bir tarife uygulayacağını ve Seul'den 350 milyar...

TransAnatolia Rally Raid’de bu yıl SSV kategorisine yoğun ilgi

30 Ağustos - 6 Eylül tarihleri arasında 15. kez macera severlerle buluşacak TransAnatolia, Bursa’dan başlayıp Bolu’da son bulacak. TransAnatolia...

Automobilclub ‘den Continental Kalplere Dokunan Ödülü

Alman Otomobil Kulübü KS e.V. Enerji ve Çevre Ödülü’nü kazanan Continental, başarısını çocuk kalp hastalarına umut olarak taşıdı. Sürdürülebilirlik alanındaki öncü...

Petrolde büyük düşüş varili 62,78 dolardan alıcı buldu

Brent petrolün varili, uluslararası piyasalarda 65,76 dolardan işlem görüyor. Cuma 66,91 dolara kadar yükselen Brent petrolün varil fiyatı, günü 65,83...

Fiat 949bin 900TL’den başlayan fiyatlarla…

FIAT EGEA KONFORU AĞUSTOS AYINA ÖZEL 949 BİN 900 TL’DEN BAŞLAYAN FİYATLARLA!  Türkiye’de aralıksız 6 yıldır pazar lideri olan FIAT,...

Allianz Trade Kıdemli Ekonomisti Luca Moneta

Allianz Trade Türkiye’nin ağırlıklı lojistik ve ulaşım alanlarındaki altyapı yatırımları için en az 100 milyar Euro harcaması gerekiyor   Allianz Trade’in...

Hyundai, IONIQ Ormanı Projesi ile 1 Milyon Ağaç Dikti

Hyundai Motor Grubu, IONIQ Ormanı girişiminin 10. yıl dönümünü ve dünya genelinde dikilen 1 milyon ağaç kilometre taşını kutluyor....

Üstün Alman teknolojisini en çağdaş tasarımlarla buluşturan Opel, müşterilerinin  gelecekteki ulaşım taleplerinin karşılanmasını sağlamak için odak noktasında tuttuğu elektrikliye geçiş stratejisini destekleyen pazarlama çalışmalarıyla dikkat çekiyor. Opel Türkiye, hazırladığı yeni reklam filmiyle “Dramayı Geç, Elektrikliye Geç” mesajını hedef kitlesiyle buluşturuyor. Opel’in yeni imaj filmi, araçlarını herhangi bir sebeple değiştirmek isteyenlerin, elektrikli araca geçerken yaşadığı menzil ve şarj gibi kaygıları bir kenara bırakmaları gerektiğini vurguluyor.

Avrupa’nın en büyük otomobil üreticilerinden biri olan Opel, kapsamlı elektrikliye geçiş hamlesiyle 2024 yılı itibarıyla her modelinin elektrikli bir versiyonunu, 2028 yılından itibaren ise Avrupa’da sadece elektrikli modellerini piyasaya sürme stratejisini hedef kitlesine yönelik pazarlama çalışmalarında da ön plana çıkartıyor. Bu kapsamda Opel Türkiye, “Dramayı Geç, Elektrikliye Geç” sloganıyla hazırladığı yeni imaj filminde  araçlarını herhangi bir sebeple değiştirmek isteyenlerin, elektrikli araca geçerken yaşadığı menzil ve şarj gibi kaygıları bir kenara bırakmaları gerektiğini esprili bir dille ele alıyor. İmaj filminde yüksek menzilli ve hızlı şarj olan Opel elektrikli araçlar “Opel’in Enerjisi Elektriklendi” sloganıyla  ön plana çıkıyor.

Prodüksiyonunu Kala Film’in üstlendiği filmin yönetmen koltuğunda Ali Atay ve Olgu Baran oturuyor. Kampanya, Harman ve JvM ortaklığıyla hazırlandı.

Künye:

Reklamveren: Opel

Reklamveren Yetkilileri: Ahmet İçöz, Nihal Demirçelik, Merve Uysal, Tuğçe Elenalı, Simanur Şahin

Reklam Ajansı: Harman Creative & Jung von Matt

Prodüksiyon Şirketi: Kala

Yönetmenler: Ali Atay, Olgu Baran

Medya Ajansı: Starcom

Dijital Ajans: Digitas

PR Ajansı: Canyaş İletişim

Diğer Haberler

Birleşik Krallık’ın yeni duyurulan Elektrikli Otomobil Hibesi’nden (ECG) çıkarılabilir

Stellantis, hükümetin EV sübvansiyonlarını tüm üretim zinciri boyunca çevre standartlarına bağlamak için harekete geçmesiyle, Polonya'daki elektrikli araç üretiminin karbon yoğunluğuyla ilgili endişeler nedeniyle Birleşik...

Seul’den 350 milyar dolarlık yatırım taahhüdü

ABD Başkanı Donald Trump yaptığı açıklamada, ABD'nin Güney Kore'den yapılan ithalata %15'lik bir tarife uygulayacağını ve Seul'den 350 milyar dolarlık yatırım taahhüdü ve 100...

Almanya, Aralık 2025’ten İtibaren Halka Açık Yollarda Uzaktan Kumandalı Araç Denemelerine İzin Verecek

Almanya, 1 Aralık 2025'te yeni bir düzenleme olan Karayolu Trafiği Uzaktan Kumanda Yönetmeliği'ni (StVFernLV) yürürlüğe koyacak ve uzaktan kumandalı motorlu taşıtların halka açık yollarda test edilmesi...

İtalya, Eylül Ayında İtibaren Elektrikli Otomobiller İçin 600 Milyon Euro’luk Teşvik Programı Planlıyor

Çevre ve Enerji Güvenliği Bakanı Gilberto Pichetto Perşembe günü yaptığı açıklamada, İtalya'nın Eylül ayı başlarında elektrikli araçlar için 600 milyon Euro'luk yeni bir teşvik...

Japonya, ABD’yi Ticaret Anlaşması Kapsamında Otomatik Tarife İndirimlerini Hızlandırmaya Çağırdı

Japon hükümeti yaptığı açıklamada, Japonya'nın baş ticaret müzakerecisi Ryosei Akazawa'nın ABD'yi, otomobiller ve otomobil parçaları üzerindeki daha düşük vergiler de dahil olmak üzere yakın...

Petrolde büyük düşüş varili 62,78 dolardan alıcı buldu

Brent petrolün varili, uluslararası piyasalarda 65,76 dolardan işlem görüyor. Cuma 66,91 dolara kadar yükselen Brent petrolün varil fiyatı, günü 65,83 dolardan tamamladı. Brent petrolün varil fiyatı,...

Sektöründe önde gelen diğer otomobil gruplarının pazar paylarında düşüş gözlemleniyor

Çinli otomobil markaları, dikkati çeken yükselişlerini sürdürürken, sektörün önde gelen markalarının pazar paylarında düşüş gözlemleniyor. Stellantis, yılın ilk yarısında pazar payı yıllık bazda yüzde 16,7'den...