Škoda Auto Yönetim Kurulu Başkanı Klaus Zellmer

®
Çok Okunanlar

SEAT’ın Üretim Merkezi Martorell 25 Yaşında

SEAT otomobillerinin ana üretim merkezi olan Martorell fabrikası 25’inci yaşına girdi. Fabrika, yaklaşık 1,5 milyar Euro yatırımla ve 34...

TAYSAD’ın Yönetim Kurulu Başkanı Albert Saydam

Taşıt Araçları Tedarik Sanayicileri Derneği (TAYSAD), geçtiğimiz yıl Covid-19 salgını nedeniyle ertelenen 42 Olağan Genel Kurul Toplantısı’nı gerçekleştirdi. Pandemi önlemleri nedeniyle...

Mitsubishi L200, 4. kez en çok tercih edilen pick-up oldu

Temsa Motorlu Araçlar tarafından Türkiye’de satışa sunulan Mitsubishi L200, 4 yıl üst üste pick-up satışlarında lider olmayı başardı. Otomotiv...

Elektrikli araçlar için kullanılan metallerde Çin’e bağımlılık azalacak

Asya Piyasaları Uzmanı Süleyman Mete Özbalaban, lityum arzının yetersiz olacağı ve elektrikli araçların ihtiyacını karşılayamayacağı konusunun şimdilik bir iddia...

Škoda Auto Yönetim Kurulu Başkanı Klaus Zellmer, ” Müşterilerimiz Octavia’dan haklı olarak çok şey bekliyor ve bu yenileme en çok satan modelimizi bir üst seviyeye taşıyor. Tamamen yeniden tasarlanmış bir bilgi-eğlence sistemi, yeni güvenlik sistemleri, artan sürdürülebilir malzeme kullanımı ve daha güçlü farlar gibi yenilikler, onu günlük kaşifler için daha da uygun hale getiriyor. En yeni Octavia’mızın sürücülerini ve yolcularını şaşırtacağından ve memnun edeceğinden eminim, en popüler otomobilimiz olarak yerini teyit ediyor.”

Škoda Auto Satış ve Pazarlama Yönetim Kurulu Üyesi Martin Jahn, ” Octavia, Škoda markasının bel kemiğidir. Dört modern nesil ve 7,15 milyondan fazla birim satıldıktan sonra, yükseltilmiş Octavia bu başarı öyküsünü sürdürecek. Rafine bir önden görünüm, yeni yardım sistemleri ve ilk kez 13 inçlik merkezi ekran da dahil olmak üzere son teknoloji bilgi-eğlence ile güncellenmiş en çok satanımız, Avrupa’nın en başarılı modellerinden biri olarak konumunu korumaya hazırlanıyor. Çok yönlülüğü, çekici tasarımı ve paranın karşılığını mükemmel değeriyle günlük kaşifleri etkilemeye devam edeceğine inanıyorum.”

Markanın ikonik modeline yeni ivme
Modern Octavia’nın dördüncü nesli, yenilenen bir amaç duygusuyla bir sonraki üretim aşamasına giriyor. Yenileme, yenilenen ön ve arka tamponlara ve güncellenmiş bir Škoda ızgarasına sahip yeni, yükseltilmiş bir tasarım içeriyor. Ayrıca yeni, ikinci nesil LED Matris huzmeli farlar, animasyonlu göstergelere sahip revize edilmiş LED arka lambalar ve bir dizi yeni alaşım jant tasarımı. Yeni seri yapısı, dört donanım seviyesinden (SE Technology, SE L, SportLine ve vRS) ve iç mekan için dokuz Tasarım Seçeneğinden oluşuyor.

Koltuklar, gösterge paneli ve kapı panelleri için yeni ve sürdürülebilir malzemelere ek olarak, seçilen model varyantlarında artık 10 inçlik bir Dijital Ekran standart olarak geliyor. Dördüncü nesil Octavia’nın lansmanında tanıtılan tanıdık 10 inçlik Sanal Kokpit hala sunulmaya devam ediyor. Octavia’da ilk kez bir seçenek olarak 13 inçlik bir bilgi‑eğlence ekranı mevcut. AI tabanlı ChatGPT chatbot, standart olarak Laura sesli asistanına entegre edilecek.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...