İletişim Danışmanlığı Şirketleri Derneği (İDA) tarafından düzenlenen PRİDA İletişim Ödülleri’nde bugüne kadarki en iyi Renault deneyimini yaşatma hedefiyle hayata geçirilen Yeni Renault Austral Lansmanı, “Lansman/Relansman/Konumlandırma” kategorisinde büyük ödülü alarak “Prida Ödülü”ne layık görüldü.
Türkiye’nin en batı ucu Gökçeada’da gerçekleştirilen Yeni Renault Austral Lansmanı için öncelikle etkinlik konsepti ve etkinliğin tamamen üzerine kurgulanacağı fikir için bir manifesto ve hashtag yaratıldı. Önemli olanın bir yerden bir yere varmamın değil, bu yolculukta yaşanılanlar olduğunu hatırlamak için her anı yeni ve unutulmaz deneyimlerle dolu bir lansman planlandı.
Sınırları zorlayan Megane E-Tech %100 Elektrikli Lansmanı
Renault, elektriğin bile olmadığı bir konumda, adeta meydan okurcasına gerçekleştirdiği Megane E-Tech %100 Elektrikli Lansmanı da Prida İletişim Ödülleri’nde “Yaratıcı İçerik Üretimi” kategorisinde büyük ödülü kazandı. “Yaratıcı Basın Buluşması” kategorisinde de ikincilik sertifikası kazanan Megane E-Tech %100 Elektrikli Lansmanı, törende iki ödülün birden sahibi oldu.
Tarihi ve coğrafi önemiyle ön plana çıkan Van’da gerçekleşen lansman 3 bin metre yükseklikte, nefes kesen bir rota üzerinde gerçekleşti. Van Müzesi’nden başlayan yolculuk, 1.400 metrelik Karabet Kar Tüneli ile devam etti. “Beygir Gücünden Elektrik Gücüne” mottosu ışığında 30’dan fazla eğitimli at ve yepyeni Megane E-Tech’ler Karabet Kar Tüneli’nde buluştu ve geçmişin manuel gücünden geleceğin teknolojisine doğru bir zaman tüneli yaratıldı.