London Escorts sunderland escorts asyabahis.org dumanbet.live pinbahiscasino.com sekabet.net www.olabahisgir.com maltcasino.net faffbet-giris.com asyabahisgo1.com www.dumanbetyenigiris.com pinbahisgo1.com sekabet-giris2.com www.olabahisgo.com maltcasino-giris.com faffbet.net betforward1.org www.betforward.mobi 1xbet-adres.com 1xbet4iran.com romabet1.com www.yasbet2.net www.1xirani.com www.romabet.top www.3btforward1.com 1xbet https://1xbet-farsi4.com بهترین سایت شرط بندی betforward

Linda Jackson, Türkiye’de otomotiv sektörünü değerlendirdi

®
Çok Okunanlar

Mercedes-Benz Türk, Mesleki Eğitime Hem de Endüstrinin Geleceğine Yatırım

Türkiye ağır ticari araç sanayisinin öncü şirketi Mercedes-Benz Türk, endüstrinin en önemli ihtiyaçlarının başında gelen yetişmiş iş gücüne yatırım...

Fenerium ürünleri Ford Trucks Özel Tasarım F-MAX araçları ile

Fenerium ürünleri Ford Trucks Özel Tasarım F-MAX araçları ile Türkiye yollarına çıkıyor… Ağır ticari araç üretiminde Türkiye’nin lider markalarından Ford Trucks...

Trafik Sigortası: Neden Her Sürücünün İhtiyacı Var?

Trafik sigortası, araç sahiplerinin yaptırmasının zorunlu olduğu bir sigorta ürünüdür. Motorlu taşıt sahibi olan herkesin trafiğe çıkmadan önce mutlaka...

Ovolt ve Sharz.net’ten E-Mobilite Ekosistemine Yeni Bir Soluk

“Elektrikli Araç Kullanıcıları İçin Şarj İstasyonundan Öte Yeni Nesil Yaşam Alanları”  Ülkemizin en büyük elektrikli araç şarj istasyonu operatörleri Sharz.net...

Peugeot Üst Yöneticisi (CEO) Linda Jackson, ‘Türkiye, Peugeot 408’de en iyi satışı yapan ülkelerden oldu. Dünyada 2 numara, Avrupa’da 1 numara. Türkiye hakikaten standartları belirliyor bu anlamda. Diğer pazarlar onu takip ediyor.’ dedi.

Linda Jackson, Türkiye ziyareti kapsamında düzenlenen basın toplantısında, Türkiye otomotiv pazarına ve markanın hedeflerine ilişkin değerlendirmelerde bulundu.

Türkiye’ye yeniden gelmekten büyük bir memnuniyet duyduğunu dile getiren Jackson, ‘Bir sene önce geldiğimde, Türkiye’deki ekibimize oldukça iddialı hedefler vermiştim. Büyük bir memnuniyetle görüyorum ki bu iddialı hedefler tutturulmuş. Yine büyük bir memnuniyetle 2024 hedeflerimizi de koyduk.’ ifadelerini kullandı.

Peugeot’nun Türkiye’de çok büyük bir büyüme gösterdiğine dikkati çeken Jackson, ‘Ekim sonu itibarıyla 64 bin adeti aşan satış yapıldı. Geçen seneye göre yüzde 180’lik bir büyüme yakaladık. Pazar payımız yüzde 6,7 oldu. Bu sonuçlar bizi pazarda 5’inci sıraya yerleştirdi. Gerçekten kayda değer bir başarı bu. SUV pazarına baktığımızda pazar lideriyiz, piyasa lideriyiz. Hafif ticaride 3’üncü sıradayız. Perakende satışlarımız, toplam satışlarımızın yüzde 84’ü gibi çok güçlü bir rakamı temsil etmekte.’ diye konuştu.

-‘Türkiye, standartları belirliyor’

Linda Jackson, Peugeot’nun 408, 508 ve 2008 gibi 3 önemli modelinin ‘oyunu değiştiren’ modeller olduğunu belirterek, ‘Türkiye, Peugeot 408’de en iyi satışı yapan ülkelerden oldu. Dünyada 2 numara, Avrupa’da 1 numara. Türkiye hakikaten standartları belirliyor bu anlamda. Diğer pazarlar onu takip ediyor. Müşteri memnuniyet endeksimiz yüzde 97,2 ile hedefinin üzerine çıkmış durumda. Online satışlarda Peugeot 408’in satışa başlamasıyla bu satışlar başladı. Bunu yakında elektrikli araçları da kapsayacak şekilde genişleteceğiz’ dedi.

Peugeot’nun 2024 sonu itibarıyla tüm modellerinin bir elektrikli versiyonunun çıkacağını aktaran Jackson, şöyle devam etti:

‘2023-2024’te 5 tane yeni elektrikli araç çıkacak. Elektrikli araçların bizler için çok önemli olduğunu söyledik çünkü bizim 2038 itibarıyla karbon net sıfır hedefimiz var Stellantis olarak. Sadece elektrikli araç satmak değil amacımız. Bütün fabrikalarımız, tedarikçilerimizin uyguladığı lojistik işlemlerin, kullandığımız bütün materyallerin de bu net sıfır karbon hedefine uygun olması gerekiyor. Yani ürün dışında da tüm ekosistemi dikkate alıyoruz. Bizim iddiamız Peugeot olarak Avrupa’da elektrikli araç piyasasında 1 numara olmak. Ama sadece Avrupa değil Avrupa dışındaki pazarlarda da önemli pozisyonlar istiyoruz.’

-‘700 kilometre menzilli E-3008’i pazara sunacağız’

Peugeot CEO’su Jackson, Türkiye’deki elektrikli araç pazarında lider olmayı hedeflediklerini belirterek, ‘Ama konu sadece rakamlar değil. Her üretici rakamlarda birtakım başarılar elde edebilir. Önemli olan yüksek kalite ve en iyi müşteri deneyimiyle bu rakamları yakalamak. O yüzden hazır olun. Yeni modellerimizle önemli bir atak yapıyoruz. Yeni 208 birinci çeyrekte çıkıyor. 3008 elektrikli ikinci çeyrekte. Hafif ticari araç gamımız yenilenmiş haliyle yılın ikinci yarısının ortasında çıkacak. Yeni 5008 üçüncü çeyrekte sahneyi değiştirecek şekilde atak yapacak.’ ifadelerini kullandı.

E-3008’e ‘ileri seviye SUV’ ismini verdiklerini dile getiren Jackson, bu araçtan dolayı çok heyecan duyduklarını, 525 kilometre menzilinin bulunduğunu ve 700 kilometre menzillisinin de yakında çıkacağını anlattı.

-‘Türkiye’ye özel bir model üretme gibi bir planımız yok’

Linda Jackson, konuşmasının ardından basın mensuplarının sorularını da yanıtladı.

Türkiye’ye özel bir model üretme gibi bir planlarının olmadığını belirten Jackson, fiyat ve büyüme anlamında bir denge tutturmak istediklerini söyledi.

E-3008’in Türkiye pazarına sunulacak olmasına değinen Jackson, ‘Tesla’dan daha uzun menzilli olacak, 700 kilometre uzun menzil, 525 kilometreliği de devam edecek. Tabi ki her şeyi değiştiren bir şey.’ dedi.

-‘Çinli üreticiler geceleri uykumuzu kaçırmıyor’

Peugeot CEO’su Jackson, Çinli markaların dünya genelinde artan rekabetine ilişkin bir soruya ise şu cevabı verdi:

‘Çinli otomobil üreticilerine çok fazla saygım var. Ürünlerini gördüm, kullandım ve oldukça beğendim. Çok iyi ve zevkli araçları var. Bu sektörde uzun zamandır varım biliyorsunuz. Zamanında ‘Eyvah, Japonlar geliyor’, ardından ‘Eyvah, Koreliler geliyor’ dedik. Şimdi sırada Çinliler var. Avrupalı pek çok üretici bu durumu değerlendirdi. Bazı markalarda da birleşmeler olmuş olabilir ama çoğu sağlıklı bir şekilde faaliyetlerini sürdürüyor. Sanırım hala bu yeni markalar için alan var. Evet, çok ciddiye alınması gereken rakipler. Tüm rakipler gibi. Bunun sonucunda piyasada bazı birleşmeler ve değişiklikler olabilir. Bu ortamda hayatta kalabilmeniz için sadece ucuz olmanız gerekemez, çok güçlü bir markanızın olması gerekiyor. Sadece marka olmanız yeterli değil, sunduklarınız ve yaşattığınız deneyimlerle bir bütün olarak düşünmek gerek. Bizim özellikle son 18 aydır yaptığımız da bu aslında. Daha sadeleşerek, keskin çizgilerle kapsamlarımızı belli ederek markamızı güçlendiriyoruz. Çinli üreticiler geceleri uykumuzu kaçırıyor mu? Hayır. Ama onlara saygı gösteriyor muyum? Elbette, evet. Bizim için de parçası olmak istediğimiz pozitif bir değişim sağlıyorlar. Kendimize bu anlamda güveniyoruz.’

-‘Pandemi dönemi geride kaldı ve normalleştik’

Linda Jackson, Kovid-19 salgınının küresel olarak otomotiv üretimindeki etkilerinin sona erip ermediğine de değinen Jackson, sözlerini şöyle tamamladı:

‘Otomobil üreticileri açısından oldukça zor zamanlardı. Çip krizinin artık sonuna gelmiş durumdayız. Neredeyse bu konuya dair sorunlar bitmek üzere. Otomotiv sektörünün dinamiği, çevik ve her zaman krizlere açık olmasıdır. Bu finansal olabilir, akaryakıt ile ilgili olabilir, savaşlar etkili olur. Bir otomobil şirketi olarak hayatta kalabilmeniz için esnek ve adapte olabilmeniz şarttır. Pandemi, ne zaman ve nasıl değişmemiz gerektiğine dair iyi bir örnektir. Pandemi döneminde otomobil üretim sürecimizi günden güne ve hatta bazen saatlik olarak planlıyorduk. Elimizde parça olup olmadan üretimimizi sürdürüyorduk. Şimdi bunlar geride kaldı ve normalleştik.’

Diğer Haberler

Volkswagen Binek ID.4 satışa sunuldu

Volkswagen'in modüler elektrikli araç platformunda (MEB) inşa edilen ve markanın ilk tamamen elektrikli SUV'u olma özelliğine sahip modeli ID.4, lansmana özel fırsatlarla Türkiye’de satışa...

JAECOO Yeni Kapsamlı Ürün Yelpazesiyle SUV’da Zirveyi Hedefliyor

JAECOO Türk Tüketicilere Kapsamlı Çevre Dostu Ürün Yelpazesini Sunacak! Çinli sofistike off-road SUV markası JAECOO, kullanıcılara şehir içi kullanımdan üstün off-road sürüşü ve birinci sınıf...

“BAE’de Gece” sahnesi

MHERO I, Dubai'de Görücüye Çıktı ve Orta Doğu Pazarında Yeni Bir Off-Road Furyası Başlattı... Dongfeng Motor Group bünyesindeki lüks elektrikli off-road markası MHERO, BAE saatiyle...

Fenerium ürünleri Ford Trucks Özel Tasarım F-MAX araçları ile

Fenerium ürünleri Ford Trucks Özel Tasarım F-MAX araçları ile Türkiye yollarına çıkıyor… Ağır ticari araç üretiminde Türkiye’nin lider markalarından Ford Trucks tarafından Fenerium için sarı-lacivert renklerde...

Trafik Sigortası: Neden Her Sürücünün İhtiyacı Var?

Trafik sigortası, araç sahiplerinin yaptırmasının zorunlu olduğu bir sigorta ürünüdür. Motorlu taşıt sahibi olan herkesin trafiğe çıkmadan önce mutlaka trafik sigortası yaptırması gerekir. 2918...

PEUGEOT’NUN 7 KOLTUKLU SUV’U YENİ 5008 TÜRKİYE’DE

PEUGEOT, yeni nesil 7 koltuklu SUV modeli 5008 ve E-5008'i Türkiye’de satışa sundu. Yeni PEUGEOT 5008 ve E-5008, tasarımdaki yeni marka imza kodlarını, geniş...

Araba Paspası Seçimi: Aracınızı Korurken Şıklığınızı Tamamlayın

Araba paspasları, genelde göz ardı edilse de aracınızın iç mekanını korumada ve temiz tutmada oldukça önem arz eder. Doğru paspas seçimi, arabınızın iç döşemesini...