Yoğun talep, doğru karar verdiğimizi gösteriyor

®
Çok Okunanlar

Benzin 200.000 varil düşüşle 227,8 milyon varile geriledi

Enerji Bilgi İdaresi (EIA) tarafından Çarşamba günü geç saatlerde yayınlanan verilere göre, ABD ticari ham petrol stokları 10 Mayıs'ta...

Petrol arz endişelerinin etkisiyle yükseldi

Cuma günü, dünyanın en büyük petrol tüketicileri arasındaki talep umutları ve Kanada'daki orman yangınları nedeniyle arz endişelerinin etkisiyle yükseldi. Uluslararası...

Doblo Combi’de yüzde 0 faiz veya 75 bin lira nakit indirimi

Fiat, seçili modellerinde uygun koşullarda kredi kullanım imkanı ve nakit alım kampanyası başlattı. Şirketten yapılan açıklamaya göre, Fiat, mayıs...

Formula 1’in 7. yarışı İtalya’da yapılacak

2024 Formula 1 Dünya Şampiyonası'nın 7. yarış yarışı pazar günü İtalya'da yapılacak. İtalya Grand Prix'si, Imola'daki 4.909 metrelik Imola Pisti'nde...

Citroën’in 2021 yılı Aralık ayının sonundan bu yana kurumsal müşterilere satışını gerçekleştirdiği %100 elektrikli mobilite aracı Ami’yi perakende satışa sunmasından kısa bir süre sonra ilk 50 araçlık parti tükendi. Online satışa açılmasından 25 dakika sonra ilk parti araçların tamamı tükenerek her 1 dakikada 2 Citroën Ami satışı gerçekleştirilmiş oldu. Citroën’in yeni şehir içi mobilite çözümü Ami, Türkiye yollarına 219.000 TL’lik fiyat etiketi ile çıktı.

100 yıllık köklü bir geçmişe sahip olan ve bu süre içerisinde ikonik bir marka haline gelen Citroën, ulaşım gereksimlerine çözüm üretme ilkesiyle yenilikleri ortaya koymaya devam ederken bir  ilke daha imza attı. Hem ürünleriyle hem de hizmetleriyle kullanıcılarının hayatını kolaylaştıran marka, geçmişten gelen bu geleneğini tamamen elektrikli Ami – 100% ëlectric modelini online satışa açarak yeni bir dönem başlatarak geleceğe taşıdı. Online olarak satışa çıkmasından çok kısa bir süre sonra ise 50 adetlik ilk parti Citroën Ami’ler tükendi. Yalnızca 25 dakika içerisinde satışa çıkan tüm araçlar alıcısını bulurken, her 1 dakikada 2 adet Ami satışı gerçekleşmiş oldu. 2021 Aralık ayında Türkiye yollarına kurumsal müşterilerle çıkan Citroën Ami, online satış yoluyla 219.000 TL fiyat etiketiyle Citroën müşterileriyle buluştu.

“Yoğun talep, doğru karar verdiğimizi gösteriyor”

Ami’nin her yaştan kullanıcı için uygun bir çözüm olmasıyla bambaşka bir deneyim sunduğunu vurgulayan Citroën Türkiye Genel Müdürü Selen Alkım, “Ami modelimizi de Türkiye pazarına sunarken ne kadar doğru bir iş yaptığımızı aldığımız karşılıkla görüyoruz. Şehir içi mobilite çözümü Citroën Ami, ilk günden bu yana çok ciddi bir talep görüyor. Lansmanımızdan bu yana 400 adet kurumsal satış gerçekleştirmiştik. Perakende tarafında da ilk parti araçlarımızın online satış sistemimiz aracılığıyla 25 dakika içerisinde tükenmiş olması gelecekte bu modelin çok daha başarılı yerlere gelebileceğinin ve hedeflerimizin de üzerine çıkabileceğimizin bir göstergesi. Online kanallar üzerinden satışını gerçekleştirdiğimiz %100 elektrikli mobilite çözümümüz Ami’nin, ilk yılında önemli bir başarı elde ederek 1000 adet seviyelerinde toplam satışa ulaşmasını hedefliyoruz” dedi.

Son Haberler

Petrol arz endişelerinin etkisiyle yükseldi

Cuma günü, dünyanın en büyük petrol tüketicileri arasındaki talep umutları ve Kanada'daki orman yangınları nedeniyle arz endişelerinin etkisiyle yükseldi. Uluslararası...

Diğer Haberler