Yeni Dacia logosu ve yeni renkler

®
Çok Okunanlar

Temsa İş Makinaları ve Volvo Trucks’ın İş Birliğinin 1.yılında

Türkiye iş makinaları sektörünün lider kuruluşlarından, Temsa İş Makinaları ile dünyanın önde gelen kamyon üreticilerinden Volvo Trucks’ın tüm Türkiye’yi...

EPDK’dan yeni zorunluluklar getirildi

Türkiye akaryakıt sektörünü, taşıt tanıma vasıtası ile otomasyonla tanıştıran Turpak, sektörde emin adımlar ile devam ediyor. Akaryakıt dağıtım şirketleri...

Madeni yağ pazarının şampiyonu yine ‘Shell’

Shell, hem dünyada hem Türkiye’de 12. kez madeni yağ pazarının lideri oldu. Kline & Company’nin açıkladığı madeni yağlar pazar...

Continental Proje Müdürü Sandra Roslan

Extreme E'nin Kurucu Ortağı Continental, yarışçıların kendilerini ve araçlarını daha fazla güvende hissetmeleri için araçları ContiConnect dijital lastik izleme...

Yeniden tasarlanan ve artık beyaz olarak kullanılacak olan yeni Dacia logosu, ön ızgaranın ortasında yer alıyor ve markanın yeni kimliğinin en güçlü özelliğini temsil ediyor.

Bir zincirin halkaları gibi minimalist çizgilerle birbirine kenetlenen ‘D’ ve ‘C’ harfleri yeni tasarımın güçlü ve sade yaklaşımını yansıtarak tamamen yeni bir logo oluşturuyor. Yeni tasarım hem yakından hem de uzaktan hemen fark edilebilen ve kolayca tanınan bir marka imajı oluşturuyor. Yeni logo ayrıca her bir jant göbeğinin ortasında da bulunuyor.

Yeni Dacia yazısı ise, her modelin arka panelinde ve direksiyon simidinde kullanılıyor. Tasarım gereği minimalist olan yazıda, her bir harf bütünlüğü bozmadan zarif bir şekilde birbirinden ayrılıyor.

Dış tasarım anlamında diğer önemli değişiklikler; Sandero Stepway ve Duster modellerinde bulunan ‘’Monolit Gri’’ renkli yan aynalar ve tüm modellerde bulunacak olan Monolit Gri tavan rayları, ön ve arka tampon altı koruma kaplamaları olarak öne çıkıyor.

Dacia CEO’su Denis Le Vot, Dacia ürün gamının yeni marka kimliğiyle pazara sunulmasının, bir yıldan uzun bir süre önce başlayan bir stratejiye dayandığını belirterek; “Marka değerlerimiz olan sadelik, sağlamlık ve özgünlük, yeni marka kimliğimiz ile daha iddialı ve modern bir şekilde uyum sağlıyor. Bu değişim, Dacia’nın hedeflerine ulaşmasında yeni bir itici güç olarak öne çıkıyor” dedi.

Dacia Ürün Performans Direktörü Lionel Jaillet, Dacia’nın tamamen yeni bir marka kimliğine kavuşmuş olsa da, hala aynı DNA’yı korumaya devam ettiğini vurgulayarak, “Ekiplerimiz yeni marka kimliğini Dacia ürün gamının tamamına uygulayarak harika bir iş çıkardı. Bu değişim, otomobil tasarımlarımızın hala özüne bağlı, aynı zamanda çekici olduğunu göstermek için güzel bir fırsat.

Marka kimliği ile birlikte Dacia da zamanla değişiyor. Markamız ulaşılabilir ve çevre dostu otomobillere akılcı bir yaklaşım getiriyor ve ihtiyaca yönelik donanımlarla çok yönlü ve sağlam otomobiller üretiyor. Yeni marka kimliğimiz bu mesajları vererek markayı daha da çekici hale getiriyor’’ dedi.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...