ÖZKA Lastik Pazarlama Müdürü Hamide Eravcı Pulat

®
Çok Okunanlar

2025’e kadar tamamen elektrikli olacak

 Land Rover'ın lüks Jaguar markası 2025 yılına kadar tamamen elektrikli olacak... 2030 yılına kadar tüm serisinin e-modellerini piyasaya sürecek.  Hindistan'ın...

Yeni Mercedes-Benz E-Serisi Tanıtıldı….

Yeni Mercedes-Benz E-Serisi, Stuttgart’ta düzenlenen dijital basın lansmanıyla tanıtıldı. Satışa sunulduğu 1946 yılından bu yana 14 milyon adedin üzerinde...

Audi e-yakıt araştırmalarını hızlandırdı

Audi, e-yakıt stratejisini geliştirmeyi sürdürüyor. Marka, Ineratec GmbH ve Energiedienst Holding AG işbirliğiyle, Almanya’nın Laufenburg kentinde, e-dizel üretiminde hizmet...

Avrupa Toyota C-HR İçin Sıraya Girdi

Türkiye’de üretilen ve henüz konsept aşamasındayken bile katıldığı tüm fuarlarda bütün ilgiyi üzerinde toplayan Toyota C-HR’a tüm dünyadan büyük...

Zirai ve iş makineleri sektörüne güçlü üretim altyapısı ve geniş ürün gamı ile öncülük eden yerli ve milli marka ÖZKA Lastik, dijitalizasyon projeleri kapsamında B2B ve CRM sistemlerini yenilemek amacıyla ‘CRM Akademi’ ile el sıkıştı. Müşteri yönetimi, segmentasyon ve raporlama konularında detaylı analiz kabiliyeti sağlayacak olan Microsoft Dynamics 365 CRM sistemi ve sipariş süreçleri ile müşteri iletişiminin etkin yönetimine olanak verecek yeni B2B portalı 2023 yılı itibarıyla kullanılmaya başlanacak.

Özka Lastik Microsoft Dynamics 365 CRM Sistemi ile müşteri yönetimini daha etkin hale getirecek..

 En iyi Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) yazılımlarından biri olarak kabul edilen Microsoft Dynamics’i kullanmak üzere hazırlıklara başlayan ÖZKA Lastik, yazılım sayesinde etkin bir şekilde müşteri yönetimi sağlayabilecekken, yazılımın anlık ve esnek raporlama yapabilme kabiliyeti ile özelleştirilebilir analizler gerçekleştirebilecek. CRM sisteminin yenilenmesiyle ÖZKA; müşteri verilerinin analizini, segmentasyon çalışmalarını ve buna yönelik aktivite ve kampanya planlamalarını daha sistematik şekilde yönetebilmenin yanı sıra potansiyel ve mevcut müşterilerine ilişkin fırsatların takibini anlık olarak yapabilecek. Müşteri talep, öneri ve şikayetlerinin yönetim süreçlerini de içinde barındıracak olan Microsoft Dynamics ile ÖZKA Lastik, müşterilerine en hızlı şekilde çözüm sağlayabilecek.

Kurumsal hafızanın kayıt altında tutulması ve esnek bir kullanım ve raporlama özelliğine sahip olmasıyla beraber Microsoft Dynamics 365; Pazarlama, Satış ve Satış Sonrası Teknik Servis ekipleri tarafından Müşteri Yönetimi ve Segmentasyonu, Finansal Seçenek Yönetimi, Döküman Yönetimi, Raporlama, Fırsat ve Teklif Yönetimi, Aktivite Yönetimi, Satış Envanter Yönetimi, Satış Sonrası Teknik Servis Yönetimi ve Pazarlama Yönetimi modüllerinin kullanılmasıyla beraber bu süreçlerin iyileştirilmelerine katkı sağlamaya devam edecek.

 ÖZKA Lastik yeni B2B portalı ile sipariş yönetimini ve müşteri iletişimini optimize edecek 

B2B portalının yenilenmesi ile birlikte sipariş sisteminin iyileştirilmesi, hızlı sipariş olanaklarının sağlanması ve etkin raporlama yapılabilmesi amaçlanıyor. Sipariş, sevkiyat, satış ve faturalandırma gibi süreçlerin hızlandırılmasını, ilgili operasyonların kolaylaştırılmasını ve tüm veri akışının entegre bir şekilde çalışmasını sağlayan elektronik bir platform olarak yeniden kurgulanacak olan B2B platformu, müşterilere özgü tanımlamaların yapılabilmesine olanak tanıyacak. Yeni B2B sisteminin en önemli özelliklerinden biri de bir sipariş portalı olmasının yanında müşterilerin tüm iletişim materyallerine, dokümanlarına ve marka stratejisine yönelik yönlendirmelere ulaşabileceği; şirketlere yönelik haber, duyuru ve tanıtımları takip edebileceği bir marka merkezi olarak da konumlandırılabilmesi.

Projenin yöneticiliğini yürüten ÖZKA Lastik Pazarlama Müdürü Hamide Eravcı Pulat, dünya çapında sektörünün en büyük üreticileri arasında yer alan bir firma olarak dijitalleşmenin öneminin altını çizerek, 1500 kişilik istihdam, geniş bir satış ve satış sonrası hizmet ağı, 500’den fazla bayi ağı, yurtiçi ve yurtdışı operasyonları, dünyada 80’den fazla ülke… Dolayısıyla böyle bir büyük yapıda müşterileri doğru analiz edebilmek ve onların sipariş süreçlerini kolaylaştırabilmek için dijitalleşme projelerini devreye almak ve akıllı çözümler ile çalışmak ekstra önem kazanıyor. Şirketimizin 2021 yılında SAP S/4HANA projesini tamamlamasının ardından mevcut CRM ve B2B sistemlerimizi de değiştirmek için CRM Akademi ile bu projeye başladık. Anlık raporlamalar ile satışlarımızı ve müşteri verilerimizi daha hızlı ve esnek şekilde analiz edebilmek ve akıllı raporlamaların aksiyon planlarımız için dayanak oluşturduğu bir sistem kurmak hedefiyle yola çıktık. B2B portalımız ile beraber de sipariş süreçlerimizi hızlandırmayı, daha da sistematize etmeyi ve sipariş aşamalarının izlenebilirliğini hem şirket hem de müşteri tarafında sağlayabilmeyi planlıyoruz. Özetle bu projelerimizin tamamlanmasıyla beraber hızlı raporlama ve aksiyon, şeffaflık ve izlenebilirlik, takip ve analiz, esnek ve kolay kullanım gibi sistemsel kabiliyetlerden yararlanabileceğiz. Hedeflediğimiz verimi fazlasıyla alacağımızı düşünüyor ve projenin tamamlanması için proje ekiplerimizle birlikte titizlikle çalışıyoruz.‘ diyor.

Diğer Haberler

Kulaklık, trafikte hayati sesleri engelliyor!

Trafikte sağ ve sağlıklı kalmak için gözlerimizi ve kulaklarımızı dört açmalıyız! Kulaklıkla yüksek sesle müzik dinleyerek trafikte yürürken karşı karşıya kalınan riskleri değerlendiren Yol ve...

“2025 Yılının Otomobili” olarak seçildi…

Alpine için ise ilk ve çok önemli bir başarı elde edilmiş oldu. Renault 5 E-Tech Elektrikli, bu unvanı kazanan sekizinci Renault modeli oldu. Bu...

Volvo Cars Stratejik İş Ortağı Dassault Systèmes’in 3DEXPERIENCE

Dassault Systèmes (Euronext Paris: FR0014003TT8, DSY.PA) Volvo Cars’ın araç geliştirme süreçlerinde Dassault Systèmes’in 3DEXPERIENCE platformunu kullanma kararı aldığını duyurdu. Elektrikli, bağlantılı ve otonom mobiliteye doğru sürekli...

adidas ve Mercedes-AMG PETRONAS Güçlerini Birleştirdi

adidas, dünyanın en hızlı büyüyen sporlarından biri olan Formula 1®’de Mercedes-AMG PETRONAS F1 Takımı ile yaptığı ortaklıkla motor sporlarına geri dönüyor. Bu iş birliği,...

ABD’nin ticari ham petrol stokları azaldı

ABD Enerji Enformasyon İdaresi (EIA), ülkedeki ticari ham petrol stoklarının geçen hafta yaklaşık 1 milyon varil azalışla 414 milyon 600 bin varil seviyesine gerilediğini...

OPET ve Fenerbahçe’nin “kadın gücü”potaya damgasını vuracak

Akaryakıt sektörünün en sevilen markası OPET, Türk sporuna desteğini sürdürüyor. 2018 yılından 2023-2024 sezon sonuna kadar Fenerbahçe Kadın Voleybol Takımı’nın sponsoru olan OPET ile...

Anadolu Sigorta, Kasko Sigortalılarına Birçok Avantaj Sunuyor

Anadolu Sigorta, AS+ Yetkili Servisleri aracılığıyla kasko sigortalılarının hasarsızlık kademelerinin etkilenmemesini sağlarken, araç sahiplerine farklı risklere karşı kapsamlı bir güvence ve onarım paketlerini içeren...

Country News Categories - UK

Powering into space: Škoda confirms UK specification and price for all-new Kodiaq vRS seven-seater

Škoda is set to open order books for the latest member of the all-new Kodiaq family – the vRS. The sporting flagship of the...

All-new Mazda6e unveiled at Brussels Motor Show

Mazda has revealed its new BEV for the European market today at the Brussels Motor Show. A stylish electric hatchback with a fastback saloon...

USA

Wards names the Kia EV9 one of the most impactful models of 2024

The 2024 EV9 has been recognized as one of the most impactful models of 2024 by WardsAuto, earning its place on WardsAuto’s top 10...

Automobili Lamborghini celebrates a record year with 10,687 cars delivered

 With a total of 10,687 cars delivered during 2024, equivalent to an increase of 6% compared to 2023, Automobili Lamborghini scores the best annual...

DE

Alfa Romeo stellt neue INTENSA-Sondermodelle vor

Alfa Romeo erweitert sein Angebot um die neuen Sondermodelle INTENSA, die für die Modellreihen Junior, Tonale, Giulia und Stelvio zur Verfügung stehen. Zu den...

Raphaële Carreau leitet den Bereich Versicherungen bei Stellantis Financial Services

Stellantis Financial Services Europe SA hat heute bekannt gegeben, dass Raphaële Carreau mit Wirkung zum 19. August 2024 zum Head of Insurance ernannt wurde....

IT

La seconda tappa dell’ABB FIA Formula E World Championship

Partita all'inizio di dicembre in Brasile, l'undicesima stagione del Campionato del Mondo ABB FIA di Formula E ha ospitato la seconda tappa sabato all'Autodromo...

Opel Omega.com: ritorno al futuro

Venticinque anni fa, al Salone Francoforte del 1999, Opel faceva sfoggio di avanguardia tecnologica equipaggiando una normale station wagon Omega-B V6 con una serie...

FR

Opel Movano HYDROGEN : “Pour une offre encore plus forte”

Au niveau mondial, nous avons vendu plus de 125 000 véhicules utilitaires légers l'année dernière et nous avons réussi à augmenter considérablement nos ventes...

Jeep affiche la plus forte progression du marché français en octobre

Avec une augmentation des immatriculations de 31 % par rapport au mois d’octobre 2023, Jeep® surperforme le marché français en octobre 2024. Jeep affiche la...