Mercedes-Benz Türkiye Yeni Yapılanması

®
Çok Okunanlar

Stellantis Pro One’ın Yeni Aracı Cargo Box, Van ve Hobi

Stellantis Pro One İtalya’daki Atessa Fabrikası’nda Cargo Box BEV Üretimine Başladı!  Stellantis Pro One’ın Yeni Aracı Cargo Box, Van...

Eurorepar Car Service’in Avrupa’daki En Büyük 6’ncı Pazar

Çok Markalı Bakım Sektörünün Yaygın Şirketi, Eurorepar Car Service, 2025’te 75 Şehirde 300’den Fazla Servis Noktasına Ulaşacak! Eurorepar Car...

Nissan sahiplerine Sompo’dan ayrıcalıklı kasko avantajı

Sigorta sektörünün güçlü markası Sompo ile otomotiv dünyasının köklü temsilcisi Nissan, kullanıcı deneyimini odağına alan bir iş birliğine imza...

Doblo, temmuz ayı boyunca geçerli 400 bin TL’ye kadar 12 ay vadeli

FIAT FROFESSIONAL’DAN TEMMUZ AYINA ÖZEL YÜZDE 0 FAİZLİ FİNANSMAN İMKANLARI! Yenilikçi modelleri ile ticari araç müşterilerinin hayatını kolaylaştıran FIAT Professional,...

Fiat Grande Panda 2025 Red Dot Tasarım Ödülü

FIAT'ın yeni küresel ürün gamının ilk modeli olan Grande Panda, 2025 Red Dot Ödülleri’nde özgün ve yenilikçi iç ve...

Otokar’dan Yaza Özel “Servis Kampanyası”

Türkiye'nin otomotiv üreticisi Otokar, otobüs ve kamyon sahipleri için özel olarak "Otokar Servis Kampanyası"nı başlatıyor. 17 Temmuz-16 Ağustos tarihleri...

Range Rover, Defender, Discovery ve Jaguar Rüzgarı

Dünyanın en prestijli otomobil etkinliklerinden Goodwood Festival of Speed, 10 – 13 Temmuz 2025 tarihleri arasında hız, tasarım ve...

Mercedes-Benz Otomotiv, Otomobil Pazarlama Müdürü Emre Kurt, mevcut görevine ek olarak Mercedes-Benz Otomotiv Kurumsal İletişim Müdürü olarak atandı.

Mercedes-Benz Türk Kurumsal İletişim Müdürü Miray Kutlu, Mercedes-Benz Türk Kurumsal İletişim Müdürü olarak Kamyon & Otobüs ile ilgili faaliyetlerine devam edecek.

2020 yılı itibarıyla Daimler’in ‘Project Future’ uygulaması kapsamında tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’deki yapılanması; Kamyon ve Otobüs ürün gruplarının faaliyetlerini sürdürmek üzere “Mercedes-Benz Türk A.Ş.”, Otomobil ve Hafif Ticari Araçlar ürün gruplarının faaliyetleri ise yeni kurulan “Mercedes Benz Otomotiv Ticaret ve Hizmetler A.Ş.” şirketi bünyesinde yürütülmesine karar verilmişti.

Projenin bir sonraki adımı olan ’Project Focus’ kapsamında Mercedes-Benz’in iletişim departmanlarında da yeni yapılanmaya gidildi. Aralık 2018’de Mercedes-Benz Otomotiv, Otomobil Pazarlama Müdürü görevini üstlenen Emre Kurt, mevcut görevine ek olarak Mercedes-Benz Otomotiv Kurumsal İletişim Müdürü olarak atanarak; otomobil, hafif ticari araçlar ve Küresel IT Çözümleri Merkezi gibi alanlardaki iletişim faaliyetlerinden sorumlu olacak. Şubat 2020’de Mercedes-Benz Türk Kurumsal İletişim Müdürlüğü görevine atanan Miray Kutlu ise Mercedes-Benz Türk Kurumsal İletişim Müdürü olarak şirketin kamyon ve otobüs gibi ürün gruplarındaki, üretim, satış, pazarlama ve AR-GE alanlarındaki iletişim görevlerine devam edecek.

Emre Kurt

Mercedes-Benz Otomotiv, Otomobil Pazarlama & Kurumsal İletişim Grup Müdürü

2006 yılında Mercedes-Benz Türk’te Stajyer Geliştirme Programı (PEP) dahilinde göreve başlayan Emre Kurt, 2007 yılında Müşteri İlişkileri Yönetimi bölümüne geçti. Şirkette; Çağrı Merkezi Yönetimi, Kampanya Yönetimi, Veri Bilimi gibi birçok alanda çalışırken Galatasaray Üniversitesi’nde işletme alanında yüksek lisansını tamamladı. 2012 yılında Müşteri İlişkileri Yönetimi Birim Müdürü olarak atanan Kurt, 2017 yılında ise Müşteri Deneyimi ve Dijitalleşme Birim Müdürlüğü’ne getirildi. Aralık 2018 itibarıyla Mercedes-Benz Otomobil Pazarlama Grup Müdürü görevini üstlenen Kurt, İstanbul Erkek Lisesi ve İstanbul Teknik Üniversitesi Makine Mühendisliği bölümünden mezun.

Miray Kutlu Demirel

Mercedes-Benz Türk, Kurumsal İletişim Grup Müdürü

2011 yılında Mercedes-Benz Türk’te Bayi Yönetimi departmanında göreve başlayan Miray Kutlu, Bayi Ağı Geliştirme departmanı içinde farklı alanlarda görev aldıktan sonra 2019 yılında aynı birime Grup Müdürü olarak atanmıştı. Şubat 2020’de Mercedes-Benz Türk Kurumsal İletişim Müdürü olarak atanan Kutlu, Avusturya Lisesi ve Sabancı Üniversitesi Endüstri Mühendisliği bölümünden mezun. Evli ve bir çocuk annesi olan Kutlu İngilizce ve Almanca biliyor.

Mercedes-Benz Pazarlama Departmanı’nda Yeni Görev Tanımları yapıldı

Mercedes-Benz Otomotiv bünyesinde Hafif Ticari Araçlar Pazarlama Grup Müdürlüğü görevini başarıyla sürdüren Onur Ahi, Mercedes-Benz Otomotiv, Otomobil Servis ve Parça Pazarlama Grup Müdürü görevini devraldı.

Onur Ahi’den boşalan pozisyona ise, 2010 yılından bu yana Mercedes-Benz bünyesinde görev yapan Gökhan Yegin getirildi.

Onur Ahi

Mercedes-Benz Otomotiv, Otomobil Servis ve Parça Pazarlama Grup Müdürü

Mercedes-Benz bünyesinde kariyerine 2004 yılında Otobüs Geliştirme Bölümü’nde başlayan Onur Ahi, 2008 yılında Hafif Ticari Araç Satış ve Pazarlama Bölümü’ne geçerek; 2014 yılına kadar Bayi Koordinatörlüğü, Kamu Satış, Üstyapı Yönetimi, Satış Planlama ve Ürün Yönetimi gibi birçok pozisyonda görev aldı. 2014 yılında ise Hafif Ticari Araçlar Pazarlama Grup Müdürü görevine atanarak Ürün Yönetimi, Üstyapı Yönetimi, Pazarlama İletişimi, Dijital Pazarlama, Müşteri Deneyimi ve CRM fonksiyonlarını yönetti. Bu görevi boyunca Sprinter, Vito, Citan, X-Serisi ve V-Serisi araçların lansmanlarını başarılı şekilde gerçekleştirmiş ve yaptığı çalışmalarla birçok pazarlama ödülüne layık görülmüştür.

Gökhan Yegin

Mercedes-Benz Otomotiv, Hafif Ticari Araçlar Pazarlama Grup Müdürlüğü

Kariyerine 2006 yılında perakende sektöründe başlayan Gökhan Yegin, Mercedes-Benz Türk bünyesine 2010 yılında Career Talent programı ile adım attı. 2011 yılında Hafif Ticari Araç Satış ve Pazarlama Bölümü’ne geçerek; 2016 yılına kadar 2. El Süreç Koordinatörlüğü ve Satış Planlama Pozisyonları’nda görev almıştır. 2016 yılında Satış Planlama & Raporlama Birim Müdürlüğü’ne atanarak Sipariş Yönetimi, Lojistik ve Satış Planlama fonksiyonlarını yönetti. Bu görevi boyunca Türkiye ve Dünya’daki arz ve talep dalgalanmalarına karşı üretim planlama ve lojistik operasyonlarını başarıyla yöneterek şirketin başarısına önemli katkı sağladı.

Diğer Haberler

PETRONAS Madeni Yağlar Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı

PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara yönelik ana ürün serisi olan...

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği! Yerli Scudo Ailesi Yeni Combi Versiyonuyla Genişledi! FIAT’ın geniş ürün gamındaki ticari araçları temsil eden FIAT Professional,yeni seçeneklerle...

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik üretim ve satışına ilişkin bütün...

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik satışa ulaşan A290 modeli sağladı....

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında sınırlı bir düşüş yaşadı. Bu...

Renault markası globalde büyüdü, Avrupa’da ikinciliğe yükseldi

Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan perakende satışlara parlaklık kazandırarak, bu...

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20 Temmuz tarihlerinde gerçekleşen yarış hafta...