Yılın En İtibarlı Motosiklet Markası Seçildi!

®
Çok Okunanlar

Tırmanma Sırası Kocaeli Kartepe’de…

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi desteğiyle Kocaeli Otomobil Spor Kulübü tarafından düzenlenen ve AVIS 2024 Türkiye Tırmanma Şampiyonası ikinci ayağı olan...

Lexus LBX, çevre dostu özellikleriyle de öne çıkıyor

Lüks ve performansı bir arada sunmayı hedefleyen markanın premium SUV segmentindeki yeni ürünü LBX, İstanbul'un tarihi semti Akaretler'deki kurulan...

Mercedes-Benz’in 210 milyon TL’lik yatırım

Mercedes-Benz Otomotiv, Gebze’de kurduğu ve tüm Türkiye’deki acentelere parça tedariği sağlayacağı yeni Parça Lojistik Merkezi’nin açılışını gerçekleştirdi. 15 bin...

Araba Lastiklerinin Püf Noktaları: Doğru Seçimden Bakıma Kadar Her Şey

Araba lastikleri, bir aracın performansı ve güvenliği üzerinde belirleyici bir rol oynar. Doğru lastik seçimi, her sürücünün bilmesi gereken...

Motosiklet dünyasının efsanevi ismi Suzuki, sektörde elde ettiği başarıların ardından yeni bir ödüle daha layık görüldü. Bu kapsamda Suzuki, Marketing Türkiye’nin düzenlediği The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nde bu sene de “Yılın En İtibarlı Motosiklet Markası” seçilerek, üç yıl üst üste bu ödülün sahibi oldu. Konu hakkında açıklamalarda bulunan Suzuki Motosiklet Marka Direktörü Emre Acar, “Suzuki Türkiye olarak 70 yıla yaklaşan motosiklet tarihinden ilham alarak oluşturduğumuz marka stratejisini, 2021 yılında lansmanını yaptığımız Hayabusa ile daha da güçlendirerek, halk oylaması ile üç sene üst üste yılın en itibarlısı ödülüne layık görülmemiz bizim için çok kıymetli” dedi.

Suzuki, elde ettiği başarıları ödüllerle taçlandırmaya devam ediyor. Dünyanın önde gelen Japon üreticilerinden Suzuki, Marketing Türkiye ve pazar araştırmaları şirketi Akademetre iş birliğiyle düzenlenen The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri çerçevesince ödüle layık görüldü. İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü araştırması baz alınarak düzenlenen etkinlik; bu yıl 70’e yakın kategoride gerçekleştirildi. The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nde yıl içinde itibarını en çok artıran markalar ve iş ortakları, 12 ilde toplam 1.200 kişiyle yüz yüze gerçekleştirilen görüşmeler sonucunda belirlendi. Suzuki de The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri kapsamında halk jürisi tarafından “Yılın En İtibarlı Motosiklet Markası” seçildi.

“Suzuki motosiklet tarihimizden ilham alarak, marka stratejimizi oluşturuyoruz”

Konu hakkında açıklamalarda bulunan Suzuki Motosiklet Marka Direktörü Emre Acar, “Tüm marka stratejimizi, Suzuki’nin 70 yıla yaklaşan motosiklet tarihinden ilham alarak şekillendiriyoruz. 2021 yılında sokaklara geri dönen efsane Hayabusa, Suzuki’nin imajını daha da güçlendirdi. Japon teknolojisini motosiklet dünyasına katan Suzuki, motosiklet tutkunları ile güçlü bağlar kurmamızı ve sadakati yüksek bir müşteri portföyü oluşturmamızı sağlıyor. Pandemi döneminde yaşanan tüm olumsuz koşullara karşın, özellikle bireysel mobiliteye olan eğilim sebebiyle motosiklet pazarında yaşanan olumlu artışta Suzuki’yi motosiklet severlerle buluşturduğumuz için mutluyuz. Bu ödülü almamıza katkısı geçen tüm ekip arkadaşlarıma, değerli ajanslarımıza ve Marketing Türkiye’ye çok teşekkür ederiz. Halk oylaması sonucunda üç yıldır üst üste layık görüldüğümüz bu ödül, bizim için çok kıymetli. Başarılarımıza yenilerini eklemeye ve sektörde fark yaratmaya devam edeceğiz” diye konuştu.

Son Haberler

Mercedes-Benz’in 210 milyon TL’lik yatırım

Mercedes-Benz Otomotiv, Gebze’de kurduğu ve tüm Türkiye’deki acentelere parça tedariği sağlayacağı yeni Parça Lojistik Merkezi’nin açılışını gerçekleştirdi. 15 bin...

Diğer Haberler