Oyak Renault üst yönetiminde bayrak değişimi

®
Çok Okunanlar

Lastikler yasal sınıra kadar kullanılmalı…

Uzun ömürlü lastik teknolojileriyle çevre dostu Michelin, aşınmış lastiklerinde performans ve güvenli sürüşü temin ediyor. ETRTO tarafından Almanya’da gerçekleştirilen...

BP Ultimate Euro Diesel ile tek depoyla 42 km’ye kadar daha fazla yol

BP Ultimate Euro Diesel’in gelişmiş temizleme özelliği sayesinde tek depoda 42 km’ye kadar daha fazla yol gidilebiliyor   Tek depoyla 42...

İlk nesil RAV serisi…

TOYOTA RAV4, SINIFINA ÖNCÜLÜK EDEREK DÜNYANIN EN ÇOK TERCİH EDİLEN SUV’U OLMAYA DEVAM EDİYOR.... İlk nesil RAV serisi, 1994...

Ford, ‘Bloomberg Cinsiyet Eşitliği Endeksi’nde

Türk otomotiv sanayinin öncü gücü ve kadın istihdamı lideri Ford Otosan, otomotivden finansa, enerjiden teknolojiye kadar 11 farklı sektörde...

Renault Grubu bünyesinde 2013 yılından itibaren farklı görevler üstlenerek önemli başarılara imza atan ve grubun Türkiye’ye yönelik “Yeni Atılım” planının koordinasyonunu yönetmek üzere yüzde 100 Renault Grubu iştiraki olarak yapılanan Renault Group Otomotiv A.Ş.’de CEO’luk görevine getirilen Hakan Doğu, Türkiye’nin lider otomobil üreticisi Oyak Renault’nun Yönetim Kurulu Başkanlığı’na atandı.

Öte yandan 1 Ocak 2022 tarihi itibarıyla geçerli olmak üzere Oyak Renault Otomobil Fabrikaları Genel Müdürlüğü’ne, 1992 yılından bu yana Oyak Renault bünyesinde lojistik yönetiminden Araç Fabrika Direktörlüğü’ne kadar çeşitli görevlerde bulunan ve son olarak yine Renault Group bünyesinde Slovenya Revoz Fabrikası Genel Müdürlüğü görevini yürüten Kaan Özkan atandı. Nisan 2018’den bu yana Oyak Renault’nun Genel Müdürlük görevini yürüten Antoine Aoun, bu yılın sonunda emekli olarak Renault Group’tan ayrılacak.

16 Aralık 2021 tarihinde Oyak Renault Otomobil Fabrikaları A.Ş. Yönetim Kurulu’nda gerçekleşen değişikliklerle, daha önce Yönetim Kurulu Başkanlığı’nı yürüten François Provost, Yönetim Kurulu’nda üye olarak görev yapmaya devam ederken, Ghislain Hugues Franck Himber ise Yönetim Kurulu üyeliğinden ayrıldı.

Hakan Doğu Kimdir?

1966 yılında Bursa’da doğan Hakan Doğu, 1987’de İstanbul Teknik Üniversitesi Malzeme ve Metalurji Mühendisliği bölümünden mezun oldu. İş hayatına 1987 yılında atılan Doğu, 1998 yılında Valeo Transmission Türkiye’ye katıldı. Doğu, 4 senesi Fransa’da olmak üzere 15 yıl çeşitli görevlerde çalıştıktan sonra, 2013 yılında Renault Group bünyesine Motor Aksamları Satın Alma Başkan Yardımcısı olarak katıldı, 2015 yılında Renault Group Satış sonrası Direktörü oldu. 2017 yılından itibaren Renault-Nissan-Mitsubishi Alliance ortak girişiminde Global Kıdemli Satış Sonrası Başkan Yardımcılığını yürüten Doğu, aynı dönemde Renault Group Yönetim Komitesinde görev yaptı. Hakan Doğu, 1 Aralık 2020’de yeni grup organizasyonunda Renault Group tüm markalarının Satış Sonrası Ticari ve Kalite Hizmetlerini yöneten iş biriminin Kıdemli Başkan Yardımcılığına ve Kurumsal Yönetim Komitesi Üyeliği görevlerine atandı.  Hakan Doğu, son olarak 1 Aralık 2021’de Türkiye’de yüzde 100 Renault Grubu iştiraki olarak faaliyet gösterecek olan Renault Group Otomotiv A.Ş.’de CEO’luk görevini üstlendi. Doğu, Renault Group CEO’su Luca De Meo’ya bağlı olacak. Hakan Doğu profesyonel görevlerinin yanı sıra yurtdışında ve Türkiye’de Otomotiv dünyasının geleceği ile ilgili çeşitli çalışmalar yürütmeye devam ediyor. Bu kapsamda 2020’de hayata geçen “Sürdürülebilir Ulaşım İnisiyatifi” kurucularından olan Doğu, ekonomik güçlendirme, çevre, insan hakları, bilim ve teknoloji konularıyla da yakından ilgileniyor.

Kaan Özkan Kimdir?

1989 yılında Orta Doğu Teknik Üniversitesi Endüstri Mühendisliği bölümünden mezun olan Kaan Özkan, iş hayatına 1992 yılında Oyak Renault Otomobil Fabrikaları Lojistik Bölümü’nde mühendis olarak başladı. 2007 yılına kadar aynı bölüm içinde proje planlama, üretim planlama, lojistik müdürlüğü gibi farklı görevler üstlenen Özkan, 2007- 2013 yılları arasında 1500 kişiden sorumlu olduğu sırasıyla Lojistik Bölümü ve Kaporta Bölümü yöneticiliği görevlerini yerine getirdi. 2013 yılında Oyak Renault Araç Fabrika Direktörü olarak atanan Özkan, 4 yıl başarıyla sürdürdüğü görevinin ardından 2017 yılından itibaren Renault Group Slovenya Revoz Fabrikası’nın Genel Müdürlük görevini yürütmekteydi.

Oyak Renault Otomobil Fabrikaları

Bursa Oyak Renault Otomobil Fabrikaları, yıllık 378 bin otomobil ve 920 bin motor üretim hacmi ile Renault Grubu’nun en yüksek kapasitesine sahip tesislerinden biridir. Oyak Renault, Yeni Clio, Yeni Clio Hibrit ve Yeni Megane Sedan modellerini, ayrıca bu modellerde kullanılan motor ve mekanik aksamı üretip ihraç etmektedir. Bursa’da 582 483 m2 üzerinde kurulu üretim tesislerinde, Karoseri-Montaj ve Mekanik-Şasi Fabrikaları, ARGE Merkezi ve Uluslararası Lojistik Merkezi bulunmaktadır. 1969 yılında Bursa’da kurulan Oyak Renault Otomobil Fabrikaları, 2020 yılı sonu itibariyle 7 binin üzerinde kişiye istihdam sağlamaktadır. Oyak Renault, Kalite Güvence Sistemi’ni 1996 yılında ISO 9001 belgesiyle onaylatan ilk Türk otomobil üreticisi olmuştur. Eylül 1999’da “sıfır hata” ile ISO 14001 belgesini alan Oyak Renault Otomobil Fabrikaları, Renault Grubu çevre politikası çerçevesinde faaliyetlerini sürdürmektedir.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...