Editör Yazısı Son Sayı

®
Çok Okunanlar

Alfa Romeo 2025 Hopman Kupası’nda Tenis…

Alfa Romeo 2025 Hopman Kupası’nda Tenis Kortlarını İtalyan Ruhuyla Renklendirdi Tarzın ve tutkunun markasıAlfa Romeo,temmuz ayındadüzenlenen tarihi uluslararası karma tenis...

Mercedes-Benz Sprinter 30 yaşında

Mercedes-Benz Hafif Ticari Araçlar, 30 yıl önce Sprinter ile büyük panelvan araçlar kategorisinin sembolü haline gelecek aracı tanıttı. Mercedes-Benz...

Fortune Global 500’ün En Hızlı Yükselen Otomobil Üreticisi Chery

Chery 2025 Yılında 152 Basamak Birden Yükseldi Fortune Global 500’de 233’üncü Sıraya Yerleşti!  Fortune Global 500’ün En Hızlı Yükselen...

İŞKUR ve Maxion Jantaş İş Birliğiyle Nitelikli İş Gücüne Yatırım

Maxion Jantaş Jant Sanayi ve Ticaret A.Ş., Manisa Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü iş birliği gerçekleştirilen “Temel Metal...

Tata Motors Iveco Group satın alım anlaşması açıklamalar

Ticari araçlar ve mobilite sektöründe Avrupa lideri olan Iveco Group N.V. (EXM: IVG) ile küresel otomotiv devi Tata Motors...

Stellantis Kârlı Büyümeye Odaklandı Yılın İlk Yarısını 74,3 Milyar Euro’luk Net Gelir

Stellantis2025’in İlk Yarısına İlişkin Finansal Sonuçlarını Açıkladı! Yılın İlk Yarısını 74,3 Milyar Euro’luk Net Gelirle Kapatan Stellantis Kârlı Büyümeye...

OSS Derneği, 2025’in İkinci Çeyreğini Değerlendirdi

Otomotiv satış sonrası pazarında yaşanan 2024 yılındaki durağan seyir, 2025’in ikinci çeyreğinde de gözlemlendi. 2025 yılının ikinci çeyreğinde satış,...

Editor’s Location 

Yılın son dergisini bastığımız Kasım, Aralık ayı sayımızdan tekrardan merhaba, Bu dergiyi ve dergilerimizden anlaşılacağı üzere “Alnımızın Teri” ile bastırmış olduğumuz, hazırladığımız sayılarımız üzerinde oldukça çok emek sarf etmekteyiz. Sizlere görsel olarak çok daha kaliteli içerik, dergi yapabilme gayretini ve çabasını her an her sayımızda sarfetmekteyiz. Görevimizin ve işimizin anlamının da Türkiye için ayrıca bu olduğunu düşünüyoruz. Yaptığımız her işte bu vizyonumuz ile ilerliyoruz. İşimiz evet zor. Bu kadar olumsuz koşullarda Ümidimizi ve Umudumuzu asla ve asla kaybetmeden Vatanımız adına sürekli çalışarak hizmet etmeyi kendimizde her alanda ve anlamda görevimiz biliyoruz. Bunun için ise biz varlığımız ile yapacaklarımızdan ödün vermeden hareket ediyor, hizmetimize devam edebilmek için de elimizden geleni yapıyoruz. Dergimizi dolar artışı ve kağıdın tonajına gelen zam ile birlikte her ay farklı zamlar eşliğinde bastırmaya devam ediyoruz. Çünkü iyi biliyoruz ki, Ülkemizin ve Vatanımızın buna ihtiyacı var. Birilerinin bunu yapması ve iyi bir şekilde dış Dünya’ya karşı temsil etmesi gerektiğinin bilinci ile markamızı ve işimizi yükseklere çıkarmak adına tüm Dünya’da her gün savaş halindeyiz.

Bu bağlamda, bu sektörde hem internet alanında hemde basılı alanda yaptığımız işler ile rakiplerimiz tarafından kıskanılıyor, önümüzün kesilmesi adına bir çok darbe ile karşılaşıyoruz. İşimizi doğru ve iyi yaptığımız sürece sadece bizim arkamızdan gelerek taklit ederek, takipçilerimiz olabileceklerini ondan ötürü gidemeyeceklerini biliyoruz. Çünkü geçmişte ne varsa ve kim bu Ülke adına ne yaptı ise sade ve sadece gelecekte ondan ötürü ileriye gidemeyeceklerini kendileri de iyi bilmektedir. Bu vizyonumuz ile kim yayınımızı ve bizi saldırgan tavırları ve tutumları ile tehdit edecek olduklarında bir kez daha oturup, düşünmelerini bize bir şekilde zarar vermeye çalışmak yerine, Ülkemiz ve Vatan adına biz nasıl bir yol izledik? Bu kadar geçen zamanda, 10 yıl, 20 yıl, 30 yılda biz Ne yaptık? demelerini, düşünmelerini geriye dönüp bir bakmalarını ve sonra konuşmalarını bir dost olarak tavsiye ediyoruz. Biz 10 yılda Türkiye’de Otomotiv tarihini baştan yeniden yazdık. Bunu diyebiliyoruz. Biz 10 yılda markamızı ileriye taşıdık. En iyisini yaptık diyebiliyoruz. Biz “Automobile Magazine” olarak Otomotiv sektöründe artık aranan bir yayınız, biz Türkiye’yi yayınımızın başarısı ile her alanda temsil edebiliyoruz. Biz bunu diyebiliyoruz…

Saygılarımla,
Umut Özgür SUNAY

Diğer Haberler

Stellantis Kârlı Büyümeye Odaklandı Yılın İlk Yarısını 74,3 Milyar Euro’luk Net Gelir

Stellantis2025’in İlk Yarısına İlişkin Finansal Sonuçlarını Açıkladı! Yılın İlk Yarısını 74,3 Milyar Euro’luk Net Gelirle Kapatan Stellantis Kârlı Büyümeye Odaklandı! Stellantis Dış Kaynaklı Olumsuzluklara Rağmen...

Alfa Romeo 2025 Hopman Kupası’nda Tenis…

Alfa Romeo 2025 Hopman Kupası’nda Tenis Kortlarını İtalyan Ruhuyla Renklendirdi Tarzın ve tutkunun markasıAlfa Romeo,temmuz ayındadüzenlenen tarihi uluslararası karma tenis takımlarıturnuvası “2025 Hopman Kupası Otomotiv...

Winter Command ve Winter Command Cargo lastik serileri

Türkiye'ye özel ürün portföyünü genişletmeye devam eden Goodyear, Winter Command ve Winter Command Cargo olmak üzere iki yeni lastik serisi ile hem binek hem...

Tata Motors Iveco Group satın alım anlaşması açıklamalar

Ticari araçlar ve mobilite sektöründe Avrupa lideri olan Iveco Group N.V. (EXM: IVG) ile küresel otomotiv devi Tata Motors Limited (NSE: TATAMOTORS), sektörde güçlü...

Mercedes-Benz Sprinter 30 yaşında

Mercedes-Benz Hafif Ticari Araçlar, 30 yıl önce Sprinter ile büyük panelvan araçlar kategorisinin sembolü haline gelecek aracı tanıttı. Mercedes-Benz Sprinter o zamandan bugüne, farklı...

Polonya PHEV pazarındaki ilk otomobil oldu

Avrupa pazarı JAECOO 7 SHS'nin yükselişi açısından önemli bir bölge haline geldi ve birçok ulusal pazarda güçlü bir büyüme yaşanıyor. Veriler, SHS Süper Hibrit...

İŞKUR ve Maxion Jantaş İş Birliğiyle Nitelikli İş Gücüne Yatırım

Maxion Jantaş Jant Sanayi ve Ticaret A.Ş., Manisa Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü iş birliği gerçekleştirilen “Temel Metal Şekillendirme Elemanı Mesleğinde Nitelikli İşgücü...