Elektrikli otomobiller ve emisyon hedefi

®
Çok Okunanlar

Kartepe’de Nefesler Tutuldu….

ICRYPEX ana sponsorluğundaki 2024 Oyman Atabay sezonunun ikinci tırmanma randevusu olan Kartepe Tırmanma Yarışı, Kocaeli Otomobil Spor Kulübü (KOSK) tarafından...

Yeni Sayımız Yayınlandı…

2024 Mayıs sayımız dergilik sitemizde online olarak yayına alınmıştır. Yeni sayımızı online olarak tüm cihazlardan ipad, iphone, android, apple,...

Stellantis CFO’su Natalie Knight

Mobilitenin her alanına yaptığı yatırımlarla sektörün en büyük şirketleri arasında yer alan Stellantis’in yılın ilk çeyreğinde net gelirleri, 41,7...

Otomotivde En fazla ihracat Almanya’ya…

Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) verilerine göre, sanayi grubunda otomotiv endüstrisi 2,7 milyar dolarlık ihracat yaptı. En fazla ihracat Almanya'ya Nisan ayında...

Önümüzdeki on yıl içinde içten yanmalı motorlardan elektrikli araçlara geçişin çoğu ülkede hareketlilikte hızlı değişime sebep olması beklenirken, çevresel açıdan bakıldığında elektrikli araçların çağının yeterince hızlı gelişmediği görülüyor. Yoldaki toplam küresel araç stokunun çok daha yavaş değişmesi buna neden olarak gösteriliyor.

BCG’nin modellemesine göre, Avrupa Yeşil Mutabakatı’na sahip AB de dahil olmak üzere çoğu büyük pazardaki otomotiv sektörünün, dünya çapındaki emisyonları azaltmaya yönelik Paris Anlaşması hedeflerinin çok altında kalacağı tahmin ediliyor.

Elektrikli araçlarla birlikte, emisyon azaltma hedeflerine ulaşmaya yardımcı olmanın bir başka önemli yolunun da hükümetlerin toplu taşıma ve bisiklet gibi alternatif seyahat araçlarını genişletme çabalarını iki katına çıkarması gerektiği ifade ediliyor.

Son Haberler

Stellantis CFO’su Natalie Knight

Mobilitenin her alanına yaptığı yatırımlarla sektörün en büyük şirketleri arasında yer alan Stellantis’in yılın ilk çeyreğinde net gelirleri, 41,7...

Diğer Haberler