Citroën Türkiye, ‘’Kırmızı Işık’’ reklam filmine Ödül

®
Çok Okunanlar

Lexus LBX, çevre dostu özellikleriyle de öne çıkıyor

Lüks ve performansı bir arada sunmayı hedefleyen markanın premium SUV segmentindeki yeni ürünü LBX, İstanbul'un tarihi semti Akaretler'deki kurulan...

Ford Otosan, üretim ve ihracatta liderliğini sürdürdü

Ford Otosan, Hyundai Assan ve Anadolu Isuzu'nun üretim tesislerine ev sahipliği yapan Kocaeli, ocak-mart döneminde Türk otomotiv sektörünün üretim...

Otokoç Otomotiv Finans ve Mali İşler Lideri Dr. M. Önder Kutman

Otokoç Otomotiv, nitelikli yatırımcılara yönelik 2024 yılı içindeki ilk tahvil ihracını gerçekleştirdi. Tahvil ihraç tutarı 2,3 milyar TL, 2...

Yeni Sayımız Yayınlandı…

2024 Mayıs sayımız dergilik sitemizde online olarak yayına alınmıştır. Yeni sayımızı online olarak tüm cihazlardan ipad, iphone, android, apple,...

Citroën Türkiye, ‘’Kırmızı Işık’’ reklam filmi ile “Sosyal Medya ve Influencer İletişimi” dalında kazandığı Gümüş Elma’dan sonra şimdi de “Online Reklam Filmi” dalında bir Kristal Elma ödülü daha aldı.

 Citroën Türkiye, Reklamcılar Derneği tarafından bu yıl 32.’si düzenlenen Kristal Elma’da ikinci ödülünü alarak başarısını taçlandırdı. “Kırmızı Işık”dijital reklam filmi ile “Online Reklam Filmi” dalında Kristal Elma ödülüne layık görülen film Citroën Berlingo’nun özelliklerini espirili bir yaklaşımla anlatıyor.

Citroën Türkiye Pazarlama Direktörü Selen Alkım, “Reklam filmimizin ikinci Kristal Elma ödülünü alması gerçekten çok gurur verici. Yaratıcı bakış açımızın Kristal Elma gibi sektörün en prestijli yarışmasında iki ayrı kategoride ödüllendirilmiş olması  bizleri daha da cesaretlendiriyor.” dedi.

Son Haberler

Otokoç Otomotiv Finans ve Mali İşler Lideri Dr. M. Önder Kutman

Otokoç Otomotiv, nitelikli yatırımcılara yönelik 2024 yılı içindeki ilk tahvil ihracını gerçekleştirdi. Tahvil ihraç tutarı 2,3 milyar TL, 2...

Diğer Haberler