5.5 milyon € ‘luk Pagani Huayra Tricolore

®
Çok Okunanlar

Turbo Akü laboratuvarı uluslararası akreditasyon ile tescillendi

AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Turbo Akü’nün, alanında birçok test olanağına sahip laboratuvarları Türk Akreditasyon Kurumu (TÜRKAK) tarafından gerçekleştirilen...

OMODA, Pekin Uluslararası Otomobil Fuarı’nda

Chery Grubu çatısı altında yer alan OMODA, küresel çapta kamu refahı konusundaki atılımlarına devam ediyor. Çin’de gerçekleştirilen Pekin Uluslararası...

Yakıt Tüketimi ve Emisyonlara Yönelik Çözümlerini Sunuyor

Allison Transmission, yakıttan bağımsız tahrik çözümlerinden belediye ve atık toplama araçlarına yönelik Allison eGen Power® tam elektrikli akslara kadar...

Mercedes-Benz’in 210 milyon TL’lik yatırım

Mercedes-Benz Otomotiv, Gebze’de kurduğu ve tüm Türkiye’deki acentelere parça tedariği sağlayacağı yeni Parça Lojistik Merkezi’nin açılışını gerçekleştirdi. 15 bin...

Zonda Tricolore’u hatırlıyor musunuz? 2010 yılında ortaya çıkan 1.3 milyon Euro’luk roadster, İtalyan Hava Kuvvetlerinin akrobasi ekibi olan İtalya’nın “Frecce Tricolori” nin 50. doğum gününü kutlamak için üretilmişti. Şimdi, tam 10 yıl sonra, Pagani 60. yılına özel bir Huayra hazırladı. 829 beygirlik Pagani Huayra Tricolore’…

Pagani Huayra Tricolore

 Ön tarafta, daha fazla bastırma kuvveti için daha belirgin bir ön ayırıcı ve ara soğutucuyu daha verimli hale getirmek için şekillendirilmiş yeni bir ön tampon var. Bu arada, merkezi airscoop, “doğrudan motora daha da fazla soğuk hava akışına izin veren yenilikçi bir hava taşıma sistemi” ile donatıldı, ayırıcı yeniden tasarlandı ve yeni kanat (destekler, MB-339A’lara benzeyecek şekilde tasarlandı) kuyruk yüzgeci) “mükemmel aerodinamik denge” sağlar ve ön ayırıcıdan gelen bastırma kuvvetini de telafi ediyor.

Tricolore teknik özelliklerine gelince – tanıdık ikiz turboşarjlı, AMG yapımı 6.0 litrelik V12 motordan 829 beygir;  Arka tekerlekleri, yedi vitesli tek kavramalı sıralı şanzıman ve elektromekanik diferansiyel aracılığıyla tahrik eder. Pagani, “tüm iletim sisteminin” bir DCT’den yüzde 35 daha hafif olduğunu iddia ediyor. Şasi, “Carbo-Titanium HP62 G2 ve Carbo-Triax HP62 gibi en yeni nesil kompozit malzemelerden” yapılmıştır. Kuru ağırlık 1.270kg’dır.

Son Haberler

Mercedes-Benz’in 210 milyon TL’lik yatırım

Mercedes-Benz Otomotiv, Gebze’de kurduğu ve tüm Türkiye’deki acentelere parça tedariği sağlayacağı yeni Parça Lojistik Merkezi’nin açılışını gerçekleştirdi. 15 bin...

Diğer Haberler