Ford’un Çin araç satışları yüzde % 26 düştü…

®
Çok Okunanlar

Renault ve Dacia, mayıs ayında cezbeden kampanya

Renault ve Dacia, mayıs ayına özel olarak yayınladığı birbirinden özel kampanyaları ile dikkat çekmeye devam ediyor. Renault marka modellerde...

T10X’te 800 bin TL’ye sıfır faiz için son gün 20 Mayıs

Togg’un sınırlı sayıda T10X için başlattığı 800 bin TL krediye %0 faiz ve 12 ay vade veya %1,99 faiz...

Opel Yeni SUV Modeli Frontera’yı İstanbul’da Dünyaya Tanıttı

Opel’in Yeni SUV Modeli Frontera, Yenilikçi Özellikleri ve Yüksek Konforuyla Markaya Yeni Kullanıcılar Kazandıracak!  Alman otomotiv üreticisi Opel, her ihtiyaca...

Vosmer Otomotiv 6. İzmir Çocuk Çikolata ve Tatlı Festivali’nin Ana Sponsoru

Hizmette mükemmellik anlayışıyla otomotiv sektörünün önde gelen temsilcilerinden olan Vosmer Otomotiv, İzmirli yenilikçi, dinamik ve güvenilir bir marka olarak,...

Ford Motor Co’nun Çin araç satışları, kitlesel pazar Ford markası için % 26.1 oranında düştü. Ford, yaptığı açıklamada, ABD’li otomobil üreticisinin dördüncü çeyrekte Çin’de yıllık% 14.7 düşüşle 146.473 araç teslim ettiğini söyledi. 

Satışlar, 2017’de% 6’lık bir düşüşün ardından 2018’de% 37 düştü.

Ford Greater China’nın başkanı ve genel müdürü olan Anning Chen, 2019’un otomobil üreticisi için “zorlu” bir yıl olmasına rağmen, yüksek prim segmentindeki pazar payının istikrarlı olduğunu ve değer segmentindeki satış düşüşünün yılın ikinci yarısında kapanabileceğini ifade etti.

Otomobil üreticisi, önümüzdeki üç yıl içinde Çin’de üçte birinden fazlası elektrikli araçlar olacak 30’dan fazla yeni model piyasaya sürmeyi planlıyor.

Özgür Sunay – SHANGHAI

Son Haberler

Petrol arz endişelerinin etkisiyle yükseldi

Cuma günü, dünyanın en büyük petrol tüketicileri arasındaki talep umutları ve Kanada'daki orman yangınları nedeniyle arz endişelerinin etkisiyle yükseldi. Uluslararası...

Diğer Haberler