Array

Generali Sigorta 7 ilde acenteleriyle buluştu…

®
Çok Okunanlar

Atlas Copco Genel Müdürü Bilge Acarkan…

Atlas Copco Endüstriyel Teknik, 2023 yılında grup olarak belirlenen bilime dayalı sürdürülebilirlik hedeflerini inovasyon ve teknolojiyle güçlendirerek hızlandırdı. 2030’a kadar...

Yeni Sayımız Yayınlandı…

2024 Mayıs sayımız dergilik sitemizde online olarak yayına alınmıştır. Yeni sayımızı online olarak tüm cihazlardan ipad, iphone, android, apple,...

Automechanika Istanbul 2024 için geri sayım başladı

Otomotiv sektörü, üretim ve ihracat hacmini her geçen gün artırarak Türkiye’nin dış ticaretinin gelişmesine ve ekonomik büyümesine katkıda bulunurken,...

Turbo Akü laboratuvarı uluslararası akreditasyon ile tescillendi

AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Turbo Akü’nün, alanında birçok test olanağına sahip laboratuvarları Türk Akreditasyon Kurumu (TÜRKAK) tarafından gerçekleştirilen...

Generali Sigorta, Ekim ayı boyunca sırasıyla Samsun, İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa, Adana ve Antalya’da “Strateji ve Lansman Toplantıları” düzenledi ve acenteleriyle buluştu.

150 yılı aşkın köklü geçmişiyle Türkiye’nin ilk sigorta şirketi olma unvanına sahip Generali Sigorta, Ekim ayı boyunca 7 ilde Strateji ve Lansman Toplantıları gerçekleştirdi. Buluşmalarda, önümüzdeki aylarda piyasaya sunulacak yeni ürünler, stratejiler, sigortacılık sektörünün mevcut durumu ve geleceği gibi konular acentelere aktarıldı. İlki 7 Ekim 2019 Pazartesi günü Samsun’da gerçekleştirilen buluşmayla başlayan Strateji ve Lansman Toplantıları özelinde diğer iller sırasıyla İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa, Adana ve Antalya oldu. Buluşmalarda, Generali Sigorta Ürün Yönetimi Departmanı ve UW Departmanı yöneticileri tarafından acentelere eğitimler verildi, etkinlikler düzenlendi ve ürünler hakkında geri bildirimler alındı.

Yaklaşık 2 hafta süren ve 24 Ekim Perşembe günü Antalya’da düzenlenen buluşmayla sona eren toplantılarla ilgili bilgi veren Generali Sigorta CFO’su ve Genel Müdür Vekili Sunay Koray: “Hem Generali Grubu’nun 2021 yılı sonuna kadar olan dönemi kapsayan 3 yıllık planı hem de ‘Bildiğin gibi değil’ mottomuz ve hedeflerimiz doğrultusunda; müşterilerimizi, çalışan memnuniyetini, değerli iş ortaklarımız olan acentelerimizi ve içinde yaşadığımız toplumu öne çıkaran bir strateji izliyoruz. Stratejimiz ve ortak akla önem veren yaklaşımız doğrulturunda Samsun’da başlayıp Antalya’da finalini yaptığımız toplam 7 buluşmayla, acentelerimize değişen müşteri beklentileriyle şekillenen ürünlerimiz ve sektörün geleceğiyle ilgili değerli bilgiler sunduk.” dedi.

Generali Sigorta Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Seydi Demir ise: “Müşterilerin beklentileri her kanaldan işlemlerini en hızlı ve daha ekonomik bir şekilde halledebilmek, ki bu beklentiler konu sigorta olunca çok daha fazla önem kazanıyor. Özellikle dijital dönüşümün hayatımızın her alanına girmesiyle birlikte müşteriler daha inovatif ve yenilikçi ürün arayışındalar. Bu bilinçle piyasaya sunulacak yeni ürünler, stratejiler ve sigortacılık sektörünün geleceği gibi konularda acentelerimizi bilgilendirdiğimiz bir buluşma serisi düzenledik.” dedi.

Son Haberler

Mercedes-Benz’in 210 milyon TL’lik yatırım

Mercedes-Benz Otomotiv, Gebze’de kurduğu ve tüm Türkiye’deki acentelere parça tedariği sağlayacağı yeni Parça Lojistik Merkezi’nin açılışını gerçekleştirdi. 15 bin...

Diğer Haberler