Generali Sigorta 7 ilde acenteleriyle buluştu…

®
Çok Okunanlar

Otomotivde ilk çeyreğin lideri Renault oldu

Türkiye'de üretim yapan Renault, otomobil ve hafif ticari araç toplam pazarda bu yılın ilk çeyreğinde de ilk sırada yer...

Birmot, 2.el yabancı marka lüks araç satışında da iddiasını sürdürüyor

Türkiye otomotiv perakendeciliğinin lider markalarından Birmot, 2.el yabancı marka lüks araç satışında da iddiasını sürdürüyor. Birmot, portföyünde yer alan BMW,...

Maserati, Levante SUV’nin hibrit versiyonunu tanıttı

Stellantis'in premium otomobil üreticisi Maserati, pazartesi günü Levante'nin büyük spor hizmet aracı aracının (SUV) hibrit versiyonunu tanıttı ve geri dönüş çabasının...

Tatilin ilk gününde İstanbul – İzmit arasına dikkat!

Yandex’in bayram trafiği analizi, İstanbul’dan çıktıktan sonra trafiğin en çok arttığı rotaları da kapsıyor. İstanbul Avrupa Yakası’ndan TEM’i kullanarak...

Generali Sigorta, Ekim ayı boyunca sırasıyla Samsun, İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa, Adana ve Antalya’da “Strateji ve Lansman Toplantıları” düzenledi ve acenteleriyle buluştu.

150 yılı aşkın köklü geçmişiyle Türkiye’nin ilk sigorta şirketi olma unvanına sahip Generali Sigorta, Ekim ayı boyunca 7 ilde Strateji ve Lansman Toplantıları gerçekleştirdi. Buluşmalarda, önümüzdeki aylarda piyasaya sunulacak yeni ürünler, stratejiler, sigortacılık sektörünün mevcut durumu ve geleceği gibi konular acentelere aktarıldı. İlki 7 Ekim 2019 Pazartesi günü Samsun’da gerçekleştirilen buluşmayla başlayan Strateji ve Lansman Toplantıları özelinde diğer iller sırasıyla İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa, Adana ve Antalya oldu. Buluşmalarda, Generali Sigorta Ürün Yönetimi Departmanı ve UW Departmanı yöneticileri tarafından acentelere eğitimler verildi, etkinlikler düzenlendi ve ürünler hakkında geri bildirimler alındı.

Yaklaşık 2 hafta süren ve 24 Ekim Perşembe günü Antalya’da düzenlenen buluşmayla sona eren toplantılarla ilgili bilgi veren Generali Sigorta CFO’su ve Genel Müdür Vekili Sunay Koray: “Hem Generali Grubu’nun 2021 yılı sonuna kadar olan dönemi kapsayan 3 yıllık planı hem de ‘Bildiğin gibi değil’ mottomuz ve hedeflerimiz doğrultusunda; müşterilerimizi, çalışan memnuniyetini, değerli iş ortaklarımız olan acentelerimizi ve içinde yaşadığımız toplumu öne çıkaran bir strateji izliyoruz. Stratejimiz ve ortak akla önem veren yaklaşımız doğrulturunda Samsun’da başlayıp Antalya’da finalini yaptığımız toplam 7 buluşmayla, acentelerimize değişen müşteri beklentileriyle şekillenen ürünlerimiz ve sektörün geleceğiyle ilgili değerli bilgiler sunduk.” dedi.

Generali Sigorta Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Seydi Demir ise: “Müşterilerin beklentileri her kanaldan işlemlerini en hızlı ve daha ekonomik bir şekilde halledebilmek, ki bu beklentiler konu sigorta olunca çok daha fazla önem kazanıyor. Özellikle dijital dönüşümün hayatımızın her alanına girmesiyle birlikte müşteriler daha inovatif ve yenilikçi ürün arayışındalar. Bu bilinçle piyasaya sunulacak yeni ürünler, stratejiler ve sigortacılık sektörünün geleceği gibi konularda acentelerimizi bilgilendirdiğimiz bir buluşma serisi düzenledik.” dedi.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...