Daimler CEO’su Zetsche halefler için büyük zorluklar yaşıyor…

®
Çok Okunanlar

Kartepe’de Nefesler Tutuldu….

ICRYPEX ana sponsorluğundaki 2024 Oyman Atabay sezonunun ikinci tırmanma randevusu olan Kartepe Tırmanma Yarışı, Kocaeli Otomobil Spor Kulübü (KOSK) tarafından...

Bp, bu yılın ilk çeyreğine ilişkin finansal sonuçlarını açıkladı…

Bp, bu yılın ilk çeyreğine ilişkin finansal sonuçlarını açıkladı. Buna göre, şirketin bu yılın ilk çeyreğindeki karı 2,7 milyar...

Trafik sigortasında haziran ayı azami prim artış oranı yüzde 3,25 oldu

Sigortacılık ve Özel Emeklilik Düzenleme ve Denetleme Kurumu (SEDDK), karayolları motorlu araçlar zorunlu mali sorumluluk sigortası (zorunlu trafik sigortası)...

Tırmanma Sırası Kocaeli Kartepe’de…

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi desteğiyle Kocaeli Otomobil Spor Kulübü tarafından düzenlenen ve AVIS 2024 Türkiye Tırmanma Şampiyonası ikinci ayağı olan...

Mayıs’ta Daimler CEO’su Dieter Zetsche, halefi Ola Källenius için ağır zorluklar yaşıyor. Zetsche’nin Çarşamba akşamı yaptığı açıklamada, Oslo’daki Mercedes E-model EQC’nin haber ajansı Reuters’in sunumunun yanı sıra Çarşamba akşamı yaptığı açıklamada, bunun, bağlı ortaklık Mercedes -Benz’in marjlarını artırmanın bir yolunu bulması gerektiğini söyledi. “Önümüzde çok fazla çaba var, ekonomik olarak yavaşlama durumundayız.” Gelecekte daha kolay olmayacak. Elektrikli modellere ve otonom sürüşe yatırım yapma baskısı, Mercedes-Benz otomobillerinin araştırma ve geliştirme maliyetlerini dört yıl öncesinden yaklaşık dört milyar yıldan 14 milyar avroya indirdi.

22 Mayıs’ta görevini İsveçliler Källenius’a devreten uzun süredir devam eden CEO’nun son üç aylık bilançosu, mutsuzluğa yol açtı, faaliyet karı yüzde 16 düştü. Zetsche, Daimler’in ana görevinin iyi bir getiri sağlayan elektrikli otomobiller üretmektir. “Önemli bir kriter, yeterli kar marjı sağlayabileceğimizi kanıtlamamız olacak.” Sermaye piyasasının talep ettiği şey bu. Daimler bunu gerçeğe dönüştürmek için çalışıyor.

Oslo’da Daimler, Stuttgart’ın ABD’nin elektrikli öncüsü Tesla ile rekabet etmek istediği lüks E-otomobil EQC’yi sundu. Elektrikli otomobillerin seri üretiminde, müşterilerin erişim ve kabulü konusundaki endişeler konusunda endişe duyuyordu. Tesla, 2012’den beri piyasadaki lüks S modeline sahiptir. Daimler’in elektrik hareketliliği eğilimine çok geç sıçradığı sorulduğunda Zetsche, “40 yıl boyunca Alman üreticilerin her şeyi uyuduğunu duydum. Açıkçası, müşteriler uykulu üreticileri seviyor. “Tesla elektromobilitenin ve artan ilginin önünü açtı.

Son Haberler

Mercedes-Benz GLE Sınırlı Sayıda Türkiye’de

Mercedes-Benz GLE 300 d 4MATIC, hem ailenizle birlikte geçirmek istediğiniz zamanlar hem de uzun mesafe yolculuklar için ideal yol...

Diğer Haberler