Japonya satışları yüzde 1,2, Kuzey Amerika satışları ise yüzde 1,6 düşüş gösterdi

®
Çok Okunanlar

Araba S.O.S. Yeni Sezonuyla National Geographic Ekranlarında

En sevilen belgesel serilerden olan ve insanların araba rüyalarını gerçekleştiren “Araba S.O.S.” 10. sezonuyla 5 Mayıs’tan itibaren her perşembe...

Mitsubishi L200 Dünyada İlk Defa Sahneye Çıkıyor…

17 Kasım’da Tayland’da satışa sunulacak olan Yeni Mitsubishi L200, 150 ülkede piyasaya sürülecek... Mitsubishi Motors’un pick-up segmentindeki güçlü oyuncusu Mitsubishi...

Samsung Galaxy S21 Serisi Türkiye’de satışta

Samsung Electronics’in akıllı telefon kullanıcılarının kendilerini ifade etmelerini daha da kolaylaştıran en son amiral gemisi Galaxy S21 Serisi’nin efsanevi...

Fiat Egea Cross ile Zorlu Yol Koşullarında Güçlü Çekiş

Türkiye otomotiv pazarının en çok tercih edilen SUV modellerinden biri olan Egea Cross, yeni bir özelliğe daha kavuştu. Traction+...

Japonya’nın en büyük otomobil üreticisi, kârının yüzde 3,3 artarak 205 Mart’taki 2.55 trilyon yen (23.20 milyar $) seviyesine yükselmesini beklediğini, Refinitiv tarafından derlenen ve geçen yılın yüzde 20 artışına kıyasla 2.61 trilyon yen ortalama 23 analist tahmininin biraz altına düştüğünü belirtti.

Küresel grup perakende satışlarının cari yıl için 10,74 milyon araç rekoru olmasına karşın, bir önceki yıla göre 10,6 milyon olan Japonya satışları yüzde 1,2, Kuzey Amerika satışları ise yüzde 1,6 düşüş gösterdi.

Net gelirin 30,2 trilyon yen’den 30 trilyon yen’e kalacağı tahmin edildi.

Toyota, rakipleri gibi, sürüş paylaşım teknolojisi olarak zorlu bir rekabetle karşı karşıya kalmakta ve kendi kendini süren arabaları geliştirme yarışı, otomobil endüstrisinde hızlı ve masraflı bir bozulmaya neden olmuştur.

CFO Koji Kobayashi gazetecilere verdiği demeçte, “Hala geçen yıl maliyetlerimizi yeterince iyileştiremedik” dedi. “Bu yıl maliyetleri düşürmenin yeni yollarını bulmak için çalışmamız gerekiyor.” 

Toyota’nın faaliyet karı tahminleri, yeni mali yılın bitiminde 111 yen ile karşılaştırıldığında, cari yılda yen ile 110 dolar arasında işlem göreceği varsayımına dayanıyor.

Şirket ayrıca, Eylül ayında 300 milyar yen hissesini geri alacağını açıkladı.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...