41 Televizyon Kanalında Aynı Anda Yayınlanan Reklam Fikri Audi’den…

®
Çok Okunanlar

Otomotiv Sanayii Derneği, 2024’ün İlk 4 Aylık Verilerini Açıkladı

Otomotiv Sanayi Yüzde 16,5 Payla Türkiye İhracatının Lokomotifi! (Detaylı Rapor)  Otomotiv Sanayii Derneği (OSD) 2024 yılının ilk 4 aylık dönemine...

Fiat, Renault ve Volkswagen olarak sıralandı…

Türkiye otomobil ve hafif ticari araç pazarında bu yılın nisan ayında en fazla satışı yapılan markalar Fiat, Renault ve...

PEUGEOT, yeni nesil hafif ticari araç ürün gamı Türkiye’de

Otomotiv dünyasının Göz Alıcı markası PEUGEOT, yeni nesil hafif ticari araç ürün gamını Türkiye’de satışa sundu. Markanın yenilenen modelleri...

Washington’da endişeye neden oldu…

Biden yönetimi Çin menşeli elektrikli araçlara yönelik tarifeleri artırmayı değerlendiriyor... ABD Başkanı Joe Biden yönetiminin, gelecek hafta Çin menşeli temiz...

Türkiye’de yayın yapan 41 ulusal ve yerel TV kanalında eş zamanlı olarak yayınlanan Peak.com reklamı, Türkiye’de en çok konuşulan konular arasına girdi. İnternet medyasında da gündem olan reklam filminin ise daha önce yayınlandığı ortaya çıktı. Peka.com ise kampanyanın durdurulduğunu ve reklam şirketine dava açacaklarını duyurdu.

Türkiye’de mobil oyun sektörünün değerli firmalarından olan Peak, yayınladığı reklamla bir anda ülkenin gündemine oturdu. 41 televizyon kanalında eş zamanlı olarak yayınlanan reklam, Twitter’da ve sözlük sitelerin de en çok konuşulan konular arasına girdi.

SOSYAL MEDYADA DA GÜNDEM OLDU

Sıradan bir sigorta reklamıyla ve geleneksel reklamcılık anlayışıyla başlayan film, bir anda görüntünün gitmesi ve kanalın “hacklenmesi” ile devam ediyor. Asıl konsept fikri ise bu aşamadan sonra ekrana yansıyor. Peak, mesajını bir yazılım şirketinin diliyle veriyor.

Sosyal medyada da reklam filmiyle ilgili çok sayıda yorum yer aldı. Söz konusu yorumlarda reklam filminin aynı anda birçok kanalda yayınlanmasının etkili olduğu görülüyor. Reklamı yorumlayan sosyal medya kullanıcıları reklamı başarlı bir çalışma olarak değerlendiriyor.

REKLAM FİLMİNİ DAHA ÖNCE AUDİ KULLANMIŞ

Ancak işin aslının farklı olduğu ortaya çıktı. Peak.com’un reklamının konuşulduğu saatlerde söz konusu reklam konseptinin aslında daha önce otomobil markası Audi’nin Safety Code “Güvenlik Kodu” isimli reklam filminde kullanıldığı ortaya çıktı. Bu gerçek üzerine ise harekete geçen Peak.com bir açıklama yaparak reklam kampanyasının durdurularak reklamı hazırlayan şirkete dava açılacağını bildirdi.

Son Haberler

Opel Istanbul’da Frontera’yı uluslararası medya temsilcilerine tanıtacak

Birbirinden iddialı modelleriyle geleceğin teknolojisini bugüne taşıyan Opel, cesur ve yalın tasarım felsefesinin yeni ve sağlam bir yorumu olarak öne...

Diğer Haberler