41 Televizyon Kanalında Aynı Anda Yayınlanan Reklam Fikri Audi’den…

®
Çok Okunanlar

Otomotivde Patent Savaşları Kızışıyor…

Elektrikli araçların yaygınlaşmasıyla birlikte otomotiv endüstrisi dünyada köklü bir değişim sürecinden geçiyor. Çinli üreticilerin teknoloji geliştirme hızının küresel dengeleri...

Tamamen elektrikli yeni GLC: Sürüş keyfi ve verimlilikten ödün vermiyor

Uzun yıllardır GLC, Mercedes-Benz'in en popüler modeli olarak dünya çapında markanın en çok satan modeli olarak zirvede yer alıyor....

Benzinli Motorlarda Yeni Dönem Platform İş Birlikleri Hızlanıyor

Küresel otomotiv endüstrisinde içten yanmalı (ICE), hibrit ve elektrikli (EV) ürün stratejileri yeniden şekillenirken, üreticiler maliyet ve regülasyon baskısını...

TransAnatolia Rally Raid’de 2.190’km’lik Zorlu Mücadele Sona Erdi

Anadolu’nun muhteşem coğrafyasında 15.kez koşulan Uluslararası rally raid yarışı TransAnatolia sona erdi. 30 Ağustos’ta Bursa’dan start alan 2.190 km’lik...

Türkiye’de yayın yapan 41 ulusal ve yerel TV kanalında eş zamanlı olarak yayınlanan Peak.com reklamı, Türkiye’de en çok konuşulan konular arasına girdi. İnternet medyasında da gündem olan reklam filminin ise daha önce yayınlandığı ortaya çıktı. Peka.com ise kampanyanın durdurulduğunu ve reklam şirketine dava açacaklarını duyurdu.

Türkiye’de mobil oyun sektörünün değerli firmalarından olan Peak, yayınladığı reklamla bir anda ülkenin gündemine oturdu. 41 televizyon kanalında eş zamanlı olarak yayınlanan reklam, Twitter’da ve sözlük sitelerin de en çok konuşulan konular arasına girdi.

SOSYAL MEDYADA DA GÜNDEM OLDU

Sıradan bir sigorta reklamıyla ve geleneksel reklamcılık anlayışıyla başlayan film, bir anda görüntünün gitmesi ve kanalın “hacklenmesi” ile devam ediyor. Asıl konsept fikri ise bu aşamadan sonra ekrana yansıyor. Peak, mesajını bir yazılım şirketinin diliyle veriyor.

Sosyal medyada da reklam filmiyle ilgili çok sayıda yorum yer aldı. Söz konusu yorumlarda reklam filminin aynı anda birçok kanalda yayınlanmasının etkili olduğu görülüyor. Reklamı yorumlayan sosyal medya kullanıcıları reklamı başarlı bir çalışma olarak değerlendiriyor.

REKLAM FİLMİNİ DAHA ÖNCE AUDİ KULLANMIŞ

Ancak işin aslının farklı olduğu ortaya çıktı. Peak.com’un reklamının konuşulduğu saatlerde söz konusu reklam konseptinin aslında daha önce otomobil markası Audi’nin Safety Code “Güvenlik Kodu” isimli reklam filminde kullanıldığı ortaya çıktı. Bu gerçek üzerine ise harekete geçen Peak.com bir açıklama yaparak reklam kampanyasının durdurularak reklamı hazırlayan şirkete dava açılacağını bildirdi.

Diğer Haberler

TransAnatolia Rally Raid’de 2.190’km’lik Zorlu Mücadele Sona Erdi

Anadolu’nun muhteşem coğrafyasında 15.kez koşulan Uluslararası rally raid yarışı TransAnatolia sona erdi. 30 Ağustos’ta Bursa’dan start alan 2.190 km’lik zorlu mücadele 6 Eylül’de Bolu’da...

Tamamen elektrikli yeni GLC: Sürüş keyfi ve verimlilikten ödün vermiyor

Uzun yıllardır GLC, Mercedes-Benz'in en popüler modeli olarak dünya çapında markanın en çok satan modeli olarak zirvede yer alıyor. Şimdi de heyecan verici yeni...

Benzinli Motorlarda Yeni Dönem Platform İş Birlikleri Hızlanıyor

Küresel otomotiv endüstrisinde içten yanmalı (ICE), hibrit ve elektrikli (EV) ürün stratejileri yeniden şekillenirken, üreticiler maliyet ve regülasyon baskısını motor, batarya ve platform paylaşımı...

Otomotivde Patent Savaşları Kızışıyor…

Elektrikli araçların yaygınlaşmasıyla birlikte otomotiv endüstrisi dünyada köklü bir değişim sürecinden geçiyor. Çinli üreticilerin teknoloji geliştirme hızının küresel dengeleri değiştirdiği bu süreçte, patent savaşları...

İkinci Elde Elektrikli Araç Alırken Dikkat!

BloombergNEF verilerine göre, 2025 yılında dünyada 22 milyonun üzerinde elektrikli ve şarj edilebilir hibrit araç satılacak. Bu rakam, 2024’e kıyasla yüzde 25 artış anlamına...

Toyota Türkiye’nin 2025’in 7 ayındaki sonuçlarını değerlendirdi

Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış AŞ Üst Yöneticisi (CEO) Ali Haydar Bozkurt, 2025'in 7 ayında beklenenin üzerinde bir pazar adedi elde edildiğini ve geçen...

Stellantis yılın ilk yarısında Avrupa’da yüzde 17 pazar payına ulaştı

Stellantis, yılın ilk yarısında AB30 pazarında yüzde 17 pazar payı ve 1,3 milyonun üzerinde satışa ulaştı. Şirketten yapılan açıklamaya göre, yılın ilk 6 aylık döneminde...