Brisa, Türkiye’nin İlk “Yerli Üretim” Logolu Lastiklerini Pazara Sunuyor

®
Çok Okunanlar

Alpine Alpenglow Hy4’ün dünya lansmanı gerçekleşti

Alpine, 2022 Paris Otomobil Fuarı’ndailk kez sahneye çıkardığı Alpenglow Hy4 konsept otomobilini, 10 Mayıs 2024 tarihinde Belçika’da bulunan Spa...

Mercedes-Benz GLE Sınırlı Sayıda Türkiye’de

Mercedes-Benz GLE 300 d 4MATIC, hem ailenizle birlikte geçirmek istediğiniz zamanlar hem de uzun mesafe yolculuklar için ideal yol...

Brent ham petrolü varil başına 82.64 dolardan işlem gördü

Petrol fiyatları, dünyanın en büyük petrol tüketicisi olan ABD'de ham petrol stoklarında artışa işaret eden verilerin ardından Perşembe günü...

Suzuki’de 998.000 TL’den Başlayan Ayrıcalıklı Mayıs Fiyatları

Akıllı Hibrit teknolojisi ve üstün arazi yeteneklerine sahip, sağlam modelleriyle öne çıkan Suzuki; Swift Hibrit, S-Cross Hibrit, Vitara Hibrit...

Üretim, Ar-Ge ve tasarım çalışmalarıyla Türkiye lastik sektörünün lideri Brisa’nın Türkiye’de üretilen Bridgestone, Lassa ve Dayton marka lastikleri Ticaret Bakanlığı tarafından belirlenen “Yerli Üretim” logosu ile tüketicilere ulaşıyor.

Türkiye lastik sektörü lideri Brisa, Türkiye’nin ilk “Yerli Üretim” logolu lastiklerini araç sahipleriyle buluşturuyor. Ticaret Bakanlığı tarafından Türkiye’de üretilen tüm ürünlerin etiketlerinde, tarife ve fiyat listelerinde kolaylıkla görünebilir ve okunabilir şekilde bulunması zorunlu hale getirilen “Yerli Üretim” logosu uygulamasıyla birlikte lastik sektöründe bunu ilk hayata geçiren Brisa oldu.

Bridgestone, Lassa ve Dayton markalarının Türkiye’de üretilen lastikleri, uygulamanın yürürlüğe girmesinin ardından “Yerli Üretim” logolu olarak sevk edilmeye başlandı ve Brisa’nın tüm Türkiye’deki 1400 satış noktasına ulaştırılmak üzere yola çıktı. Bu lastikler Brisa’nın İzmit ve Aksaray’daki fabrikalarında yerli olarak üretiliyor.

Brisa, Türk mühendislerinin geliştirdiği teknolojilerle %94 olan yerli üretim oranını yükseltmeyi, yerli hammadde ve tedarikçi geliştirme çalışmalarını hızlandırmayı hedefliyor. Brisa, 2.700’ün üzerinde çalışanı ve satış noktalarındaki 10.000’i aşkın çalışandan oluşan bayi ağıyla Türkiye’ye hizmet ediyor.

Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı tarafından geçen yıl belgelendirilen Ar-Ge Merkeziyle Brisa, yerli teknolojiyi aynı zamanda tüm dünyaya ulaştırıyor. Yerli Ar-Ge, yerli üretim ve güçlü ihracat için yatırım yapan Brisa, 70 ülkeye Lassa markasını sunuyor. Böylece ülke ekonomisinin gelişiminde önemli bir rol oynayan şirket, 2018 yılında 1 milyar TL’nin üzerinde ihracat hedefliyor.

Son Haberler

Alpine Alpenglow Hy4’ün dünya lansmanı gerçekleşti

Alpine, 2022 Paris Otomobil Fuarı’ndailk kez sahneye çıkardığı Alpenglow Hy4 konsept otomobilini, 10 Mayıs 2024 tarihinde Belçika’da bulunan Spa...

Diğer Haberler