41 Televizyon Kanalında Aynı Anda Yayınlanan Reklam Fikri Audi’den…

®
Çok Okunanlar

Anadolu Isuzu “ZES işbirliği çok değerli”

Türkiye’nin ticari araç markası Anadolu Isuzu, satış sonrası servis standartlarını güçlendirmeye yönelik çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Anadolu Isuzu, çevre dostu...

Barışın elçisi Türk zırhlıları

Türkiye, zırhlı araç üreticilerinin geliştirdiği koruma seviyesi ve hareket kabiliyeti yüksek, muharebe sahasında kendini kanıtlamış ürünlerle bu alanda dünyadaki...

Suudi petrol devi Aramco, Çinli Hengli Petrochemical şirketinin %10 hissesini satın alacak

Suudi Arabistan'ın ulusal petrol şirketi Aramco, Pazartesi günü yaptığı açıklamada, Çinli şirket Hengli Petrochemical'ın %10 hissesini güvence altına almak...

Türkiye’de yayın yapan 41 ulusal ve yerel TV kanalında eş zamanlı olarak yayınlanan Peak.com reklamı, Türkiye’de en çok konuşulan konular arasına girdi. İnternet medyasında da gündem olan reklam filminin ise daha önce yayınlandığı ortaya çıktı. Peka.com ise kampanyanın durdurulduğunu ve reklam şirketine dava açacaklarını duyurdu.

Türkiye’de mobil oyun sektörünün değerli firmalarından olan Peak, yayınladığı reklamla bir anda ülkenin gündemine oturdu. 41 televizyon kanalında eş zamanlı olarak yayınlanan reklam, Twitter’da ve sözlük sitelerin de en çok konuşulan konular arasına girdi.

SOSYAL MEDYADA DA GÜNDEM OLDU

Sıradan bir sigorta reklamıyla ve geleneksel reklamcılık anlayışıyla başlayan film, bir anda görüntünün gitmesi ve kanalın “hacklenmesi” ile devam ediyor. Asıl konsept fikri ise bu aşamadan sonra ekrana yansıyor. Peak, mesajını bir yazılım şirketinin diliyle veriyor.

Sosyal medyada da reklam filmiyle ilgili çok sayıda yorum yer aldı. Söz konusu yorumlarda reklam filminin aynı anda birçok kanalda yayınlanmasının etkili olduğu görülüyor. Reklamı yorumlayan sosyal medya kullanıcıları reklamı başarlı bir çalışma olarak değerlendiriyor.

REKLAM FİLMİNİ DAHA ÖNCE AUDİ KULLANMIŞ

Ancak işin aslının farklı olduğu ortaya çıktı. Peak.com’un reklamının konuşulduğu saatlerde söz konusu reklam konseptinin aslında daha önce otomobil markası Audi’nin Safety Code “Güvenlik Kodu” isimli reklam filminde kullanıldığı ortaya çıktı. Bu gerçek üzerine ise harekete geçen Peak.com bir açıklama yaparak reklam kampanyasının durdurularak reklamı hazırlayan şirkete dava açılacağını bildirdi.

Son Haberler

Volvo Car Turkey’de Pazarlama Direktörlüğü’ne Yeni Atama

Kurulduğundan bu yana teknolojisini geliştirirken her zaman insanı odağına alan İsveçli otomobil üreticisi Volvo Cars’ın Türkiye operasyonunda üst düzey...

Diğer Haberler