Stellantis markalarının elektrikli versiyonlarını piyasaya sürme çabalarını hızlandırırken, 2030 yılına kadar gelirini ikiye katlayarak 300 milyar Euro’ya (335 milyar $) çıkarmayı ve kar marjlarını yüksek tutmayı hedefliyor.
Dünyanın 4 numaralı otomobil üreticisi yaptığı bir strateji güncellemesinde, piyasada 75 akülü elektrikli araç (EV) modeline sahip olacağını ve 2030 yılına kadar yılda beş milyon EV satacağını söyledi.
Diğer büyük otomobil üreticileri gibi, Stellantis de, Tesla Inc ve bir dizi başka elektrikli şirketle pazar payı için savaşırken, ürün yelpazesini geleneksel yanmalı motorlardan sıfır emisyonlu modellere dönüştürmede ve kendi kendine sürüş teknolojisi geliştirmede büyük zorluklarla karşı karşıya.