Otomotiv sektörüne getirdiği sıra dışı mobilite yaklaşımıyla dikkat çeken Ami, yenilenen versiyonuyla ağustos ayı itibarıyla Türkiye’de 499.900 TL’den başlayan...
Tesla, Yeni Zelanda'da Tam Kendi Kendine Sürüş Sisteminin Lansmanına Yaklaşıyor
Tesla, düzenleyici engelleri aştığını ve doğrulama testinin son aşamalarına girdiğini...
Hollanda merkezli, 100 yıla dayanan tecrübeye sahip lojistik şirketi Raben Group, Türkiye yatırımı sonrası Türk ihracatçısına Avrupa’da büyüme fırsatı...
Şirketten yapılan açıklamaya göre, New York'ta araç çağırma hizmetiyle tanınan elektrikli araç (EV) girişimi Revel, EV şarj altyapısını genişletmeye...
Ticari araç sektörünün köklü markalarından Anadolu Isuzu, Türkiye İhracatçılar Meclisi’nin (TİM) gerçekleştirdiği “Türkiye’nin İlk 1000 İhracatçısı Araştırması 2024” sonuçlarına...
Bu üçlü yarışın üçüncü ve son yarış hafta sonu Cuma günü Suudi Arabistan’ın Cidde kentinde başladı. Kızıldeniz kıyısındaki zorlu, yüksek hızlı sokak pisti zorlu bir testti ve kesintiye uğrayan 2. antrenman seansında dişlerini gösterdi.
Her iki pilot da her iki seansta da Orta ve Yumuşak lastikleri kullandı ve Sert hamurları hafta sonunun geri kalanına sakladı.
Ekip, hem tek tur hem de uzun mesafeli çalışmalar yaparak, gece boyunca analiz edilecek verileri topladı.
Her iki seansta da George ve Kimi, trafik ve lastik hazırlığının bir araya gelmesi nedeniyle C5 Soft lastiklerde tam potansiyellerini gösteremediler.
Çoğu pilot 2. antrenman seansında uzun turlarına başlarken, Red Bull Racing aracında bulunan Yuki Tsunoda duvarı buldu ve kırmızı bayrakları çıkardı.
Bu durum yarışın son 10 dakikasının çoğunu boşa çıkardı; Kimi, son yumuşak lastik turunda benzer bir noktada duvara çarpmıştı ancak benzer miktarda hasar almadan yarışı tamamladı.
George Russell Bizim açımızdan biraz karışık bir gündü. Hem trafik hem de lastikleri doğru pencerede tam olarak ayarlayamadığımız birkaç çaba nedeniyle çok fazla temiz tur atmayı başaramadık. Her iki araçta da farklı şeyler denedik, bu kesinlikle hem Kimi hem de benim için değerli bir öğrenme oldu. Sanırım şimdi ilerleyeceğimiz yönü bulduk. Muhtemelen FP1’de FP2’den daha güçlüydük. Araçla umduğumuz ileri adımı tam olarak atamadık, ancak yarınki Sıralama Turları için daha güçlü geri dönmek adına bir gecede geliştiremeyeceğimiz hiçbir şey olduğunu düşünmüyorum. FP2’deki kırmızı bayrak nedeniyle uzun mesafe verilerini alamamak üzücüydü, ancak diğer herkes aynı gemide. McLaren’in önde olduğu söylenebilir, ancak hafta sonuna girerken bir kez daha geri kalanların en iyisi olmak için mücadele edebileceğimizi umuyorum. Kimi Antonelli Bugün dışarıda oldukça zorlu bir gündü. Çok fazla temiz tur atmak zor oldu, ancak başardıklarımızdan memnunum. Birçok ayrıntı üzerinde çalıştık ve pistte kendime güvenebildim. Yüksek hızda çok fazla güven gerektiren bir pist ve aracı duvarlara yaklaştırmanız gerekiyor. Genel olarak, FP2’de Yumuşak lastikle son turumda son virajın çıkışında duvara biraz fazla yaklaşsam bile olumluydu. Artık hafta sonunun geri kalanını dört gözle bekliyorum. McLaren’in arkasında birçok rakibimizle oldukça yakın görünüyor. Başkalarının göreceli yakıt yüklerini ve Güç Ünitesi modlarını bilmiyoruz, bu yüzden sadece kendimize odaklanmamız gerekiyor. Gece boyunca verileri analiz ederek sıkı çalışacağız ve yarın daha güçlü geri dönmeyi hedefleyeceğiz. Andrew Shovlin, Pist Kenarı Mühendislik Direktörü FP1’de hafta sonuna sağlam bir başlangıç yaptık. Pist aslında başlangıçtan itibaren oldukça temizdi, ancak daha yüksek pist sıcaklıkları biraz tutuş kaybına neden oluyor. George erken koşularda güçlü zamanlar yapmayı başardı ve Kimi biraz gerideydi, ancak bu onun bir F1 aracında öğrendiği bir pist ve her turda ilerleme kaydettiğini görmek güzeldi. Seans sona ererken tek tur performansından oldukça memnunduk, ancak uzun vadede yapmamız gereken bazı işler olduğunu biliyorduk. FP2’de birkaç değişiklik yaptık, kısmen pistin soğumasını hesaba katmak için ve ayrıca dengeyi daha da iyileştirmek için. Sonraki seansta, araç her iki sürücü için de biraz daha zordu, bu yüzden simülatörde bu değişiklikleri gece boyunca inceleyip neyi tutacağımıza ve neyi atacağımıza karar vereceğiz. Kırmızı bayrak ve kendi programımızdaki birkaç gecikmenin birleşimi nedeniyle uzun vadede bir okuma yapamadık. Ancak, McLaren hala hızlı görünüyor ve gece boyunca onları yenmemiz gerektiği varsayımı üzerinde çalışacağız.
Yeni 2025 Opel GrandLand 1.2 Hybrid 136 Beygir e-DCT6 Otomatik modelin performans test sürüşünü İstanbul, Şile Ralli etaplarında tüm koşullarda gerçekleştirdik.
https://www.youtube.com/watch?v=hGxy4847Ny0
Test Sürüşü: Özgür Sunay
Kameraman:...
Üst düzey bakanlar, federal ve eyalet hükümetlerinin azalan yakıt tüketim gelirini dengelemenin yollarını düşünmesi nedeniyle Avustralya'nın elektrikli araçlar (EV'ler) için bir yol vergisi getirebileceğini...
Trump yönetimi, eyaletlerin elektrikli araç şarj altyapısı için 5 milyar dolarlık federal fon dağıtmaları için yeni yönergeler yayınladı ve yasal zorluklara yol açan aylarca süren bir...
Baidu'nun Apollo Go robot taksi hizmeti tarafından işletilen otonom bir araç, bir yolcu taşırken güneybatı Çin'de derin bir inşaat çukuruna düştü ve sürücüsüz otomobillerin...
Tesla, Austin Robotaxi Hizmetini Eylül ayında halka açacak
Tesla, robot taksi hizmetini önümüzdeki ay Austin, Teksas'ta halka açık hale getirmeyi planlıyor ve Haziran ayından bu...
Tesla, Yeni Zelanda'da Tam Kendi Kendine Sürüş Sisteminin Lansmanına Yaklaşıyor
Tesla, düzenleyici engelleri aştığını ve doğrulama testinin son aşamalarına girdiğini doğruladıktan sonra Yeni Zelanda'da Tam...
Şirket, Kia'nın EV4 ve daha küçük bir giriş seviyesi EV2 de dahil olmak üzere yeni elektrikli araçlara yer açmak için İngiltere'de birkaç benzinli modeli...