Otomotiv dünyasının, ismi konforla özdeşleşen markası Citroën, yeni nesil C3 Aircross modelini Türkiye’de 1.249.900 TL’den başlayan fiyatlarla satışa sundu....
Eskişehir Otomobil Spor Kulübü (ESOK) tarafından ICRYPEX ana sponsorluğunda, Mihalgazi Belediyesi'nin katkılarıyla düzenlenen AVIS 2025 Türkiye Tırmanma Şampiyonası'nın 3....
Alpet Madeni Yağları Yeni Vizyonu İle Automechanika İstanbul’da...
12–15 Haziran tarihleri arasında TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi’nde gerçekleşecek olan Automechanika...
Volvo Cars’dan yapılan açıklamada, şirketin daha önce açıkladığı tasarruf programının genişletileceği belirtildi.
Bu kapsamda devam eden yeniden yapılanmasının parçası olarak...
Bu üçlü yarışın üçüncü ve son yarış hafta sonu Cuma günü Suudi Arabistan’ın Cidde kentinde başladı. Kızıldeniz kıyısındaki zorlu, yüksek hızlı sokak pisti zorlu bir testti ve kesintiye uğrayan 2. antrenman seansında dişlerini gösterdi.
Her iki pilot da her iki seansta da Orta ve Yumuşak lastikleri kullandı ve Sert hamurları hafta sonunun geri kalanına sakladı.
Ekip, hem tek tur hem de uzun mesafeli çalışmalar yaparak, gece boyunca analiz edilecek verileri topladı.
Her iki seansta da George ve Kimi, trafik ve lastik hazırlığının bir araya gelmesi nedeniyle C5 Soft lastiklerde tam potansiyellerini gösteremediler.
Çoğu pilot 2. antrenman seansında uzun turlarına başlarken, Red Bull Racing aracında bulunan Yuki Tsunoda duvarı buldu ve kırmızı bayrakları çıkardı.
Bu durum yarışın son 10 dakikasının çoğunu boşa çıkardı; Kimi, son yumuşak lastik turunda benzer bir noktada duvara çarpmıştı ancak benzer miktarda hasar almadan yarışı tamamladı.
George Russell Bizim açımızdan biraz karışık bir gündü. Hem trafik hem de lastikleri doğru pencerede tam olarak ayarlayamadığımız birkaç çaba nedeniyle çok fazla temiz tur atmayı başaramadık. Her iki araçta da farklı şeyler denedik, bu kesinlikle hem Kimi hem de benim için değerli bir öğrenme oldu. Sanırım şimdi ilerleyeceğimiz yönü bulduk. Muhtemelen FP1’de FP2’den daha güçlüydük. Araçla umduğumuz ileri adımı tam olarak atamadık, ancak yarınki Sıralama Turları için daha güçlü geri dönmek adına bir gecede geliştiremeyeceğimiz hiçbir şey olduğunu düşünmüyorum. FP2’deki kırmızı bayrak nedeniyle uzun mesafe verilerini alamamak üzücüydü, ancak diğer herkes aynı gemide. McLaren’in önde olduğu söylenebilir, ancak hafta sonuna girerken bir kez daha geri kalanların en iyisi olmak için mücadele edebileceğimizi umuyorum. Kimi Antonelli Bugün dışarıda oldukça zorlu bir gündü. Çok fazla temiz tur atmak zor oldu, ancak başardıklarımızdan memnunum. Birçok ayrıntı üzerinde çalıştık ve pistte kendime güvenebildim. Yüksek hızda çok fazla güven gerektiren bir pist ve aracı duvarlara yaklaştırmanız gerekiyor. Genel olarak, FP2’de Yumuşak lastikle son turumda son virajın çıkışında duvara biraz fazla yaklaşsam bile olumluydu. Artık hafta sonunun geri kalanını dört gözle bekliyorum. McLaren’in arkasında birçok rakibimizle oldukça yakın görünüyor. Başkalarının göreceli yakıt yüklerini ve Güç Ünitesi modlarını bilmiyoruz, bu yüzden sadece kendimize odaklanmamız gerekiyor. Gece boyunca verileri analiz ederek sıkı çalışacağız ve yarın daha güçlü geri dönmeyi hedefleyeceğiz. Andrew Shovlin, Pist Kenarı Mühendislik Direktörü FP1’de hafta sonuna sağlam bir başlangıç yaptık. Pist aslında başlangıçtan itibaren oldukça temizdi, ancak daha yüksek pist sıcaklıkları biraz tutuş kaybına neden oluyor. George erken koşularda güçlü zamanlar yapmayı başardı ve Kimi biraz gerideydi, ancak bu onun bir F1 aracında öğrendiği bir pist ve her turda ilerleme kaydettiğini görmek güzeldi. Seans sona ererken tek tur performansından oldukça memnunduk, ancak uzun vadede yapmamız gereken bazı işler olduğunu biliyorduk. FP2’de birkaç değişiklik yaptık, kısmen pistin soğumasını hesaba katmak için ve ayrıca dengeyi daha da iyileştirmek için. Sonraki seansta, araç her iki sürücü için de biraz daha zordu, bu yüzden simülatörde bu değişiklikleri gece boyunca inceleyip neyi tutacağımıza ve neyi atacağımıza karar vereceğiz. Kırmızı bayrak ve kendi programımızdaki birkaç gecikmenin birleşimi nedeniyle uzun vadede bir okuma yapamadık. Ancak, McLaren hala hızlı görünüyor ve gece boyunca onları yenmemiz gerektiği varsayımı üzerinde çalışacağız.
Automechanika İstanbul 2025, Türkiye otomotiv tedarik sanayisinin, dünyayla rekabet gücünü artırabilmesine olanak sağlayacak
İstanbul, 15.05.2025. 2024 yılında Türkiye otomotiv sanayisi için olanaklarla birlikte çalışabilirin da bir...
Brisa'nın güçlü markalarından Lassa, bir ilke imza atarak binek ve 4x4 imkansızde 5 yıl garanti uygulamasını başlattı. Yeni garanti kampanyasını duyurmak üzere hazırlanmış reklam filmi,...
Eskişehir Otomobil Spor Kulübü (ESOK) tarafından ICRYPEX ana sponsorluğunda, Mihalgazi Belediyesi'nin katkılarıyla düzenlenen AVIS 2025 Türkiye Tırmanma Şampiyonası'nın 3. ayağı, 7,4 kilometre uzunluğundaki Sakarıılıca...
Nissan 01-05 Haziran tarihleri arasında yapılacak bayram öncesi organizasyonlar ile tüm Nissan tutkunlarını Nissan Yetkili Satıcılarına bekliyor.
Nissan Türkiye, yeni bir Nissan sahibi olmak için...
Sigorta ve Yetkili Servis hizmetini tek çatı altında toplayan Hyundai Motor Türkiye, uzun yıllardır süregelen markalı kasko hizmetini genişletmeye ve Hyundai araçlarına sahiplerine üstün...
İspanya Grand Prix'sinde Oracle Red Bull Racing'den Max Verstappen, yarışın sonlarına doğru aldığı 10 saniyelik ceza nedeniyle podyum mücadelesinin dışında kalarak 10. sıraya gerilerken,...