2025 Grand Prix of Thailand

®
Çok Okunanlar

OSD açıkladı İlk 7 ayda ihracat 23,5milyar dolara ulaştı

Otomotiv Sanayii Derneği (OSD) 2025 yılının ilk 7 aylık dönemine ilişkin verileri açıkladı. Temmuz ayında geçen yılın aynı ayına...

Karadeniz Sahil Yolu’nda Trafik Güvenliği Artıyor

Karadeniz Sahil Yolu üzerinde trafik güvenliğini artırmak amacıyla Elektronik Denetleme Sistemi (EDS) kurulum çalışmaları tamamlandı. Piraziz ilçesi sınırları içerisinde, D010...

Sektöründe önde gelen diğer otomobil gruplarının pazar paylarında düşüş gözlemleniyor

Çinli otomobil markaları, dikkati çeken yükselişlerini sürdürürken, sektörün önde gelen markalarının pazar paylarında düşüş gözlemleniyor. Stellantis, yılın ilk yarısında pazar...

AKO Akü Genel Müdürü Hüseyin Koca

AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren AKO Akü, Çankırı’daki entegre üretim tesislerinde yürüttüğü çevreci üretim politikalarıyla akü geri dönüşümünde sektörün...

Tesla’nın Avustralya ve Yeni Zelanda ülke direktörü Thom Drew

Tesla, Yeni Zelanda'da Tam Kendi Kendine Sürüş Sisteminin Lansmanına Yaklaşıyor Tesla, düzenleyici engelleri aştığını ve doğrulama testinin son aşamalarına girdiğini...

Fiat 949bin 900TL’den başlayan fiyatlarla…

FIAT EGEA KONFORU AĞUSTOS AYINA ÖZEL 949 BİN 900 TL’DEN BAŞLAYAN FİYATLARLA!  Türkiye’de aralıksız 6 yıldır pazar lideri olan FIAT,...

Trump yönetim 5 milyar dolarlık federal fon dağıtmaları için yeni yönergeler yayınladı

Trump yönetimi, eyaletlerin elektrikli araç şarj altyapısı için 5 milyar dolarlık federal fon dağıtmaları için yeni yönergeler yayınladı ve yasal zorluklara...

Hafta sonu her iki sınıfta da en çok kullanılanlar yumuşak bileşiklerdi; Moto2™ ve Moto3™’te yeni en iyi yarış turları

· Pole pozisyonundan başlayarak Manuel Gonzalez (Kalex) , Tayland Grand Prix’sinin Moto2™ yarışını Aron Canet ve Senna Agius’un önünde, tüm Kalex podyumuyla kazandı. José Antonio Rueda (KTM), yılın ilk Moto3™ yarışını, gridde üçüncü sıradan başlayarak ve Álvaro Carpe (KTM) ve Adrián Fernandez’in (Honda) önünde bitirerek kazandı.


 
· Yüksek sıcaklıklar nedeniyle, her iki sınıfta da arka tarafta yumuşak lastikler neredeyse oybirliğiyle seçildi – Moto2™’de SC0 ve Moto3™’te SC1 – tek istisna Jakob Rosenthaler (KTM) idi; o da orta SC2’yi tercih etti. Moto2™’ de SC1’ler herkesin tercihiydi ancak Moto3™’ te sürücüler her iki bileşene de yöneldi: podyumdaki üç sürücüden Rueda ve Carpe (KTM) orta SC2’yi kullanırken, Fernandez (Honda) yumuşak SC1’i kullandı.

· Her iki sınıfta da yeni en iyi yarış turları belirlendi. Moto2™’ de Manuel Gonzalez (Kalex) dördüncü turda 1’35.390’da bunu başardı ve geçen yıl Ai Ogura’nın belirlediğinden neredeyse 4 onda bir saniye daha iyi bir derece elde etti. Moto3™’te en iyi derece, orta SC2 ön lastiğiyle dokuzuncu turda David Muñoz (KTM) tarafından 1’41.042’de belirlendi ve Luca Lunetta’nın 2024 süresini neredeyse 2 onda bir saniye geliştirdi.

“Bu yılın ilk Grand Prix’sinde, Tayland’da lastiklerimizin gösterdiği performanstan memnunuz. 60 santigrat derecenin üzerinde bile olsa, bu kadar yüksek asfalt sıcaklıklarında pist son derece kaygan hale geliyor ve kimyasal tutuşunun bir kısmını kaybediyor, bu nedenle lastikler tarafından telafi edilmesi gerekiyor. Bizim durumumuzda, yumuşak arka bileşikler her iki sınıfta da çok iyi davrandı, yarış mesafesi boyunca iyi tutuş ve düşük aşınma sağladı. Gerçekten de, yumuşak bileşikler sıcakta asfalta daha iyi nüfuz ederek pistten doğal olarak kaybolan tutuşu geri kazandırıyor. Ön lastiklere gelince, durum biraz farklı: Moto2™’de tüm sürücüler yumuşak bileşiği kullanırken, Moto3™’te her iki bileşik de eşit sonuçlarla kullanıldı, belki de orta SC2 için hafif bir performans avantajı vardı. Yarış temposu çok yüksekti, lastiklerin tutarlı davranışını kanıtladı ve yarışlar çok güzel ve zorluydu. Tayland’ı arkamızda bırakarak, iki hafta sonra Arjantin’in Termas de Río Hondo kentinde yapılacak bir sonraki Grand Prix’ye hazırız.”

Diğer Haberler

Test Sürüşü: 2025 Opel GrandLand 1.2 Hybrid 136 Beygir e-DCT6

Yeni 2025 Opel GrandLand 1.2 Hybrid 136 Beygir e-DCT6 Otomatik modelin performans test sürüşünü İstanbul, Şile Ralli etaplarında tüm koşullarda gerçekleştirdik.  https://www.youtube.com/watch?v=hGxy4847Ny0 ...

Avustralya, Yakıt Tüketim Geliri Düştükçe Elektrikli Araçlar İçin Yol Vergisini Düşünüyor

Üst düzey bakanlar, federal ve eyalet hükümetlerinin azalan yakıt tüketim gelirini dengelemenin yollarını düşünmesi nedeniyle Avustralya'nın elektrikli araçlar (EV'ler) için bir yol vergisi getirebileceğini...

Trump yönetim 5 milyar dolarlık federal fon dağıtmaları için yeni yönergeler yayınladı

Trump yönetimi, eyaletlerin elektrikli araç şarj altyapısı için 5 milyar dolarlık federal fon dağıtmaları için yeni yönergeler yayınladı ve yasal zorluklara yol açan aylarca süren bir...

Baidu Robotaxi Chongqing’de İnşaat Çukuruna Düştü

Baidu'nun Apollo Go robot taksi hizmeti tarafından işletilen otonom bir araç, bir yolcu taşırken güneybatı Çin'de derin bir inşaat çukuruna düştü ve sürücüsüz otomobillerin...

Elon Musk tarafından kısa bir sosyal medya gönderisinde doğrulandı

Tesla, Austin Robotaxi Hizmetini Eylül ayında halka açacak Tesla, robot taksi hizmetini önümüzdeki ay Austin, Teksas'ta halka açık hale getirmeyi planlıyor ve Haziran ayından bu...

Tesla’nın Avustralya ve Yeni Zelanda ülke direktörü Thom Drew

Tesla, Yeni Zelanda'da Tam Kendi Kendine Sürüş Sisteminin Lansmanına Yaklaşıyor Tesla, düzenleyici engelleri aştığını ve doğrulama testinin son aşamalarına girdiğini doğruladıktan sonra Yeni Zelanda'da Tam...

KIA Ceed ve Ceed SW’nin üretimini sonlandırıyor

Şirket, Kia'nın EV4 ve daha küçük bir giriş seviyesi EV2 de dahil olmak üzere yeni elektrikli araçlara yer açmak için İngiltere'de birkaç benzinli modeli...