2025 Grand Prix of Thailand

®
Çok Okunanlar

PETRONAS Madeni Yağlar Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı

PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara...

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik...

Türkiye’deki İlk Kapsamlı Raporunu TOKKDER Yayımladı

Günlük Kiralama Sektörünün Türkiye’deki İlk Kapsamlı Raporunu TOKKDER Yayımladı! Tüm Oto Kiralama ve Mobilite Kuruluşları Derneği (TOKKDER), günlük araç kiralama...

Doblo, temmuz ayı boyunca geçerli 400 bin TL’ye kadar 12 ay vadeli

FIAT FROFESSIONAL’DAN TEMMUZ AYINA ÖZEL YÜZDE 0 FAİZLİ FİNANSMAN İMKANLARI! Yenilikçi modelleri ile ticari araç müşterilerinin hayatını kolaylaştıran FIAT Professional,...

Sürdürülebilirlik Kategorisinde Continental Çok Sayıda Ödülün Sahibi

Continental dördüncü kez “Yılın Lastik Üreticisi” ödülüne layık görüldü.  Her iki kategoride de kıyasıya rekabet yaşanan değerlendirmede, ABD, İtalya ve...

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20...

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği! Yerli Scudo Ailesi Yeni Combi Versiyonuyla Genişledi! FIAT’ın geniş ürün gamındaki ticari araçları...

Hafta sonu her iki sınıfta da en çok kullanılanlar yumuşak bileşiklerdi; Moto2™ ve Moto3™’te yeni en iyi yarış turları

· Pole pozisyonundan başlayarak Manuel Gonzalez (Kalex) , Tayland Grand Prix’sinin Moto2™ yarışını Aron Canet ve Senna Agius’un önünde, tüm Kalex podyumuyla kazandı. José Antonio Rueda (KTM), yılın ilk Moto3™ yarışını, gridde üçüncü sıradan başlayarak ve Álvaro Carpe (KTM) ve Adrián Fernandez’in (Honda) önünde bitirerek kazandı.


 
· Yüksek sıcaklıklar nedeniyle, her iki sınıfta da arka tarafta yumuşak lastikler neredeyse oybirliğiyle seçildi – Moto2™’de SC0 ve Moto3™’te SC1 – tek istisna Jakob Rosenthaler (KTM) idi; o da orta SC2’yi tercih etti. Moto2™’ de SC1’ler herkesin tercihiydi ancak Moto3™’ te sürücüler her iki bileşene de yöneldi: podyumdaki üç sürücüden Rueda ve Carpe (KTM) orta SC2’yi kullanırken, Fernandez (Honda) yumuşak SC1’i kullandı.

· Her iki sınıfta da yeni en iyi yarış turları belirlendi. Moto2™’ de Manuel Gonzalez (Kalex) dördüncü turda 1’35.390’da bunu başardı ve geçen yıl Ai Ogura’nın belirlediğinden neredeyse 4 onda bir saniye daha iyi bir derece elde etti. Moto3™’te en iyi derece, orta SC2 ön lastiğiyle dokuzuncu turda David Muñoz (KTM) tarafından 1’41.042’de belirlendi ve Luca Lunetta’nın 2024 süresini neredeyse 2 onda bir saniye geliştirdi.

“Bu yılın ilk Grand Prix’sinde, Tayland’da lastiklerimizin gösterdiği performanstan memnunuz. 60 santigrat derecenin üzerinde bile olsa, bu kadar yüksek asfalt sıcaklıklarında pist son derece kaygan hale geliyor ve kimyasal tutuşunun bir kısmını kaybediyor, bu nedenle lastikler tarafından telafi edilmesi gerekiyor. Bizim durumumuzda, yumuşak arka bileşikler her iki sınıfta da çok iyi davrandı, yarış mesafesi boyunca iyi tutuş ve düşük aşınma sağladı. Gerçekten de, yumuşak bileşikler sıcakta asfalta daha iyi nüfuz ederek pistten doğal olarak kaybolan tutuşu geri kazandırıyor. Ön lastiklere gelince, durum biraz farklı: Moto2™’de tüm sürücüler yumuşak bileşiği kullanırken, Moto3™’te her iki bileşik de eşit sonuçlarla kullanıldı, belki de orta SC2 için hafif bir performans avantajı vardı. Yarış temposu çok yüksekti, lastiklerin tutarlı davranışını kanıtladı ve yarışlar çok güzel ve zorluydu. Tayland’ı arkamızda bırakarak, iki hafta sonra Arjantin’in Termas de Río Hondo kentinde yapılacak bir sonraki Grand Prix’ye hazırız.”

Diğer Haberler

PETRONAS Madeni Yağlar Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı

PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara yönelik ana ürün serisi olan...

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği! Yerli Scudo Ailesi Yeni Combi Versiyonuyla Genişledi! FIAT’ın geniş ürün gamındaki ticari araçları temsil eden FIAT Professional,yeni seçeneklerle...

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik üretim ve satışına ilişkin bütün...

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik satışa ulaşan A290 modeli sağladı....

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında sınırlı bir düşüş yaşadı. Bu...

Renault markası globalde büyüdü, Avrupa’da ikinciliğe yükseldi

Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan perakende satışlara parlaklık kazandırarak, bu...

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20 Temmuz tarihlerinde gerçekleşen yarış hafta...