2025 Grand Prix of Thailand

®
Çok Okunanlar

Drift Heyecanı Kocaeli Körfez’de

2025 Türkiye Drift Şampiyonası ikinci yarışı, Drift Otomobil Spor Kulübü tarafından ICRYPEX, Spor Toto ve HT Spor katkılarıyla 29...

TOSFED Yetenekli Gençleri Arıyor

Uluslararası Otomobil Federasyonu (FIA) desteğiyle hayata geçirilmesi ve 12-16 yaş arası gençlerin ücretsiz olarak katılabileceği sosyal sorumluluk projesi 'TOSFED Next Talent'...

Yandex Go ile Yollar Ankara’ya Çıkıyor

Yandex Go, İzmir ve Antalya’dan sonra Türkiye’de hizmet verdiği üçüncü şehir olarak Ankara’da kullanıma açıldı. Taksi ve toplu taşıma...

Daily Kamyonet ile 2025 Yılının En Büyük Teslimatı

Merkezi Ankara’da olan 1974 yılında kurulan Zirve Gıda, 50 yılı aşkın süredir Doğu Anadolu Bölgesi’ne gıda tedariği sağlamaktadır. Türkiye...

Araç Kiralamada Bayram Yoğunluğu: Erken Rezervasyonlar %46 Tasarruf Sağladı

Yolcu360, 2025 Kurban Bayramı dönemine ait araç kiralama istatistiklerini açıkladı. 2025 Kurban Bayramı boyunca bir araç kiralamanın günlük maliyeti ortalamada...

Opel Modelleri Panoramik Cam Tavan Özelliği

Yenilikçi teknolojileri Alman kalitesiyle buluşturan Opel, model ailesinde sunduğu panoramik cam tavan özelliği ile araçları adeta mobil seyir noktalarına...

“F1: The Movie”, özel ön gösterim, Mercedes-Benz, IWC Schaffhausen

Mercedes-Benz, IWC Schaffhausen ve ELLE Türkiye iş birliği ile “F1: The Movie” filminin Türkiye'deki özel ön gösterimi İstanbul Soho...

Hafta sonu her iki sınıfta da en çok kullanılanlar yumuşak bileşiklerdi; Moto2™ ve Moto3™’te yeni en iyi yarış turları

· Pole pozisyonundan başlayarak Manuel Gonzalez (Kalex) , Tayland Grand Prix’sinin Moto2™ yarışını Aron Canet ve Senna Agius’un önünde, tüm Kalex podyumuyla kazandı. José Antonio Rueda (KTM), yılın ilk Moto3™ yarışını, gridde üçüncü sıradan başlayarak ve Álvaro Carpe (KTM) ve Adrián Fernandez’in (Honda) önünde bitirerek kazandı.


 
· Yüksek sıcaklıklar nedeniyle, her iki sınıfta da arka tarafta yumuşak lastikler neredeyse oybirliğiyle seçildi – Moto2™’de SC0 ve Moto3™’te SC1 – tek istisna Jakob Rosenthaler (KTM) idi; o da orta SC2’yi tercih etti. Moto2™’ de SC1’ler herkesin tercihiydi ancak Moto3™’ te sürücüler her iki bileşene de yöneldi: podyumdaki üç sürücüden Rueda ve Carpe (KTM) orta SC2’yi kullanırken, Fernandez (Honda) yumuşak SC1’i kullandı.

· Her iki sınıfta da yeni en iyi yarış turları belirlendi. Moto2™’ de Manuel Gonzalez (Kalex) dördüncü turda 1’35.390’da bunu başardı ve geçen yıl Ai Ogura’nın belirlediğinden neredeyse 4 onda bir saniye daha iyi bir derece elde etti. Moto3™’te en iyi derece, orta SC2 ön lastiğiyle dokuzuncu turda David Muñoz (KTM) tarafından 1’41.042’de belirlendi ve Luca Lunetta’nın 2024 süresini neredeyse 2 onda bir saniye geliştirdi.

“Bu yılın ilk Grand Prix’sinde, Tayland’da lastiklerimizin gösterdiği performanstan memnunuz. 60 santigrat derecenin üzerinde bile olsa, bu kadar yüksek asfalt sıcaklıklarında pist son derece kaygan hale geliyor ve kimyasal tutuşunun bir kısmını kaybediyor, bu nedenle lastikler tarafından telafi edilmesi gerekiyor. Bizim durumumuzda, yumuşak arka bileşikler her iki sınıfta da çok iyi davrandı, yarış mesafesi boyunca iyi tutuş ve düşük aşınma sağladı. Gerçekten de, yumuşak bileşikler sıcakta asfalta daha iyi nüfuz ederek pistten doğal olarak kaybolan tutuşu geri kazandırıyor. Ön lastiklere gelince, durum biraz farklı: Moto2™’de tüm sürücüler yumuşak bileşiği kullanırken, Moto3™’te her iki bileşik de eşit sonuçlarla kullanıldı, belki de orta SC2 için hafif bir performans avantajı vardı. Yarış temposu çok yüksekti, lastiklerin tutarlı davranışını kanıtladı ve yarışlar çok güzel ve zorluydu. Tayland’ı arkamızda bırakarak, iki hafta sonra Arjantin’in Termas de Río Hondo kentinde yapılacak bir sonraki Grand Prix’ye hazırız.”

Diğer Haberler

Hyundai Modelleri Çarpışma Testlerinden Zafer

Hyundai Motor Grubu, 2025 Uluslararası Sigorta Kurumu Karayolu Güvenliği (IIHS) çarpışma testleri değerlendirmelerinde birden fazla modelle ödül kazanarak araç güvenliğindeki başarısını bir kez daha...

Drift Heyecanı Kocaeli Körfez’de

2025 Türkiye Drift Şampiyonası ikinci yarışı, Drift Otomobil Spor Kulübü tarafından ICRYPEX, Spor Toto ve HT Spor katkılarıyla 29 Haziran Pazar günü TOSFED Körfez...

MINI TürkiyeT200 Masters Tenis Turnuvası

Borusan Otomotiv’in Türkiye distribütörü olduğu MINI markasının desteğiyle düzenlenen MINI Türkiye T200 Masters Tenis Turnuvası, Kemer Country Club’da gerçekleşen ödül töreniyle sona erdi. Dokuz...

Opel Modelleri Panoramik Cam Tavan Özelliği

Yenilikçi teknolojileri Alman kalitesiyle buluşturan Opel, model ailesinde sunduğu panoramik cam tavan özelliği ile araçları adeta mobil seyir noktalarına dönüştürebiliyor.Özellikle üst sınıf SUV modeli...

Stellantis’in CEO’su Antonio Filosa

Stellantis’in CEO’su Antonio Filosa Uygulamak İstediği Kültürel Çerçeveyi Çalışanlarıyla Paylaştı!  Yetkin İnsanlar Net Hedefler ve Karşılıklı Güvene Dayalı Bir Ekip RuhuylaBizi Kimse Durduramaz!  Dünyanın...

Daily Kamyonet ile 2025 Yılının En Büyük Teslimatı

Merkezi Ankara’da olan 1974 yılında kurulan Zirve Gıda, 50 yılı aşkın süredir Doğu Anadolu Bölgesi’ne gıda tedariği sağlamaktadır. Türkiye genelinde 6 farklı lokasyondan faaliyetlerini...

OSS Yönetim Kurulu Başkanlığına Yeniden Ali Özçete Seçildi

OSS Derneği, gerçekleştirdiği 2025 yılı Olağan Seçimli İdari ve Mali Genel Kurul Toplantısı’nda yeni Yönetim ve Denetleme Kurulu Üyelerini seçti. Genel Kurulda oy birliğiyle...