17.2 milyar Euro satış rakamına ulaştı…

®
Çok Okunanlar

Otomotivde İhracat yüzde 5 artışla 9,2 milyar dolar oldu

Yılın ilk çeyreğinde otomotiv ihracatı geçtiğimiz yılın aynı dönemine göre adet bazında yüzde 1 artarak 256 bin 511 adet...

“Yeni Nesli Otomotive Kazandırmak Zorundayız”

Önemli değişim ve dönüşümlere sahne olan otomotiv sektörünün gölgede kalan satış sonrası hizmetleri alanı, son yıllarda derin bir istihdam...

(OSD) 2024 yılının ilk çeyrek verilerini açıkladı

Yılın İlk Çeyreğinde Üretim Yüzde 3, İhracat Yüzde 1 Arttı Pazar Yüzde 24 Büyüdü!  Otomotiv Sanayii Derneği (OSD) 2024...

Trafiğe martta 226 bin 617 aracın kaydı yapılırken 2 bin 239 aracın kaydı silindi

Türkiye İstatistik Kurumu, mart ayına ilişkin motorlu kara taşıtları istatistiklerini açıkladı. Buna göre, martta trafiğe kaydı yapılan taşıt sayısı geçen...

Dünya lastik devi Michelin, ekonomideki dalgalanmalara rağmen, başarılı bir operasyon yürüterek yılın ilk dokuz aylık döneminde yüzde 15.6 oranında artışla 17.2 milyar Euro satış rakamına ulaştı. 

Dünyanın en büyük lastik üreticilerinden Michelin, 2021 yılının ilk dokuz aylık dönemine ait finansal sonuçlarını açıkladı. Süregelen pandeminin yanı sıra tedarik zincirlerinde yaşanan geniş çaplı bozulma, artan lojistik ve enerji maliyetleri gibi konularda ekonomilerde yaşanan dalgalanmaya rağmen, dokuz aylık dönemde satışlarını yüzde 15.6 oranında artırdı. Şirket dokuz aylık dönemde 17.2 milyar Euro satış rakamına ulaştı.

“Michelin iddalı büyüme stratejisini sürdürüyor”

Michelin yüzde 1.3’ü üçüncü çeyrekte olmak üzere, lastik satış adetlerinde yüzde 14.8 oranında büyüme sağladı. Grubunun, süregelen pandemi krizine rağmen 2021’in ilk dokuz ayında oldukça sağlam bir performans sergilediğini belirten Michelin Grup CEO’su Florent Menegaux konuyla ilgili olarak yaptığı değerlendirmede; “Tedarik zincirlerinde yaşanan büyük aksamalar, enerji ve diğer maliyetlerdeki keskin artışlarla hâlâ devam eden bu olağandışı ortamda, tüm ekiplerimize tekrar teşekkür ediyorum. Michelin Grubu, ekiplerimizin bağlılığı ve sıkı çalışması sayesinde sağlamlığını bir kez daha göstererek iddialı büyüme stratejisini sürdürüyor” dedi.

Bu yıl, kamyon lastik pazarının yüzde 6 ile yüzde 8 oranında tekrar yükselişe geçmesi ve özel ürün grubu pazarının yüzde 9 ile yüzde 11 arasında bir artış sağlaması; binek ve hafif ticari araç lastiği pazarlarının yarı iletken sıkıntısı nedeniyle yıl boyunca yüzde 6 ile yüzde 8 oranında büyüme göstermesi bekleniyor.

Son Haberler

Volvo Car Turkey’de Pazarlama Direktörlüğü’ne Yeni Atama

Kurulduğundan bu yana teknolojisini geliştirirken her zaman insanı odağına alan İsveçli otomobil üreticisi Volvo Cars’ın Türkiye operasyonunda üst düzey...

Diğer Haberler