11Sight Görüntülü Etkileşim Platformu’nu kullanan otomotiv…

®
Çok Okunanlar

Avrupa’da en çok tercih edilen Lexus

Premium otomobil üreticisi Lexus, ocak-mart döneminde satışlarını geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 48 artırdı. Şirketten yapılan açıklamaya göre,...

DS Automobiles, ABB FIA Formula E Dünya Şampiyonası

Formula E’de ikişer defa Pilotlar ve Takımlar Çifte Şampiyonluğu bulunan DS Automobiles, ABB FIA Formula E Dünya Şampiyonası’nın 10....

82,03 dolardan işlem gördü…

Petrol fiyatları, Orta Doğu'daki gerginliğin azalmasıyla yaklaşık bir ayın en düşük seviyelerine geriledikten sonra, yatırımcıların kâr alımları ve önümüzdeki...

Tesla Çin’de fiyatları düşürdü

Tesla, Çin'deki elektrikli otomobillerinin fiyatlarını 2.000 dolar daha düşürüyor. Grubun bilanço rakamlarının açıklanmasının arifesinde, yenilenen Model 3, daha önce...

11Sight Görüntülü Etkileşim Platformu’nu kullanan otomotiv
firmalarının arasına araç kiralama firması Europcar Türkiye de katıldı.
Europcar Türkiye, 11Sight ile araçta bir sorun olup olmadığını anında görerek değerlendirmeye alabilecek ve çözebileceği sorunları hızla giderme imkanı bularak maliyet avantajı yakalayacak.

11Sight Görüntülü Etkileşim Platformu; iOS, Android veya web platformları üzerinden ekstra bir uygulama yüklemeye gerek kalmadan herhangi bir kişiyle anında görüntülü bağlantılı kurulmasını sağlayarak bir ilki gerçekleştiriyor. Türkiye‘de ilk olarak otomotiv sektöründe yerini alan ve Fiat bayileri, FDN Grup, Kardelen Otomotiv ve Modifiye Merkezi tarafından kullanılan 11Sight’ın referansları arasına Europcar Türkiye de katıldı. Europcar Türkiye, 11Sight teknolojisini Türkiye’de kullanan ilk araç kiralama firması oldu.

Europcar Genel Müdürü Fırat Fidan, dijital teknolojiye adapte olan firmaların rekabette ciddi avantaj sağladığını belirterek, müşteri odaklı pazarlama anlayışının geliştirilmesi ve sürdürülebilir bir iletişim sağlamak için teknolojik yeniliklerin takip edilmesi gerektiğini vurguladı. 11Sight’ın gerek araç kiralama firmaları gerekse otomobil satışı için yetkili satıcılara büyük kolaylık sağladığını ve müşteri memnuniyetini artırdığını ifade eden Fidan, özellikle kar marjlarındaki düşüşün sürdüğü ve küçük ölçekli firma sayısının azalmaya başladığı bu dönemde pazarlamaya yönelik yenilikçi teknolojilerin devreye girmesinin olumlu bir gelişme olduğunu söyledi.

Sorunları anında tespit ve maliyet avantajı
11Sight Türkiye Ülke Müdürü Ercan Gümüş, Europcar’ın dünyada ve Türkiye’de müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutan bir araç kiralama firması olduğunu dile getirerek, görüntülü görüşme hizmeti 11Sight sayesinde Europcar Türkiye’nin hizmete sunduğu araçlarda yaşanabilecek olası sorunları anında görüp değerlendirebileceğini, yerinde çözülebilecek sorunları hızla giderme imkanı bularak maliyet avantajı yakalacağını belirtti.

1949 yılında Paris’te kurulan Europcar International, bugün dünyanın 170 ülkesinde yaklaşık 13.000 ofisi ve 1.2 milyondan fazla araçtan oluşan ağıyla dünyanın en büyük otomobil kiralama firmaları arasında yer alıyor. 11Sight teknolojisi ile müşteri memnuniyetini artırmayı hedefleyen Europcar Türkiye ise ülke genelinde 71 ofisi ve 3.500’i aşkın otomobili ile bu teknolojiyi kullanmaya başladı.

11Sight – 2016 yılında Silikon Vadisi‘nde Aleks Göllü ve Farokh Eskafi tarafından kurulan startup teknoloji şirketi 11Sight, herhangi bir platform veya herhangi bir uygulama üzerinden istenilen kişiyle anında görüntülü bağlantı kurulmasını sağlamaktadır. 11Sight, iOS, Android veya web platformları üzerinden ekstra bir uygulama yüklemeye gerek kalmadan herhangi bir kişiyle anında görüntülü bağlantılı kurulmasını sağlayarak bir ilki gerçekleştirmektedir. 11Sight‘ın ABD merkez ofisinin yanı sıra İngiltere, Dubai, Hindistan ve Türkiye‘de temsilcilikleri bulunmaktadır.

Son Haberler

Volvo Car Turkey’de Pazarlama Direktörlüğü’ne Yeni Atama

Kurulduğundan bu yana teknolojisini geliştirirken her zaman insanı odağına alan İsveçli otomobil üreticisi Volvo Cars’ın Türkiye operasyonunda üst düzey...

Diğer Haberler