Toyota’nın Kurumsal Kimliği Yenilendi…

®
Çok Okunanlar

Araba Lastiklerinin Püf Noktaları: Doğru Seçimden Bakıma Kadar Her Şey

Araba lastikleri, bir aracın performansı ve güvenliği üzerinde belirleyici bir rol oynar. Doğru lastik seçimi, her sürücünün bilmesi gereken...

Otomotivde En fazla ihracat Almanya’ya…

Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) verilerine göre, sanayi grubunda otomotiv endüstrisi 2,7 milyar dolarlık ihracat yaptı. En fazla ihracat Almanya'ya Nisan ayında...

Yakıt Tüketimi ve Emisyonlara Yönelik Çözümlerini Sunuyor

Allison Transmission, yakıttan bağımsız tahrik çözümlerinden belediye ve atık toplama araçlarına yönelik Allison eGen Power® tam elektrikli akslara kadar...

Lexus LBX, çevre dostu özellikleriyle de öne çıkıyor

Lüks ve performansı bir arada sunmayı hedefleyen markanın premium SUV segmentindeki yeni ürünü LBX, İstanbul'un tarihi semti Akaretler'deki kurulan...

Toyota, Avrupa için kurumsal kimliğinde değişikliğe gitti. Toyota, marka logosu ve tipografisi için Avrupa’da kullanacağı yeni marka tasarımına geçiş yaptı. Yeni bir dönemi temsil eden değişim, Toyota’nın otomobil şirketi olmanın yanı sıra bir mobilite şirketine dönüşümüne de vurgu yapıyor…

Genişleyen mobilite ürünleri ve servisleriyle sürekli olarak çeşitlenenmüşteri tabanı etrafında geliştirilen yeni tasarım dili, tüm dijital ve fiziksel temas noktalarında akıcı bir tarz ortaya koyuyor. Toyota’nın yeni kurumsal kimliği görsel sadelikten ilham alıyor. Tüm bunlar ileri görüşlü, mobile hazır, daha premium his ve tamamen tutarlı olmak üzere tüm iş alanlarında ve alt markalarda şekilleniyor.

Toyota’nın yeni marka tasarımı, Avrupa’da çok iyi bilinen Toyota yazısının yerine sade bir 2 boyutlu logo tasarımı olarak öne çıkıyor. Bu yeni tasarım sadelik, şeffaflık ve modernlik ile birlikte dijital dünyaya kusursuz bir şekilde uyum sağlarken, fiziksel dünyada da etkili bir tarza sahip. Yeni logo tüm iletişim noktalarında uygulanırken, mevcut logo araçlarda kullanılmaya devam edecek.

Yeni görsel kimlik aynı zamanda Toyota Type isimli yeni özel bir tipografiyle birlikte geliyor. Online ve offline olarak çok amaçlı kullanıma sahip olan tema, aynı zamanda şirketin Avrupa’da online bayilik için dijital olarak hazır olduğunu temsil ediyor.

Son Haberler

Mercedes-Benz’in 210 milyon TL’lik yatırım

Mercedes-Benz Otomotiv, Gebze’de kurduğu ve tüm Türkiye’deki acentelere parça tedariği sağlayacağı yeni Parça Lojistik Merkezi’nin açılışını gerçekleştirdi. 15 bin...

Diğer Haberler