Mercedes-Benz Türkiye Yeni Yapılanması

®
Çok Okunanlar

Tırmanma Sırası Kocaeli Kartepe’de…

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi desteğiyle Kocaeli Otomobil Spor Kulübü tarafından düzenlenen ve AVIS 2024 Türkiye Tırmanma Şampiyonası ikinci ayağı olan...

Yeni Sayımız Yayınlandı…

2024 Mayıs sayımız dergilik sitemizde online olarak yayına alınmıştır. Yeni sayımızı online olarak tüm cihazlardan ipad, iphone, android, apple,...

Atlas Copco Genel Müdürü Bilge Acarkan…

Atlas Copco Endüstriyel Teknik, 2023 yılında grup olarak belirlenen bilime dayalı sürdürülebilirlik hedeflerini inovasyon ve teknolojiyle güçlendirerek hızlandırdı. 2030’a kadar...

Petrol Fiyatları Pazartesi günü geriledi…

Petrol fiyatları, Orta Doğu'daki ateşkes umutları ve ABD Merkez Bankası'nın (Fed) faiz indirimlerinin zamanlamasına ilişkin artan belirsizlikler nedeniyle Pazartesi...

Mercedes-Benz Otomotiv, Otomobil Pazarlama Müdürü Emre Kurt, mevcut görevine ek olarak Mercedes-Benz Otomotiv Kurumsal İletişim Müdürü olarak atandı.

Mercedes-Benz Türk Kurumsal İletişim Müdürü Miray Kutlu, Mercedes-Benz Türk Kurumsal İletişim Müdürü olarak Kamyon & Otobüs ile ilgili faaliyetlerine devam edecek.

2020 yılı itibarıyla Daimler’in ‘Project Future’ uygulaması kapsamında tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’deki yapılanması; Kamyon ve Otobüs ürün gruplarının faaliyetlerini sürdürmek üzere “Mercedes-Benz Türk A.Ş.”, Otomobil ve Hafif Ticari Araçlar ürün gruplarının faaliyetleri ise yeni kurulan “Mercedes Benz Otomotiv Ticaret ve Hizmetler A.Ş.” şirketi bünyesinde yürütülmesine karar verilmişti.

Projenin bir sonraki adımı olan ’Project Focus’ kapsamında Mercedes-Benz’in iletişim departmanlarında da yeni yapılanmaya gidildi. Aralık 2018’de Mercedes-Benz Otomotiv, Otomobil Pazarlama Müdürü görevini üstlenen Emre Kurt, mevcut görevine ek olarak Mercedes-Benz Otomotiv Kurumsal İletişim Müdürü olarak atanarak; otomobil, hafif ticari araçlar ve Küresel IT Çözümleri Merkezi gibi alanlardaki iletişim faaliyetlerinden sorumlu olacak. Şubat 2020’de Mercedes-Benz Türk Kurumsal İletişim Müdürlüğü görevine atanan Miray Kutlu ise Mercedes-Benz Türk Kurumsal İletişim Müdürü olarak şirketin kamyon ve otobüs gibi ürün gruplarındaki, üretim, satış, pazarlama ve AR-GE alanlarındaki iletişim görevlerine devam edecek.

Emre Kurt

Mercedes-Benz Otomotiv, Otomobil Pazarlama & Kurumsal İletişim Grup Müdürü

2006 yılında Mercedes-Benz Türk’te Stajyer Geliştirme Programı (PEP) dahilinde göreve başlayan Emre Kurt, 2007 yılında Müşteri İlişkileri Yönetimi bölümüne geçti. Şirkette; Çağrı Merkezi Yönetimi, Kampanya Yönetimi, Veri Bilimi gibi birçok alanda çalışırken Galatasaray Üniversitesi’nde işletme alanında yüksek lisansını tamamladı. 2012 yılında Müşteri İlişkileri Yönetimi Birim Müdürü olarak atanan Kurt, 2017 yılında ise Müşteri Deneyimi ve Dijitalleşme Birim Müdürlüğü’ne getirildi. Aralık 2018 itibarıyla Mercedes-Benz Otomobil Pazarlama Grup Müdürü görevini üstlenen Kurt, İstanbul Erkek Lisesi ve İstanbul Teknik Üniversitesi Makine Mühendisliği bölümünden mezun.

Miray Kutlu Demirel

Mercedes-Benz Türk, Kurumsal İletişim Grup Müdürü

2011 yılında Mercedes-Benz Türk’te Bayi Yönetimi departmanında göreve başlayan Miray Kutlu, Bayi Ağı Geliştirme departmanı içinde farklı alanlarda görev aldıktan sonra 2019 yılında aynı birime Grup Müdürü olarak atanmıştı. Şubat 2020’de Mercedes-Benz Türk Kurumsal İletişim Müdürü olarak atanan Kutlu, Avusturya Lisesi ve Sabancı Üniversitesi Endüstri Mühendisliği bölümünden mezun. Evli ve bir çocuk annesi olan Kutlu İngilizce ve Almanca biliyor.

Mercedes-Benz Pazarlama Departmanı’nda Yeni Görev Tanımları yapıldı

Mercedes-Benz Otomotiv bünyesinde Hafif Ticari Araçlar Pazarlama Grup Müdürlüğü görevini başarıyla sürdüren Onur Ahi, Mercedes-Benz Otomotiv, Otomobil Servis ve Parça Pazarlama Grup Müdürü görevini devraldı.

Onur Ahi’den boşalan pozisyona ise, 2010 yılından bu yana Mercedes-Benz bünyesinde görev yapan Gökhan Yegin getirildi.

Onur Ahi

Mercedes-Benz Otomotiv, Otomobil Servis ve Parça Pazarlama Grup Müdürü

Mercedes-Benz bünyesinde kariyerine 2004 yılında Otobüs Geliştirme Bölümü’nde başlayan Onur Ahi, 2008 yılında Hafif Ticari Araç Satış ve Pazarlama Bölümü’ne geçerek; 2014 yılına kadar Bayi Koordinatörlüğü, Kamu Satış, Üstyapı Yönetimi, Satış Planlama ve Ürün Yönetimi gibi birçok pozisyonda görev aldı. 2014 yılında ise Hafif Ticari Araçlar Pazarlama Grup Müdürü görevine atanarak Ürün Yönetimi, Üstyapı Yönetimi, Pazarlama İletişimi, Dijital Pazarlama, Müşteri Deneyimi ve CRM fonksiyonlarını yönetti. Bu görevi boyunca Sprinter, Vito, Citan, X-Serisi ve V-Serisi araçların lansmanlarını başarılı şekilde gerçekleştirmiş ve yaptığı çalışmalarla birçok pazarlama ödülüne layık görülmüştür.

Gökhan Yegin

Mercedes-Benz Otomotiv, Hafif Ticari Araçlar Pazarlama Grup Müdürlüğü

Kariyerine 2006 yılında perakende sektöründe başlayan Gökhan Yegin, Mercedes-Benz Türk bünyesine 2010 yılında Career Talent programı ile adım attı. 2011 yılında Hafif Ticari Araç Satış ve Pazarlama Bölümü’ne geçerek; 2016 yılına kadar 2. El Süreç Koordinatörlüğü ve Satış Planlama Pozisyonları’nda görev almıştır. 2016 yılında Satış Planlama & Raporlama Birim Müdürlüğü’ne atanarak Sipariş Yönetimi, Lojistik ve Satış Planlama fonksiyonlarını yönetti. Bu görevi boyunca Türkiye ve Dünya’daki arz ve talep dalgalanmalarına karşı üretim planlama ve lojistik operasyonlarını başarıyla yöneterek şirketin başarısına önemli katkı sağladı.

Son Haberler

Mercedes-Benz’in 210 milyon TL’lik yatırım

Mercedes-Benz Otomotiv, Gebze’de kurduğu ve tüm Türkiye’deki acentelere parça tedariği sağlayacağı yeni Parça Lojistik Merkezi’nin açılışını gerçekleştirdi. 15 bin...

Diğer Haberler