Ford’un Çin araç satışları yüzde % 26 düştü…

®
Çok Okunanlar

Lexus LBX, çevre dostu özellikleriyle de öne çıkıyor

Lüks ve performansı bir arada sunmayı hedefleyen markanın premium SUV segmentindeki yeni ürünü LBX, İstanbul'un tarihi semti Akaretler'deki kurulan...

Tırmanma Sırası Kocaeli Kartepe’de…

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi desteğiyle Kocaeli Otomobil Spor Kulübü tarafından düzenlenen ve AVIS 2024 Türkiye Tırmanma Şampiyonası ikinci ayağı olan...

Turbo Akü laboratuvarı uluslararası akreditasyon ile tescillendi

AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Turbo Akü’nün, alanında birçok test olanağına sahip laboratuvarları Türk Akreditasyon Kurumu (TÜRKAK) tarafından gerçekleştirilen...

Yakıt Tüketimi ve Emisyonlara Yönelik Çözümlerini Sunuyor

Allison Transmission, yakıttan bağımsız tahrik çözümlerinden belediye ve atık toplama araçlarına yönelik Allison eGen Power® tam elektrikli akslara kadar...

Ford Motor Co’nun Çin araç satışları, kitlesel pazar Ford markası için % 26.1 oranında düştü. Ford, yaptığı açıklamada, ABD’li otomobil üreticisinin dördüncü çeyrekte Çin’de yıllık% 14.7 düşüşle 146.473 araç teslim ettiğini söyledi. 

Satışlar, 2017’de% 6’lık bir düşüşün ardından 2018’de% 37 düştü.

Ford Greater China’nın başkanı ve genel müdürü olan Anning Chen, 2019’un otomobil üreticisi için “zorlu” bir yıl olmasına rağmen, yüksek prim segmentindeki pazar payının istikrarlı olduğunu ve değer segmentindeki satış düşüşünün yılın ikinci yarısında kapanabileceğini ifade etti.

Otomobil üreticisi, önümüzdeki üç yıl içinde Çin’de üçte birinden fazlası elektrikli araçlar olacak 30’dan fazla yeni model piyasaya sürmeyi planlıyor.

Özgür Sunay – SHANGHAI

Son Haberler

Otokoç Otomotiv Finans ve Mali İşler Lideri Dr. M. Önder Kutman

Otokoç Otomotiv, nitelikli yatırımcılara yönelik 2024 yılı içindeki ilk tahvil ihracını gerçekleştirdi. Tahvil ihraç tutarı 2,3 milyar TL, 2...

Diğer Haberler