Page 15 - NİSAN-MAYIS 2022
P. 15

issan, rotasını sürdürülebilir bir geleceğe doğru çeviri-
                                                                         yor ve yeni elektrikli ürün yelpazesini tanıtarak Avrupa
                                                                         pazarındaki konumunu güçlendiriyor. Sahip olduğu
                                                                 N elektrikli güç aktarma organları konusundaki uzman-
                                                                  lığı ve liderliğinden yararlanan Nissan, markanın bugüne kadarki
                                                                  en heyecan verici ve kapsamlı ürün gamıyla elektrikli mobiliteye
                                                                  geçişini güçlendiriyor. Nissan Afrika, Orta Doğu, Hindistan, Avru-
                                                                  pa ve Okyanusya Bölgesi Yönetim Kurulu Başkanı Guillaume
                                                                  Cartier, “Nissan, Avrupa pazarının başı çektiği elektrikli bir ge-
                                                                  leceğe doğru ilerliyor. Ambition 2030 ile yönümüzü belirledik ve
                                                                  yeni elektrikli ürün yelpazemizle sürdürülebilir bir geleceğe giden
                                                                  yolun önünü açıyoruz.” dedi. “Küresel varlığımız ve Alliance or-
                                                                  taklıklarımızdan yararlanarak, bugüne kadarki en kapsamlı ürün
                                                                  gamımızın oluşturulması Nissan için Avrupa’da bir dönüm nok-
                                                                  tası. Heyecanımızdan taviz vermeden müşterilerimizin ihtiyaçlarını
                                                                  karşılayan elektrikli güç aktarma teknolojilerimizle ezber bozan
                                                                  yenilikçi  doğamızı  ve  elektrifikasyon  konusundaki  uzmanlığımızı
                                                                  birlikte kullandık. ifadelerini kullandı...

                                                                         itroën, otomobil ve tarih tutkunlarını bir araya getiren
                                                                         klasik otomobil fuarı Rétromobile 2022’de zengin bir
                                                                         koleksiyon sergiledi. İkonik Grand Tourer geleneğinin
                                                                  C en son temsilcisi yeni C5 X ilk kez halka açık bir ortam-
                                                                  da sergilenirken, macera ile özgürlük hissini bir arada sunan My
                                                                  AMI Buggy Concept, 40’ıncı yılını kutlayan 80’lerin popüler aile
                                                                  otomobili BX  ve daha birçok klasik model  dünyanın en önemli
                                                                  klasik otomobil fuarlarından biri olan Rétromobile 2022’de yerini
                                                                  aldı. Citroën, My AMI Buggy Concept ile özgürlüğü seven ve di-
                                                                  reksiyon başındayken yolda veya sahilde maceraperest olabilen
                                                                  kullanıcılar için çağdaş bir çözüm sunuyor. Citroën tarafından
                                                                  1968-1988 yılları arasında üretilen arazi aracı Mehari’nin izin-
                                                                  den giden My AMI Buggy Concept, kapısız yolcu bölmesi, çok
                                                                  sayıda tasarım unsuru ve aksesuarla maceracı bir duruş sergile-
                                                                  di. Dünyanın en köklü otomobil markalarından biri olan Citroën,
                                                                  geçmişte otomotiv dünyasına damga vuran ikonik modellerini,
                                                                  Grand Tourer geleneğinin en son temsilcisi yeni C5 X modelini
                                                                  ve geleceğe ışık tutan My AMI Buggy Concept’ini Rétromobile
                                                                  2022 klasik otomobil fuarında sergileyerek gövde gösterisi yaptı.

                                                                         enault Trucks, 2021 yılında büyüyen pazarda geçen
                                                                         seneye oranla satış adetlerini %25 artırarak toplam
                                                                         51.460 araç satışı gerçekleştirdi. Renault Trucks, genel   15
                                                                 R olarak ekonominin canlandığı ve ticari araç pazarlarında
                                                                  güçlü talebin oluştuğu bir yılın sonunda, üretim hatlarındaki arz
                                                                  kesintisine rağmen toplamda %25 artışla 51.460 adet araç satışı-
                                                                  na ulaştı. Renault Trucks, ayrıca sipariş alımında da %44 artış
                                                                  kaydetti. Renault Trucks, Avrupa pazarında 6 tonun üzerindeki   MAGAZINE.COM.TR
                                                                  araç satışlarında %41’lik bir artış sergilerken diğer tüm bölgele-
                                                                  rde de pazar paylarını artırarak başarılı sonuçlar elde etti. Fran-
                                                                  sa’da ise tüm segmentlerde %29,8’lik oran ile son on yıldaki en
                                                                  yüksek pazar payına sahip oldu. Özellikle %89 artışla Polonya’da
                                                                  (1.705 araç) ve %56’lık artışla İngiltere’de iyi bir gelişme sağlandı.
                                                                  Ayrıca Renault Trucks, 2021’de araç satışlarının %45’i ile satış
                                                                  sonrası bakım ve onarım anlaşmaları gerçekleştirerek servis sö-  AUTOMOBILE
                                                                  zleşmelerinin penetrasyonunda da istikrarlı bir büyüme kaydetti.

                                                                        ETRONAS  OtoAsistanım’la Kazandırmaya devam ediyor.
                                                                        PETRONAS Türkiye ve Orta Doğu Pazarlama Müdürü
                                                                        İbrahim Bilgiç şu bilgileri aktarıyor: PETRONAS hem ser-
                                                                  P vislere/ustalara kaliteli ürünlerle destek oluyor, hem de
                                                                  araç  sahiplerinin  araçlarının  değerini  koruyabilmesi  ve  iyi  per-
                                                                  formans elde etmesi için ürünler geliştiriyor. Ayrıca Türkiye’de
                                                                  OtoAsistanım gibi dijital bir asistanla tüketici ve servislerin gerekli
                                                                  bakımı ve yağ değişimlerini zamanında yapabilmelerine de katkı
                                                                  sağlıyoruz. Bununla birlikte, servislerin her zaman yanında olarak
                                                                  daha çok kazanabilmeleri için onları kampanyalarla destekliy-
                                                                  oruz.” PETRONAS Bedelsiz Ürün Kampanyası’na katılmak için
                                                                  OtoAsistanım üyesi servis olmak yeterli. Toplanan puanlar Haz-
                                                                  iran 2022 içerisinde OtoAsistanım Üye Servis hesaplarına yükle-
                                                                  necek. Seçilen ürünler, OtoAsistanım Üyesi Servis’e hizmet veren
                                                                  PETRONAS Bayisi tarafından gönderilecek.
                                                                                                               10.YIL
   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20