Page 19 - NİSAN-MAYIS 2022
P. 19
onda Türkiye’de 1 Nisan 2022 tarihi itibari ile başkanlık görevi-
ni devralacak olan Satoru Yamada, HR-V e:HEV toplantısındaki
Hkonuşmasında Honda Türkiye’nin 2022 yılı boyunca dijitalleşme
alanında önemli adımlar atacağının altını çizdi. Satoru Yamada, “Müşteri
deneyimi bizim için çok önemli. Bildiğiniz gibi Honda müşteri sada- 19
kati konusunda örnek gösterilen bir marka. Dolayısıyla bugüne kadar
gerçekleştirmiş olduğumuz çalışmalarla üst seviyelere getirdiğimiz ka-
liteli müşteri deneyimlerini dijital ortamlara da geliştirerek taşımaya de-
vam edeceğiz” şeklinde konuştu. Honda mühendisleri ve tasarımcıları
tarafından “Maksimum İnsan, Minimum Makine” (M/M) ilkesine uygun
olarak yenilenen HR-V e:HEV; Coupe SUV esintilerine sahip yalın çizgil- MAGAZINE.COM.TR
eri ve modern duruşu ile markanın tasarım felsefesini sergilenirken; 1.5
litrelik DOHC i-VTEC benzinli ve elektrikli olarak güçlü iki ayrı motora
sahip olan verimli hibrit güç-aktarma sistemi ile elektrikli sürüş deney-
imi sunuyor. Kullanıcılarının sürüş keyfini ve kalitesini artırmak için iç
mekan genişliği, kapsamlı ve gelişmiş Honda SENSING güvenlik tekno-
lojileri ile aynı zamanda Akıllı Giriş, premium ses sistemi, elektrikli bagaj AUTOMOBILE
kapağı, ısıtmalı koltuklar ve direksiyon donanımları sunan yeni Honda
HR-V e:HEV akılcı çözümleri ve düşük yakıt tüketimi ile segmentinde
öne çıkıyor. Sadece hibrit olarak satışa sunulan yeni nesil HR-V e:HEV
modeli Advanced donanımı 650 bin TL ve Style donanım seçeneği ise
685 bin TL satış fiyatı ile Honda bayilerinde yerini alıyor. Aktif güvenlik
önlemlerinin yanı sıra yeni HR-V, pasif güvenlik performansının teme-
lini oluşturan ve yolcu çarpışma korumasını artıran Honda’nın tescilli
Gelişmiş Uyumluluk Mühendisliği™ (ACE™) gövde yapısı teknolojisini
de bünyesinde barındırıyor. Çarpışma enerjisini aracın ön kısmına daha
eşit bir şekilde dağıtarak yolcu kabinine aktarılan kuvvetleri azaltan
ACE™; çarpışma enerjisini dağıtarak sadece aracı ve yolcuları koru-
makla kalmıyor aynı zamanda diğer araca aktarılan çarpışma enerjisi-
ni de azaltıyor. Standart güvenlik donanımları ile öne çıkan yeni HR-V
kullanıcıları birden fazla hava yastığı ile korunuyor. Motor gürültüsünü
kabinden uzak tutma noktasında önemli bir rol üstelenen ısı duvarının
kalınlığı 0,8 t’den 1,4 t’ye yükseltildi ve böylelikle titreşim ve gürültü
iletiminde önemli bir gelişme sağlandı.
10.YIL