Page 53 - HAZİRAN 2018
P. 53

Automobile Magazine | Haziran 2018

 Velar arka tarafta oturan yolcular
 için oldukça cömert sayılabilecek
 bir diz mesafesi de sunuyor. Çift
 bölmeli klima çıkışı ve 1 adet güç
 çıkış ünitesi burada yer almakta.


























 TeST

















       Range Rover Velar, hem iç hem dış tasarım ve verdiği
       ortak kullanım hissi olarak bana tamamı ile Jaguar
       F-Pace Suv modelini anımsattı. Velar aracımızda
       da arka koltuklar yine Jaguar F-Pace’te olduğu gibi
       elektrikli ve belirli bir açıda arkaya doğru yatabiliyor.



 Aracı tatil yöresi Kemer tarafında kullandığım için merkezde   Daha çok gaz pedalında kullandığım araçta ayağımı uzun
 çok fazla rus turist vardı. Velar araca hemen hemen hep-  süre kullanmama rağmen ağrıtmadı, rahatsız etmedi. Zaten
 sinin bu kadar dikkatini çekeceği ve ilginin fazla olması   %90 menüden seçili olan ECO modunda tüm yolculuğu-
 beni şaşırttı. Aracın başında ve içinde fotoğraf çektiren bay   mu geçirdim diyebilirim. Yakıttan oldukça tasarruf etmenizi
 bayan karı koca eşler bile oldu…Sokaklarda aracı gören   sağlayan önemli bir sistem ayrıntı. Velar, dediğim gibi an-
 işte Velar diyerek yanına yaklaşıp tatilini unutup araca   latması  her şeyi  ile dolu  bir araç.  Onu nasıl  kullandığınız
 Gerek kalmıyor, aklınıza bile  gelmiyor, aracın size  verdiği   bakan rus turistlerin sayısını inanın hatırlayamıyorum. İs-  önemli. Birden fazla olan sürüş modları sayesinde aracı old-
 enerji ve rahatlık her şeye bedel diye düşünüyorum. Ver-  tanbul’dan başlayan yolculuğumda uzun yolda Velar’ı zor-  uğundan çok farklı kullanabilirsiniz. Aracımızda zaten Ec0
 miş olduğunuz maddiyat ile çok sağlam ve çok güvenli her   lamadan Antalya’ya kadar makul hızlarda yakıt sarfiyatını   start-stop hakim, ışıklarda frene bastığınızda devreye giriy-
 yol şartında rahat edebileceğiniz araç satın almış aslında   öncelikle test etmek için kullandım. 2.0 litre Dizel motora   or. Bundan çok rahatsız olmadım. Yani motorun durması ve
 oluyorsunuz. Bu araç zaten bir ömürlük diyebilirim. Kaldı ki   sahip olan aracımız ortalama da fabrika verilerine göre biraz   tekrar çalışması çok sorun olmadı. Aracın uzun yolda arada
 Land Rover, Range Rover’ların aslında hepsi öyle.
 daha fazla yaksa da 1.5 depo ile Antalya’ya vardığımda full   bu şekilde dinlenmesi aslında iyi. Karbon salınımını düşün-
 depodan yalnızca bir çeyrek gitmiş yakıtım kalmıştı. Benim   memiz gerekli. Aracımızda Pirelli marka oldukça büyük
 Antalya’ya varmam 1.5 depoyu bile aslında bulmadı. Uzun   ebatlı lastiklerimiz ve alaşımlı jantlar mevcut. Tüm yol tutuşu
 yolda sürüş konforu olarak elbette mükemmel. Deri koltuk-  AWD sistemi ile beraber bu jant ve lastiklere bağlı diyebiliriz.
 lar bir kere çok rahat. Koltuk başlığı da o şekilde oldukça   Araca göre oldukça büyük ve kaslı bir lastik görünümüne
 rahat olduğu için sizi yormuyor.  sahip.
 52  Automobile Magazine | www.automobilemagazine.com.tr              www.automobilemagazine.com.tr | HAZİRAN 2018   53
   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58