Page 16 - Automobile Magazine - 9.YIL Özel Kasım Sayısı Türkçe-İngilizce E-Dergi.
P. 16

Yeni Mercedes-Benz S-Serisi






         The campaign for the new S-Class




         Mercedes-Benz collaborates with global stars Alicia Keys and Lewis Hamilton



                       ercedes-Benz S-Serisi’nin üstündeki sır   gramları ile S-Serisi yolcularına huzurlu ve konforlu bir yol-
                       perdesi,  2  Eylül’de gerçekleştirilen  dünya   culuk sunuyor. ENERGIZING AIR CONTROL ile yolcular,
                       lansmanıyla tamamen kalktı. Yeni S-Seri-  yolculuk  boyunca  daha  da  zinde  kalıyor.  Yeni  bir  özellik
                       si’nde Mercedes-Benz, tamamen yeni   olarak PRE-SAFE® Impulse yan güvenlik sistemi, olası bir
                       destek özelliklerini mümkün kılan DIGITAL   yandan çarpma (her iki yandan da) öncesinde E-ACTIVE
            MLIGHT teknolojisini ilk kez seri üretimde   BODY CONTROL, süspansiyon sistemi üzerinden aracın
             kullanıyor. Aktif ambiyans aydınlatması ile yeni S-Serisi, ilk   gövdesini yükseltiyor. Mercedes-Benz yaklaşık 70 yıl önce
             kez etkileşimli iç mekan aydınlatmasını uyguluyor. 0,22 Cd   220 ile model serisinin temelini attı. Pazara sürüldüğü
             rüzgar sürtünme katsayısı ile yeni S-Serisi, özellikle lüks   1951 yılından bu yana tüm dünyada 4 milyon adedin üze-
             sedan segmentinde olmak üzere dünyanın en iyi aerodi-  rinde S-Serisi Sedan satıldı. S-Serisi’nin müşteri sadakat
             namik verimliliğine sahip otomobillerinden biri olarak öne   oranı oldukça yüksek. Batı Avrupa’da daha önce S-Seri-
             çıkıyor. Mercedes-Benz, ilk kez seri üretimde bazı gövde   si kullanmış olan müşterilerin yaklaşık yüzde 80’i tercihini
             profillerinde akustik köpükleri yeni S-Serisi’nde kullanıyor.   yine bir Mercedes-Benz otomobilinden yana kullanıyor. 10
             Yeni ön konsol; yeni mimarisi, modern tasarımı ve ergono-  müşteriden yaklaşık 9’u S-Serisi Sedan’ı uzun versiyon
             mik  yapısıyla  öne çıkıyor. Ancak  sunulan  huzur  ortamı   olarak satın alıyor. 2018 yılında tanıtımı yapılan öğrene-
             bu  kadarla  kalmıyor. Yüksek  düzeyde  sürüş  ve  gürültü   bilir sistemin ikinci nesli yeni S-Serisi ile birlikte kullanıma
             konforunun yanı sıra çok çeşitli ENERGIZING konfor pro-  sunuluyor.









    16
    16
     AUTOMOBILEMAGAZINE.COM.TR MAGAZINE.COM.TR








      AUTOMOBILE


                   he S-Class is the brand’s centrepiece and
                   stands for the fascination of Mercedes-Benz:
                                                     lence with social activism, thereby supporting the central
                                                     idea. The launch campaign for the luxury saloon starts
                   legendary engineering and traditional crafts-  portant role. These global stars combine personal excel-
                   manship paired with intelligent vehicle innova-  in December 2020. “The ‘Cares for what matters’cam-
                   tion. In association withglobal stars Alicia Keys   paign goes to the heart of what truly matters in life. And
            Tand Lewis Hamilton, the new Mercedes-Benz   that’s the people around us - who should always be safe
            S-Class celebrates its world premiere today on the Mer-  and for whom we would like to have more time. In the
            cedes me media digital platform. Occupants experience   new S-Class, we offer our customers the perfect place
            a sense of ease and well-being inside the new luxury   for that. It creates a safe space of contemporary luxury
            saloon. More than any other vehicle, it stands for indi-  that can be enjoyed with all the senses, and where we
            vidualisation and comfort, design and quality, technology   are free to focus on the important things in life. That is
            and safety. In other words, individual mobility at the very   our definition of the new S-Class,” says Britta Seeger,
            highest level and the confidence that the S-Class cares   Member of the Board of Management of Daimler AG
            for its driver and passengers. The central idea of “Cares   and Mercedes-Benz AG, responsible for Marketing and
            for what matters” is at the heart of the communication   Sales. “What sets our new luxury saloon apart is its ad-
            campaign, in which notable world-class talent such as   vanced safety and comfort systems as well as services
            15-time Grammy-winning artist Alicia Keys and multiple-  aimed at making our customers’ lives as easy and wor-
            Formula1 world champion Lewis Hamilton play an im-  ry-free as possible.”
      Automobile Magazine  |  FORMULA 1 TURKISH GRAND PRIX 2020
      Automobile Magazine  |  FORMULA 1 TURKISH GRAND PRIX 2020
   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21