Page 16 - Automobile Magazine - 9.YIL Özel Kasım Sayısı Türkçe-İngilizce E-Dergi.
P. 16
Yeni Mercedes-Benz S-Serisi
The campaign for the new S-Class
Mercedes-Benz collaborates with global stars Alicia Keys and Lewis Hamilton
ercedes-Benz S-Serisi’nin üstündeki sır gramları ile S-Serisi yolcularına huzurlu ve konforlu bir yol-
perdesi, 2 Eylül’de gerçekleştirilen dünya culuk sunuyor. ENERGIZING AIR CONTROL ile yolcular,
lansmanıyla tamamen kalktı. Yeni S-Seri- yolculuk boyunca daha da zinde kalıyor. Yeni bir özellik
si’nde Mercedes-Benz, tamamen yeni olarak PRE-SAFE® Impulse yan güvenlik sistemi, olası bir
destek özelliklerini mümkün kılan DIGITAL yandan çarpma (her iki yandan da) öncesinde E-ACTIVE
MLIGHT teknolojisini ilk kez seri üretimde BODY CONTROL, süspansiyon sistemi üzerinden aracın
kullanıyor. Aktif ambiyans aydınlatması ile yeni S-Serisi, ilk gövdesini yükseltiyor. Mercedes-Benz yaklaşık 70 yıl önce
kez etkileşimli iç mekan aydınlatmasını uyguluyor. 0,22 Cd 220 ile model serisinin temelini attı. Pazara sürüldüğü
rüzgar sürtünme katsayısı ile yeni S-Serisi, özellikle lüks 1951 yılından bu yana tüm dünyada 4 milyon adedin üze-
sedan segmentinde olmak üzere dünyanın en iyi aerodi- rinde S-Serisi Sedan satıldı. S-Serisi’nin müşteri sadakat
namik verimliliğine sahip otomobillerinden biri olarak öne oranı oldukça yüksek. Batı Avrupa’da daha önce S-Seri-
çıkıyor. Mercedes-Benz, ilk kez seri üretimde bazı gövde si kullanmış olan müşterilerin yaklaşık yüzde 80’i tercihini
profillerinde akustik köpükleri yeni S-Serisi’nde kullanıyor. yine bir Mercedes-Benz otomobilinden yana kullanıyor. 10
Yeni ön konsol; yeni mimarisi, modern tasarımı ve ergono- müşteriden yaklaşık 9’u S-Serisi Sedan’ı uzun versiyon
mik yapısıyla öne çıkıyor. Ancak sunulan huzur ortamı olarak satın alıyor. 2018 yılında tanıtımı yapılan öğrene-
bu kadarla kalmıyor. Yüksek düzeyde sürüş ve gürültü bilir sistemin ikinci nesli yeni S-Serisi ile birlikte kullanıma
konforunun yanı sıra çok çeşitli ENERGIZING konfor pro- sunuluyor.
16
16
AUTOMOBILEMAGAZINE.COM.TR MAGAZINE.COM.TR
AUTOMOBILE
he S-Class is the brand’s centrepiece and
stands for the fascination of Mercedes-Benz:
lence with social activism, thereby supporting the central
idea. The launch campaign for the luxury saloon starts
legendary engineering and traditional crafts- portant role. These global stars combine personal excel-
manship paired with intelligent vehicle innova- in December 2020. “The ‘Cares for what matters’cam-
tion. In association withglobal stars Alicia Keys paign goes to the heart of what truly matters in life. And
Tand Lewis Hamilton, the new Mercedes-Benz that’s the people around us - who should always be safe
S-Class celebrates its world premiere today on the Mer- and for whom we would like to have more time. In the
cedes me media digital platform. Occupants experience new S-Class, we offer our customers the perfect place
a sense of ease and well-being inside the new luxury for that. It creates a safe space of contemporary luxury
saloon. More than any other vehicle, it stands for indi- that can be enjoyed with all the senses, and where we
vidualisation and comfort, design and quality, technology are free to focus on the important things in life. That is
and safety. In other words, individual mobility at the very our definition of the new S-Class,” says Britta Seeger,
highest level and the confidence that the S-Class cares Member of the Board of Management of Daimler AG
for its driver and passengers. The central idea of “Cares and Mercedes-Benz AG, responsible for Marketing and
for what matters” is at the heart of the communication Sales. “What sets our new luxury saloon apart is its ad-
campaign, in which notable world-class talent such as vanced safety and comfort systems as well as services
15-time Grammy-winning artist Alicia Keys and multiple- aimed at making our customers’ lives as easy and wor-
Formula1 world champion Lewis Hamilton play an im- ry-free as possible.”
Automobile Magazine | FORMULA 1 TURKISH GRAND PRIX 2020
Automobile Magazine | FORMULA 1 TURKISH GRAND PRIX 2020