15 milyon Elektrikli arabalar Trafik ışıkları hükümetinin 2030 yılına kadar Almanya için belirlediği hedef, 2030 yılına kadar yollarda olmak. Bu hedefin artık ulaşılabilir olduğu düşünülmüyor. Ancak tamamen aküyle çalışan araçların sayısı önemli ölçüde arttı. Yıl sonundan önce sayı artabilir Elektrikli arabalar Federal Motorlu Taşımacılık Otoritesi’ne (KBA) göre, Alman yollarında iki milyona ulaşıyorlar.
1 Ekim itibarıyla 1,93 milyon kişi tamamen pille çalışıyordu Arabalar Almanya’da onaylandı. Bu, yılın ilk yarısına göre 94.073 daha fazlaydı. Yıl sonuna kadar büyümede ani bir düşüş yaşanmadığı sürece eşiğin 2 milyona ulaşması muhtemel Elektrikli arabalar bu yıl içerisinde gerçekleştirilebilir. Mevcut filodaki tamamen Elektrikli araçların oranı yüzde 4’e yaklaşıyor. Almanya’da toplam 49,6 milyon var Arabalar.
Yalnızca Ekim ayında 52.000’den fazla kişi vardı Elektrikli araba-Yeni kayıtlar kaydedildi. N-tv, “Envanterdeki artış genellikle yeni kayıtlara göre çeyrek ila üçte bir oranında daha yavaş. Ancak bunu hesaba katsanız bile rakamlar şu anda bu yıl iki milyona ulaşılacağını gösteriyor” diyor.De – “Eğer yeni devlet finansmanı duyurulursa Elektrikli arabalar güçlü değişim etkilerine yol açmaz.”
CDU/CSU ve SPD koalisyonu… son zamanlarda e- satın alırken küçük ve orta gelirli hanelere yönelik yeni devlet desteğinin özel tasarımı hakkındaArabalar kabul etti. Satın alma ve kiralama dikkate alınır Elektrikli arabalar plug-in hibritlerin yanı sıra. Gereksinimlere bağlı olarak 5.000 Euro’ya kadar hibe verilmektedir.
İlk EarabaAlmanya’da üç yıl önce milyona ulaşıldı. Geçmişte, yeni tescil sayıları genellikle devlet finansmanına ve yüksek primlere bağlıydı. 2023’ün sonundan bu yana artık sübvansiyon yok. Günümüzde her şeyden önce giderek daha cazip seçenekler var Modeller kabullerde büyüme için uygun fiyatlarla. Ayrıca üretici ve bayilerin kendi onayları da bulunmaktadır.
Cari yılda bu pay Elektrikli arabalar şu ana kadar yüzde 18,4. Eski federal hükümetin hedefi 15 milyon Elektrikli arabalar Bugünün perspektifinden bakıldığında 2030 yılına kadar yollarda olmak artık gerçekçi değil. Birliğin ve SPD’nin yeni hükümeti henüz güncellenmiş bir hedef vermedi. “Ulaşımda iklimi koruma hedeflerine ulaşmak ve sanayiyi güçlendirmek için federal hükümet, daha fazla e-posta temel hedefinin peşinde koşuyor.Arabalar sokaklara doğru getirmek. CDU liderliğindeki Federal Ulaştırma Bakanlığı, “Teknolojiye açıklığa dayanıyor” diyor.
Koalisyon anlaşması herhangi bir hedef içermiyor ancak Elektrikli araçların kayıt sayısını artırmaya ve bunlara yönelik satın alma teşviklerine yönelik kapsamlı bir önlem paketi içeriyor Elektrikli arabalar şarj altyapısının desteklenmesi. Bakanlık, tedbirlerin bir kısmının halihazırda uygulandığını belirtiyor. Elektrikli arabalar N-tv’ye göre bakanlıktan 2030 yılına kadar böyle bir şey yok. Model çeşitliliğinin gelişimi, fiyatlar veya müşteri talebi gibi etkileyen faktörlerin çokluğu göz önüne alındığında bunu kesin olarak tahmin etmek mümkün değil. Ancak önemli bir faktör, kamu altyapısının genişletilmesidir.
otomobiller dergiAlmanya
Automobile Magazine-Germany


































































































