1000 KM OF SUZUKA: BMW M4 DOMINATION BY VAN DER LINDE, MARCIELLO AND WEERTS

®
Çok Okunanlar

Musk, yönetim kurulu yeni tazminat planı sunarken 1 milyar dolarlık Tesla hissesi satın aldı

Tesla'nın hisse senedi fiyatı, teknoloji milyarderi Elon Musk'ın Cuma günü otomobil üreticisi şirketten yaklaşık 1 milyar dolar değerinde hisse...

Avrupa lansmanları yapılan yeni modeller FORTHING S7 REEV

DONG FENG MOTOR BÜNYESİNDEKİ FORTHING YENİ MODELLERİNİN LANSMANLARI İLE 2025 MÜNİH AUTOSHOW’DA TÜM DİKKATLERİ ÜZERİNE ÇEKTİ Çin’in lider otomobil üreticilerinden...

Rallikrosta Çifte Final TOSFED İstanbul Park’ta

2025 FIA Dünya ve Avrupa Rallikros Şampiyonası’nın çift yarışla noktalanacağı final hafta sonu ‘World RX of Türkiye’ 20-21 Eylül...

Güney Kore, Hyundai fabrikası baskınında gözaltına alınan işçilerin serbest bırakılıp evlerine bırakacağını söyledi

Federal ve göçmenlik büroları geçen hafta Georgia'daki tesiste düzenlenen operasyonda yüzlerce Güney Koreli işçiyi tutukladı. Başkan Lee Jae Myung'un ofisi...

Banaz-Ahıskalı İkinci Zaferi Evinde Kazandı

2025 Türkiye Ralli Şampiyonası’nın da beşinci ayağı olan Odunpazarı ESOK Rally, Toksport WRT adına yarışan ev sahibi ekip Buğra Banaz-Onur...

Ford Alman fabrikasında 1,000’e kadar kişiyi işten çıkaracak

Ford, Avrupa'da elektrikli otomobillere olan talebin tahminlerin gerisinde kalması nedeniyle Alman fabrikasında 1,000'e kadar kişiyi işten çıkaracak Ford Motor yaptığı...

Hyundai’nin Beklenen Modeli i30 Türkiye’de Yeniden Satışta

Hyundai Motor Türkiye, C segmentinin en beğenilen modellerinden biri olan i30’u yeniden satışa sunarak kullanıcılarına güçlü, verimli ve güvenli...

In the sweltering, humid heat of Mie Prefecture, Kelvin van der Linde has extended his lead in the 2025 Intercontinental GT Challenge championship with one race remaining, by winning the Suzuka 1000 Km at the wheel of the Team WRT BMW M4. The South African driver, along with teammates Raffaele Marciello and Charles Weerts, virtually dominated the Japanese classic from the outset, taking turns at the wheel to complete the xx laps required to cover the distance.

Finishing behind the WRT BMW was the Absolute Racing Porsche 911 GT3 R (992) driven by Kevin Estre, Laurens Vanthoor, and Patrick Pilet, which in turn preceded the Johor Motorsports JMR Chevrolet Corvette Z06 GT3 R of Alexander Sims, Nicky Catsburg, and Scott McLaughlin.

While the lead of the race was never in doubt, the crowds filling the grandstands were still treated to overtakes, twists of fate, and incidents in a race that – particularly in its second half – was tight and fiercely contested, slowed on multiple occasions by the deployment of the safety car.

Qualifying had followed a similar pattern: dominated by the Van der Linde-Marciello-Weerts trio, but marked by several incidents, including two red flags, and variable track conditions, which changed repeatedly from wet to dry due to frequent but short showers. The constant changes meant drivers could only gather limited reference data for the race.

“The return to the calendar of a historic and prestigious race like the Suzuka 1000 Km could not have gone better, with great spectacle and excellent organisation,” commented Matteo Braga, Pirelli Circuit Activity Manager. “As for us, we are very satisfied with the performance of the P Zero DHG which, even on a track that is never kind to tyres, once again demonstrated not only great consistency but also excellent durability, contributing to the spectacle of the race. We now turn our attention to Spain for the final two races of the GTWC Europe in Valencia and Barcelona, and to Indianapolis where the final round of the IGTC will be celebrated.”

In the Japan Cup GT3 category, a rapidly growing series also supported by Pirelli, Race 1 was won by Akita and Takashi Kobayashi in the Team Upgarage Ferrari 296, while Race 2 victory went to the duo of Yorikatsu Tsujiko and Kei Cozzoli in the Ponos Racing Ferrari 296 GT3. In GT4, meanwhile, Race 1 was won by Yoshitomo Makino and Takeshi Suehiro in a Porsche 718 Cayman GT4, while Race 2 saw the success of Haridarma Manoppo and Seita Nonaka in a Toyota GR Supra GT4.


Diğer Haberler

Hamilton, “Öylece durup hiçbir şey yapamayız” diye yazdı “Verecek bir şeyin varsa, bana katılırsan minnettar olurum.”

Lewis Hamilton Gazze Soykırımının Sona Ermesi Çağrısında Bulundu, Küresel Yardım Çabalarının Başlaması Çağrısında Bulundu... Lewis Hamilton, İsrail'in Gazze'ye yönelik soykırımını kınamak için küresel bir nüfuz...

İsveç’te Otonom Toplu Ulaşım Karsan Otonom e-ATAK

İsveç’te Otonom Toplu Ulaşım Karsan Otonom e-ATAK ile Başladı “Mobilitenin Geleceğinde Bir Adım Önde” olma vizyonuyla bir dünya markası olan Karsan, dünya çapında gerçekleştirdiği başarılarına...

Otomotiv şirketlerinin yüzde 86’sı yapay zekâya yatırım yapıyor

KPMG'nin “Küresel Otomotiv Yöneticileri” anketine göre sektördeki her üç yöneticiden biri üç yıl içinde iş modellerinin tamamen değişeceğini öngörürken, otomotiv şirketlerin yüzde 86'sı yapay...

Aon, Formula 1takımı Scuderia Ferrari HP’nin sponsoru oldu

Aon, Formula 1'in en köklü takımlarından Scuderia Ferrari HP ile uzun süreli bir sponsorluk anlaşması imzaladı. Monza'daki İtalya Grand Prix'siyle başlayan iş birliği; hız,...

TÜSED’den Yedek Parça Tedarik Süreçlerine Dair Çözüm Çağrısı

60 Milyar TL’lik Yedek Parça Tedariki Sigorta Eksperlerinin Yönetiminde TÜSED Türkiye Sigorta Eksperleri Derneği Yönetim Kurulu, sigorta sektöründe kritik öneme sahip olan yedek parça tedarik...

BMW ConnectedDrive ve MINI Connected ile

BMW ConnectedDrive ve MINI Connected ile Geleceğin Mobilite Deneyimi Borusan Otomotiv’de Borusan Otomotiv’in Türkiye distribütörlüğünü üstlendiği BMW ve MINI markalı 40 bin bağlantılı otomobil, sürücülerine...

BYD Türkiye, “Teknoloji Şovu”na TEKNOFEST İstanbul’da Devam Etti

YD Türkiye, Kemerburgaz’da inşa ettiği özel alanda YANGWANG U8 ve YANGWANG U9’un benzersiz yeteneklerini sergilediği nefes kesen teknoloji şovunun ardından, şimdi de bu modelleri...