Volkswagen celebrates its commitment to America through its ‘Proudly Assembled in Chattanooga’ ad campaign

®
Çok Okunanlar

Maxus Modellerinde 1 Milyon TL Finansman Fırsatı

Ticarette Verimlilik ve Konfor: Maxus’tan Ağustos Ayına Özel Ayrıcalıklı Teklifler SAIC bünyesindeki Maxus, ağustos ayına özel sunduğu ayrıcalıklı teklifleriyle yüksek...

Yeni TRW motosiklet fren balataları: daha çabuk duruyor

TRW motosiklet fren balataları, daha kısa fren mesafesi ve daha güçlü ilk kavrama ile anında tepki sağlıyor Ekstrem koşullar altında...

Direksiyonda mesaj kaza riskini 23 kat artırıyor

Elde tutularak yapılan görüşmeler de kaza riskini 4 kat artırıyor! Trafikteki en büyük tehlikelerden biri olan cep telefonu kullanımı hem...

Hatalı Kurulan Elektrikli Araç Şarj İstasyonları, Yapı Güvenliğini Tehdit Ediyor

Apartman ve sitelere kontrolsüz şekilde kurulan elektrikli araç şarj sistemleri, ciddi güvenlik sorunlarına yol açıyor. Çünkü hatalı kurulum ve...

Citroën Marka Direktörü Bora Duran Açıklamaları

Fransız otomotiv devi Citroën, Türkiye pazarındaki ağırlığını yeni modelleriyle birlikte artırmaya devam ediyor. Temmuz ayında elektrikli araç pazarında 3’üncü...

Tuzla Karting Park’ta Büyük Çekişme Yaşandı

2025 Türkiye Karting Şampiyonası üçüncü ayak yarışları, Kütahya Çini Spor Kulübü tarafından MOTUL, Spor Toto, Tuzla Belediyesi ve HT...

Türkiye’de Hızla Büyüyen Elektrikli Araç İhtiyacına, PETRONAS’ın Karbon-Nötr IONA Serisi Yetişiyor

PETRONAS Madeni Yağlar, karbon-nötr geleceğe yönelik vizyonunu, elektrikli araçlar için özel olarak geliştirilen Iona Serisi ile bir adım daha...
Volkswagen of America, Inc. today debuted its newest brand campaign, “Proudly Assembled in Chattanooga.” This is a heartfelt and visually stunning tribute to its American workforce and the customer journeys that begin at Volkswagen’s assembly plant in Chattanooga, Tennessee.
The campaign—featuring the Atlas, Atlas Cross Sport, and fully-electric ID.4—takes viewers behind the scenes to where every drive begins: the factory floor. Through poetic storytelling and vivid imagery, “Proudly Assembled in Chattanooga” connects the soul of Volkswagen vehicles to the people and places that are responsible for them.
“At its core, this campaign is about pride—in our people, in our products, and in the idea that great things are built right here at home,” said Rachael Zaluzec, Senior Vice President of Customer Experience and Brand Marketing for Volkswagen of America. “Our goal was to highlight what our vehicles can do, where they come from, and the care that goes into each one.”
Also featured in the campaign is the Chattanooga assembly plant’s 66-acre solar array and the sheep herd that help maintain the fields around it. The 8 mW solar array includes 33,600 panels which can supply up to 9.3% of the plant’s electricity needs during full production—enough to power 1,600 homes annually. Adaptive grazing around the solar array with a herd of about 50 sheep helps avoid excessive vegetation and soil erosion. The sheep and solar array work together to support Volkswagen’s broader sustainability goals, which not only helps reduce the plant’s carbon footprint but also mitigate operational costs.
The Chattanooga plant isn’t just where these vehicles are assembled; it’s where about 4,500 Volkswagen team members are building their careers. Since announcing “It’s Chattanooga” in 2008, Volkswagen has provided opportunities to advance careers in high-tech research and development, vehicle assembly, engineering, testing, and management among other avenues. World-class career development programs like the Volkswagen Academy and Volkswagen e-Labs help students starting in middle school explore career paths available right in their own hometown.
The “Proudly Assembled in Chattanooga” campaign launches today across national broadcast, digital, and social media, with additional placements rolling out throughout the summer.

Diğer Haberler

30 Günde 1 Milyon Aktif Kullanıcıya Ulaştık….

Türk dijital medyasının ulusal ve resmi otomobil dergisi, otomotiv sektörünün açık ara lideri. 12.12.2012 tarihinde Automobile Magazine haber sitesinin yayına başladığı dijital dünyada sosyal...

CUPRA, Birleşik Krallık Hükümeti Elektrikli Otomobil Hibesi için uygun olan ilk elektrikli modellerin yanı sıra ürün yelpazesinde daha fazla teklife ek olarak onayladı

CUPRA, Born serisindeki modellerin Seviye 2 1.500 £ Birleşik Krallık Hükümeti'nin Elektrikli Otomobil Hibesi (EKG) indirimine hak kazanacağını doğruladı. Geçen ay duyurulan yeni plan,...

Volkswagen, Birleşik Krallık Hükümeti Elektrikli Otomobil Hibesi için uygun olan ilk elektrikli modelleri onayladı

Volkswagen, Birleşik Krallık Hükümeti'nin Elektrikli Otomobil Hibesi (ECG) indirimine hak kazanan tamamen elektrikli ID. serisindeki ilk modelleri onayladı. Geçen ay duyurulan yeni plan, müşterilerin...

Direksiyonda mesaj kaza riskini 23 kat artırıyor

Elde tutularak yapılan görüşmeler de kaza riskini 4 kat artırıyor! Trafikteki en büyük tehlikelerden biri olan cep telefonu kullanımı hem dünyada hem de Türkiye'de artan...

Hatalı Kurulan Elektrikli Araç Şarj İstasyonları, Yapı Güvenliğini Tehdit Ediyor

Apartman ve sitelere kontrolsüz şekilde kurulan elektrikli araç şarj sistemleri, ciddi güvenlik sorunlarına yol açıyor. Çünkü hatalı kurulum ve yetersiz elektrik altyapısı, yangın riskini...

Yeni TRW motosiklet fren balataları: daha çabuk duruyor

TRW motosiklet fren balataları, daha kısa fren mesafesi ve daha güçlü ilk kavrama ile anında tepki sağlıyor Ekstrem koşullar altında bile yüksek ısıya dayanıklı ve...

Maxus Modellerinde 1 Milyon TL Finansman Fırsatı

Ticarette Verimlilik ve Konfor: Maxus’tan Ağustos Ayına Özel Ayrıcalıklı Teklifler SAIC bünyesindeki Maxus, ağustos ayına özel sunduğu ayrıcalıklı teklifleriyle yüksek verimlilik ve tasarruf arayanların ihtiyaçlarına...