Barilla, Formula 1’in Resmi Makarna Sponsoru Oldu

®
Çok Okunanlar

Hot Wheels™ Legends Turu İlk Kez Türkiye’de

Otomobil tutkunlarının kendi özel üretim araçlarını sergileyerek 1:64 değişiklikle bir Hot Wheels die-cast modeline dönüştürme imkanı yakalayacağı global etkinlik,...

Nissan sahiplerine Sompo’dan ayrıcalıklı kasko avantajı

Sigorta sektörünün güçlü markası Sompo ile otomotiv dünyasının köklü temsilcisi Nissan, kullanıcı deneyimini odağına alan bir iş birliğine imza...

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında...

Credin ve Koçaslanlar’dan otomotivde stratejik finansman hamlesi

Petrol Ofisi Grubu'nun yüzde 100 iştiraki olan finansman şirketi Credin ile Koçaslanlar Holding arasında imzalanan yeni anlaşma kapsamında sıfır...

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik...

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20...

Stellantis Pro One’ın Yeni Aracı Cargo Box, Van ve Hobi

Stellantis Pro One İtalya’daki Atessa Fabrikası’nda Cargo Box BEV Üretimine Başladı!  Stellantis Pro One’ın Yeni Aracı Cargo Box, Van...
İtalyan markası Barilla, heyecanın, gerilimin ve rekabetin zirveye ulaştığı Formula 1®’in “Resmi Makarna Sponsoru” oldu. Bu prestijli iş birliği, her iki markanın da mükemmeliyet, tutku ve kaliteye olan bağlılıklarını bir araya getiriyor. Barilla; Formula 1®’in heyecan dolu atmosferine lezzet katarak her anı, taraftarların ve yarışçıların birlik ruhunu kutladığı anlamlı anlara dönüştürecek.
Barilla ve Formula 1®, 11 Nisan Cuma Bahreyn’de düzenlenen basın toplantısıyla yeni iş birliklerini duyurdu. Toplantıya Barilla Grubu Başkan Yardımcısı ve aynı zamanda eski F1® pilotu Paolo Barilla, Formula 1® CEO’su Stefano Domenicali ve Barilla Kategori ve Pazarlama Direktörü Ilaria Lodigiani katıldı.
“Tutku ve emek ortak noktamız”
Eski F1 pilotu ve Barilla Grubu Başkan Yardımcısı Paolo Barilla, Formula 1® ile gerçekleştirdikleri iş birliğini, “Işık hızındaki bir F1 aracıyla enfes bir tabak makarna arasında nasıl bir ortak nokta olabilir? İlk bakışta pek bir benzerlik görülmeyebilir. Ancak ikisinin de ardında, kendini sürekli geliştirmeye adamış, tutkulu ve yetkin profesyonellerin emeği yatar. Yoğun bir mücadelenin ardından Formula 1®’in tüm katılımcılarına hak ettikleri bir tabak makarna sunabilmek en büyük memnuniyetimiz” ifadeleriyle anlattı.
“Barilla’yı Formula 1 ailesine katmaktan büyük heyecan duyuyoruz” 
Formula 1® CEO’su Stefano Domenicali ise, “Barilla’nın Formula 1® ailesine katılmasından büyük heyecan duyuyoruz. Bu iş birliği; tutku ve mirasla harmanlanmış bir ortaklık. Mükemmellik, özgünlük ve olağanüstü anları birlikte yaşama zevki gibi değerleri paylaşan iki farklı ama uyumlu hikayenin buluşması. Bu eşsiz yolculuğa yeni partnerimizle birlikte çıkmak için sabırsızlanıyoruz. Eminiz ki Barilla, Formula 1® heyecanına lezzet katacak” dedi.
Barilla, bu ortaklıkla pistte ve pist dışında güçlü bir varlık göstermeyi hedefliyor. Formula 1® Paddock Club ve Paddock alanlarında kurulacak Barilla makarna barları ile taraftarlar yarışların keyfini lezzetle çıkaracak. Ayrıca pist kenarı reklamları, dijital etkileşimler ve dünya genelindeki tüketici kampanyalarıyla Barilla, F1 hayranına ulaşmayı hedefliyor.

Diğer Haberler

PETRONAS Madeni Yağlar Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı

PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara yönelik ana ürün serisi olan...

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği! Yerli Scudo Ailesi Yeni Combi Versiyonuyla Genişledi! FIAT’ın geniş ürün gamındaki ticari araçları temsil eden FIAT Professional,yeni seçeneklerle...

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik üretim ve satışına ilişkin bütün...

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik satışa ulaşan A290 modeli sağladı....

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında sınırlı bir düşüş yaşadı. Bu...

Renault markası globalde büyüdü, Avrupa’da ikinciliğe yükseldi

Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan perakende satışlara parlaklık kazandırarak, bu...

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20 Temmuz tarihlerinde gerçekleşen yarış hafta...