Maserati Giorgetti ile buluşuyor

®
Çok Okunanlar

Doblo, temmuz ayı boyunca geçerli 400 bin TL’ye kadar 12 ay vadeli

FIAT FROFESSIONAL’DAN TEMMUZ AYINA ÖZEL YÜZDE 0 FAİZLİ FİNANSMAN İMKANLARI! Yenilikçi modelleri ile ticari araç müşterilerinin hayatını kolaylaştıran FIAT Professional,...

Hot Wheels™ Legends Turu İlk Kez Türkiye’de

Otomobil tutkunlarının kendi özel üretim araçlarını sergileyerek 1:64 değişiklikle bir Hot Wheels die-cast modeline dönüştürme imkanı yakalayacağı global etkinlik,...

Fiat Grande Panda 2025 Red Dot Tasarım Ödülü

FIAT'ın yeni küresel ürün gamının ilk modeli olan Grande Panda, 2025 Red Dot Ödülleri’nde özgün ve yenilikçi iç ve...

Range Rover, Defender, Discovery ve Jaguar Rüzgarı

Dünyanın en prestijli otomobil etkinliklerinden Goodwood Festival of Speed, 10 – 13 Temmuz 2025 tarihleri arasında hız, tasarım ve...

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20...

“Lezzetlerin enfesti” dedirten tatlar artık OPET’te

Akaryakıt istasyonlarını, müşterilerinin keyifle vakit geçirebileceği yaşam alanları haline dönüştürmeyi hedefleyen OPET, Ultramarket’lerine “Fasty” markasıyla sağlıklı içeceklerden soğuk sandviçlere...

Gen-3 en son ADAC testinde en yüksek dereceyi elde etti

Goodyear Vector 4seasons Gen-3, en son ADAC testinde en yüksek dereceyi elde etti Goodyear lastikleri olağanüstü kilometre performansı ve mükemmel...
Maserati, dünyanın en kozmopolit ve kaleydoskopik izleyicilerinden birini çeken yıllık uluslararası bir tasarım kutlaması olan 2025 Milano Tasarım Haftası’nda ünlü İtalyan mobilya evi Giorgetti ile yeni bir işbirliğinin ilk adımlarını tanıttı. Made in Italy’nin bu iki sembolünün birleşimi, zamansız zarafet ve teknolojik yeniliğin mükemmel bir evliliğini yaratan bir iç koleksiyon ve Fuoriserie ısmarlama bir otomobilin doğmasına neden oldu.
Tamamen İtalyanlardan oluşan bu ortaklık, ortak değerler üzerine kurulmuştur: detaylara gösterilen titizlik, mükemmellik arayışı ve benzersiz deneyimler sunma arzusu. Her iki Ev de İtalyan “güzel ve iyi hazırlanmış” konseptini somutlaştırıyor ve her markanın diğerine ilham verdiği, yeni yaratıcı zorluklara ve yolculuklara yol açtığı bir diyalogda tavizsiz kalite talep eden rafine, sofistike bir kitleye hitap ediyor.

Geçtiğimiz 110 yıl boyunca Maserati, tıpkı Giorgetti gibi İtalyan Lüksü ile eş anlamlı olmuştur. Tasarım ve mühendisliğin her detayına nüfuz etmiş, zarafet ve mükemmelliğin rafine bir örneği olduğu için bu ortaklıktan heyecan duyuyoruz. Giorgetti ile yaptığımız iş birliği, ‘Made in Italy’nin küratörü olma, markalarımızı birleştiren yenilik, miras, kalite ve ayrıcalık hikayelerimizi anlatırken bağlar ve duygular yaratma vizyonumuza mükemmel bir şekilde uyuyor” diye açıklıyor Maserati CEO’su Santo Ficili.

Bu ortaklık, derin değerleri ve ortak bir vizyonu paylaşan iki marka olan Giorgetti ve Maserati’nin kimliklerinin özgün ifadesini temsil ediyor. İşbirliği, araştırma ve deney yoluyla DNA’nızı nasıl güçlendirebileceğinize dair harika bir örnek. 127 yıllık Evimiz için bu, sektördeki rolümüze her zaman sadık kalarak olağanüstü bir canlılık ve yenilik yapma arzusunun bir işaretidir” diye açıklıyor Giorgetti CEO’su Giovanni del Vecchio.

Giorgetti Maserati Edition iç mekan koleksiyonu, Maserati’nin ikonik sembolü olan Neptün’ün Üç Dişli Mızrağı’nın Giorgetti’nin yeni tasarımlarına ilham verdiği, efsane ve doğa arasında bir yolculuğu temsil ediyor. Otomotiv markasının kreasyonlarına her zaman rehberlik eden unsurlar olan denizin uyumuna ve rüzgarların gücüne saygı duruşunda bulunuyor. Grecale SUV gibi birçok Maserati modelinin de güçlü rüzgarların isimlerini taşıması gibi, koleksiyon da sirenlerin gizemini ve dalgaların dinamizmini çağrıştırarak su altı dünyasının cazibesine kendini kaptırıyor. Denizin derinliklerinden uçsuz bucaksız gökyüzüne kadar anlatı, olağanüstü güzellikte ve güçte yaratıklar olan efsanevi su perilerinden ilham alan çağrıştırıcı isimlerle canlanıyor.
Maserati Giorgetti Edition, Trident’in deneyselliğini ve sürekli araştırmasını yansıtan bir yenilik ve zarafet ifadesidir. Bu, Maserati Fuoriserie kişiselleştirme programının deneyimiyle yaratılan Modena merkezli markanın %100 elektrikli üretiminin ifadesi olan tek seferlik bir Grecale Folgore’dur. Zarafet, İtalyan mirası ve detaylara olan tutkuyu kutlayarak “yuvarlanan terzilik” ifadesi yaratıyor. Ismarlama SUV dış tasarım, özel yapım bir gövde rengine sahipken, özel iç mekanları Giorgetti’ye saygı duruşunda bulunmak ve iç koleksiyonda kullanılan bazı rafine kumaşlar ve deri malzemeler içeren bir ‘ev hissi’nin rahatlığını artırmak için tasarlandı.
Giorgetti’nin Kreatif Direktörü Giancarlo Bosio ve Maserati’nin Tasarım Şefi Klaus Busse’nin yaratıcı ekipleri tarafından ortaklaşa tasarlanan Giorgetti Maserati Edition iç mekan koleksiyonu ve Maserati Grecale Giorgetti Edition, dinamizm ve hareketten ilham alan benzersiz bir tasarımla öne çıkıyor.

Diğer Haberler

PETRONAS Madeni Yağlar Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı

PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara yönelik ana ürün serisi olan...

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği! Yerli Scudo Ailesi Yeni Combi Versiyonuyla Genişledi! FIAT’ın geniş ürün gamındaki ticari araçları temsil eden FIAT Professional,yeni seçeneklerle...

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik üretim ve satışına ilişkin bütün...

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik satışa ulaşan A290 modeli sağladı....

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında sınırlı bir düşüş yaşadı. Bu...

Renault markası globalde büyüdü, Avrupa’da ikinciliğe yükseldi

Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan perakende satışlara parlaklık kazandırarak, bu...

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20 Temmuz tarihlerinde gerçekleşen yarış hafta...