Maserati, dünyanın en kozmopolit ve kaleydoskopik izleyicilerinden birini çeken yıllık uluslararası bir tasarım kutlaması olan 2025 Milano Tasarım Haftası’nda ünlü İtalyan mobilya evi Giorgetti ile yeni bir işbirliğinin ilk adımlarını tanıttı. Made in Italy’nin bu iki sembolünün birleşimi, zamansız zarafet ve teknolojik yeniliğin mükemmel bir evliliğini yaratan bir iç koleksiyon ve Fuoriserie ısmarlama bir otomobilin doğmasına neden oldu.
Tamamen İtalyanlardan oluşan bu ortaklık, ortak değerler üzerine kurulmuştur: detaylara gösterilen titizlik, mükemmellik arayışı ve benzersiz deneyimler sunma arzusu. Her iki Ev de İtalyan “güzel ve iyi hazırlanmış” konseptini somutlaştırıyor ve her markanın diğerine ilham verdiği, yeni yaratıcı zorluklara ve yolculuklara yol açtığı bir diyalogda tavizsiz kalite talep eden rafine, sofistike bir kitleye hitap ediyor.

“Geçtiğimiz 110 yıl boyunca Maserati, tıpkı Giorgetti gibi İtalyan Lüksü ile eş anlamlı olmuştur. Tasarım ve mühendisliğin her detayına nüfuz etmiş, zarafet ve mükemmelliğin rafine bir örneği olduğu için bu ortaklıktan heyecan duyuyoruz. Giorgetti ile yaptığımız iş birliği, ‘Made in Italy’nin küratörü olma, markalarımızı birleştiren yenilik, miras, kalite ve ayrıcalık hikayelerimizi anlatırken bağlar ve duygular yaratma vizyonumuza mükemmel bir şekilde uyuyor” diye açıklıyor Maserati CEO’su Santo Ficili.

“Bu ortaklık, derin değerleri ve ortak bir vizyonu paylaşan iki marka olan Giorgetti ve Maserati’nin kimliklerinin özgün ifadesini temsil ediyor. İşbirliği, araştırma ve deney yoluyla DNA’nızı nasıl güçlendirebileceğinize dair harika bir örnek. 127 yıllık Evimiz için bu, sektördeki rolümüze her zaman sadık kalarak olağanüstü bir canlılık ve yenilik yapma arzusunun bir işaretidir” diye açıklıyor Giorgetti CEO’su Giovanni del Vecchio.

 

 

















































































